المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 05-03-2010, 11:12 AM   #1
lando
قهر جديد

lando is on a distinguished road
افتراضي ارجو الدخول استفسار سكلات نينجا

ارجو الدخول استفسار سكلات نينجا:

انا باقولك لواحد انا عاوز اعمل نينجا نينجا نينجا علشان الريفلكت وكده هايبقى جامد

قالى ما تعمل نينجا تروجان نينجا وهايبقى الريفلكت معاك وهايبقى اقوى وسرعه التروجن

انا قولت ما يبقى نينجا ويرار نينجا علشان ريفلكت الويرار وريفلكت النينجا

بس عاوز اعرف فعلا لو نينجا واى حاجه ونينجا هياخد الريفلكت وانهه احسن فيهم وليه ...
lando غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-03-2010, 11:33 AM   #2
ساحرماء
قهر فعال

الصورة الرمزية ساحرماء

ساحرماء has a reputation beyond reputeساحرماء has a reputation beyond reputeساحرماء has a reputation beyond reputeساحرماء has a reputation beyond reputeساحرماء has a reputation beyond reputeساحرماء has a reputation beyond reputeساحرماء has a reputation beyond reputeساحرماء has a reputation beyond reputeساحرماء has a reputation beyond reputeساحرماء has a reputation beyond reputeساحرماء has a reputation beyond repute

لا مو صحيح مش هيبقى معاك كاونتر كيل تبع النينجا

نينجا تروجان نينجا> الضباب السام، الزوبعه، شفاء الروح، المارد

اعمل نينجا نينجا نينجا

السيرفر افقر سيرفر : شهريار (تهييس)

الميلاد >>نينجا 130>>> نينجا 130>>>نينجا130

وداعا كونكر
ساحرماء غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-03-2010, 01:02 PM   #3
best man
قهر نشيط

الصورة الرمزية best man

best man is on a distinguished road
Thumbs up

لا طبعا مش هتاخد ريفيلكت الننجا لزم بيور نينجا يعني نينجا نينجا ننجا وي ادام انتا عايز نينجا سكند معاه كونتر كيل يعني ريفيكت نينجا لازم نينجا ننجا نينجا وي الصوره ايه

اما كام مع واحد صحبي نينجا ورر نينجا بس وي كان ىمدهوني بس ساب العبه و اد الأكونت لي جاره في مابقاش معايه الباص اما لو عايز صوره لي اكونت نينجا ورير فير ايه بي اسكيلته

تنبيه هام طبيعا الاكونتين دول مش بتوعي النينجا نينجا نينجا بتعي واحد من اعز اصحابي ال 2 **** صحبت اختي اخوها

يعني انا بقول كده بس علشان محدش يجي وي يقلي هات اكونتات انتا عنك كتير اكونتاتي الي هي انا حتته في التوقيع وي عليهم 3 بس اتمنا اكون افتك اخي الكريم
best man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-03-2010, 01:03 PM   #4
best man
قهر نشيط

الصورة الرمزية best man

best man is on a distinguished road
Thumbs up

لا طبعا مش هتاخد ريفيلكت الننجا لزم بيور نينجا يعني نينجا نينجا ننجا وي ادام انتا عايز نينجا سكند معاه كونتر كيل يعني ريفيكت نينجا لازم نينجا ننجا نينجا وي الصوره ايه
تبعا لازم تكون فاتح الريفلكت on

اما كام مع واحد صحبي نينجا ورر نينجا بس وي كان ىمدهوني بس ساب العبه و اد الأكونت لي جاره في مابقاش معايه الباص اما لو عايز صوره لي اكونت نينجا ورير فير ايه بي اسكيلته

تنبيه هام طبيعا الاكونتين دول مش بتوعي النينجا نينجا نينجا بتعي واحد من اعز اصحابي ال 2 **** صحبت اختي اخوها

يعني انا بقول كده بس علشان محدش يجي وي يقلي هات اكونتات انتا عنك كتير اكونتاتي الي هي انا حتته في التوقيع وي عليهم 3 بس اتمنا اكون افتك اخي الكريم
best man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-03-2010, 03:19 PM   #5
Vampirooo
قهر نشيط

الصورة الرمزية Vampirooo

Vampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Vampirooo إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Vampirooo

مفيش احسن من ريبورن الشخصيه النقيه يعنى اعاده الميلاد مرتين بنفس الشخصية
Server : Cancer
Vampirooo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية