Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات إذا وجدت أى شىء غير صحيح فى اللعبه أو فى الموقع، رجاء أعلمنا به فى أقرب وقت ممكن حتى نتمكن من تصحيحه فى الوقت المناسب

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-23-2011, 11:07 AM   #31
Will.i.Am
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Will.i.Am
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المشاركات: 124
معدل تقييم المستوى: 7424
Will.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond repute
افتراضي

:d
اولا \=
صحيحـ كلامـ اخ فزاع
تراهـ لعبهـ بايخهـ يعني تخايل ملكـ مثلا فزاع ما يموت
و ثانيا
كلاعب و محب للوتر !!!
احس نفسي بدون فائدهـ لما اشوف ناس تحي نفسها !!
موافق ع اغلاق بقوهـ

__________________
BACK

Will.i.Am غير متواجد حالياً  
قديم 01-23-2011, 11:09 AM   #32
Will.i.Am
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Will.i.Am
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المشاركات: 124
معدل تقييم المستوى: 7424
Will.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond reputeWill.i.Am has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توبياس مشاهدة المشاركة

+12 و5 شخصيات

طيب سوي شخصيات يقول المثل

((( ددسن ) تعزك ولا ( خطوط ) تذلك !!))

والله من جد

الكلاب تنبح والقافله تسير
تصحيح
مو 5
100 حساب 12+
__________________
BACK

Will.i.Am غير متواجد حالياً  
قديم 01-27-2011, 03:32 AM   #33
One Piece
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية One Piece
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
الدولة: في ذكرياتي :/
المشاركات: 483
معدل تقييم المستوى: 58135
One Piece has a reputation beyond reputeOne Piece has a reputation beyond reputeOne Piece has a reputation beyond reputeOne Piece has a reputation beyond reputeOne Piece has a reputation beyond reputeOne Piece has a reputation beyond reputeOne Piece has a reputation beyond reputeOne Piece has a reputation beyond reputeOne Piece has a reputation beyond reputeOne Piece has a reputation beyond reputeOne Piece has a reputation beyond repute
افتراضي

انا كل السيرفرات يقول الخطأ 10
__________________
{حريملاوي وآفتخر}

وَلُـِوْ مًآ آلحْ’ــزًنٌ بـٍآدِيْ مًآنِفْـهًمِ آلفِـِـًرٌحًـٍﮧ


آجامل وقتي آلظالم
آحس آلكَوُن فيني ضآق!
وآجآمل من يمازحني

بضحكه حيل كذابه

ninja1417



.
One Piece غير متواجد حالياً  
قديم 03-04-2011, 04:19 PM   #34
mohamedh1997
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية mohamedh1997
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
الدولة: مصر
المشاركات: 607
معدل تقييم المستوى: 52092
mohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى mohamedh1997
افتراضي خطا فى دخول اللعبة ارجو اى مشرف يدخل

ارجو من اى مشرف يدخل بسرررررررررعه انا بفتح اللعبة عادى وبعدين تيجى الخلفية وبعدين تيجى رساله تقول (الرجاء تثبيت فلاش او 6,0 اعلاه) ده خطا فى اللعبة ولا منى الجهاز
mohamedh1997 غير متواجد حالياً  
قديم 03-04-2011, 07:12 PM   #35
mohamedh1997
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية mohamedh1997
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
الدولة: مصر
المشاركات: 607
معدل تقييم المستوى: 52092
mohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond reputemohamedh1997 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى mohamedh1997
افتراضي

يا مشرفيييييييييييين حد يرد
mohamedh1997 غير متواجد حالياً  
قديم 03-04-2011, 07:43 PM   #36
elprince.mohand
Banned
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: عايش بعيونكم
المشاركات: 294
معدل تقييم المستوى: 110585
elprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى elprince.mohand إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى elprince.mohand
افتراضي

حبيبي قم بتحميل البرنامجين دول واعمل اعاده تشغيل للجهاز وانشاء الله يشتغل


مشكلة تشغيل
حل مشكلة
DirectX
http://lfiles3.brothersoft.com/games...c_Dec04sdk.exe
---------------------------

Adobe Flash Player version 10.0.32.18
http://fpdownload.adobe.com/get/flas...ash_player.exe



ولو ما اشتغلت كلمني علي الخاص وانا هوضحلك اكتر
elprince.mohand غير متواجد حالياً  
قديم 07-31-2011, 05:21 AM   #38
Miss.Crazy
قهر جديد
 
الصورة الرمزية Miss.Crazy
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 4
معدل تقييم المستوى: 0
Miss.Crazy is on a distinguished road
Exclamation لو سمحتم مساعدة في اللغة [مشكلة في الدخول للسيرفرات]

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
من غير ما اطول عليكم
الصورة تشرح المشكلة



أرجو منكم المساعدة


وشكرا لكم
Miss.Crazy غير متواجد حالياً  
قديم 07-31-2011, 06:14 AM   #39
theman
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية theman
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 363
معدل تقييم المستوى: 80937
theman has a reputation beyond reputetheman has a reputation beyond reputetheman has a reputation beyond reputetheman has a reputation beyond reputetheman has a reputation beyond reputetheman has a reputation beyond reputetheman has a reputation beyond reputetheman has a reputation beyond reputetheman has a reputation beyond reputetheman has a reputation beyond reputetheman has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى theman
افتراضي

الويندوز بتاعك ويندوز 7 صح بس المفروض ان المشكله ديه اتحلت من زماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااان اوى يعنى المشغل الجديد متوافق مع كل اصدارات الويندوز اكس بى وفيستا و7 ممكن نحذف اللعبه وتنزلها من جديد وتسطبها بمكان تانى يعنى لو مسطبها فى الc مثلا سطبها فى اى حته تانى بس مش متأكد انها تنجح
__________________
تارك اللعبه بسبب فشل الناس الى ميتسموش اداره
عايز تعرف ليه الناس بتشتم وبتسرق ومش بيهمها اتفضل هنا

لو افدتك قمينى ومتبخلش عليا
theman غير متواجد حالياً  
قديم 07-31-2011, 06:27 AM   #40
Miss.Crazy
قهر جديد
 
الصورة الرمزية Miss.Crazy
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 4
معدل تقييم المستوى: 0
Miss.Crazy is on a distinguished road
افتراضي

انا عملت الطريقة اللي قولت لكن نفس المشكلة
كنت مسطباها في c و حذفتها و أعدت تنزيلها وتسطيبها في d لكن نفس المشكلة ديما
و شكرا على الرد
Miss.Crazy غير متواجد حالياً  
قديم 07-31-2011, 09:15 AM   #41
Magician
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Magician
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
الدولة: KSA-ALMADINA
المشاركات: 323
معدل تقييم المستوى: 4532
Magician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر Skype إلى Magician
افتراضي

قهررررررر والله
__________________
My Name on Conquer : ii_SilveR
My Server:زمرد
My ID PS3: silver6176
>Drrrrrb AL56R<
Magician غير متواجد حالياً  
قديم 07-31-2011, 09:16 AM   #42
Magician
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Magician
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
الدولة: KSA-ALMADINA
المشاركات: 323
معدل تقييم المستوى: 4532
Magician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر Skype إلى Magician
افتراضي

حتى سيرفر زمرد
__________________
My Name on Conquer : ii_SilveR
My Server:زمرد
My ID PS3: silver6176
>Drrrrrb AL56R<
Magician غير متواجد حالياً  
قديم 07-31-2011, 09:16 AM   #43
NeRaaN
قهر جديد
 
الصورة الرمزية NeRaaN
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 42
معدل تقييم المستوى: 5710
NeRaaN has a reputation beyond reputeNeRaaN has a reputation beyond reputeNeRaaN has a reputation beyond reputeNeRaaN has a reputation beyond reputeNeRaaN has a reputation beyond reputeNeRaaN has a reputation beyond reputeNeRaaN has a reputation beyond reputeNeRaaN has a reputation beyond reputeNeRaaN has a reputation beyond reputeNeRaaN has a reputation beyond reputeNeRaaN has a reputation beyond repute
افتراضي

الان وقت صيانه لجميع السيرفرات هذا والله اعلم

مشكور لاهتمامك حبيبي

مررت من هنا

نيران
NeRaaN غير متواجد حالياً  
قديم 07-31-2011, 09:17 AM   #44
GAME.ON
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 6
معدل تقييم المستوى: 0
GAME.ON is on a distinguished road
افتراضي

دنيازاد نفس الحاله
GAME.ON غير متواجد حالياً  
قديم 07-31-2011, 09:17 AM   #45
~DarkDream
قهر جديد
 
الصورة الرمزية ~DarkDream
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 35
معدل تقييم المستوى: 35184
~DarkDream has a reputation beyond repute~DarkDream has a reputation beyond repute~DarkDream has a reputation beyond repute~DarkDream has a reputation beyond repute~DarkDream has a reputation beyond repute~DarkDream has a reputation beyond repute~DarkDream has a reputation beyond repute~DarkDream has a reputation beyond repute~DarkDream has a reputation beyond repute~DarkDream has a reputation beyond repute~DarkDream has a reputation beyond repute
Angry خطاء : قطع الاتصال بالسيرفر

السسسلآمً عليكمٌ و رحمةّ الله و بركاٌته

زبدة الموضوع

:d

انو السيرفر فصل ولآ يدخل ليش؟؟؟

ارجو من الاداره الرد

ايه ده
__________________
الآسم : ||P|riy|anka||
آلفئه : نينجآ معلم - محآرب سيد - قديس نآر
آلمستوى : 140
السيرفر : شهرمآن
_________________

ڪثرة حسادڰ ڜهأإدة لڰ علے (
نجاحك)
~DarkDream غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

العلامات المرجعية

الكلمات الدلالية (Tags)
عطل فى السيرفرات, عطل فى السيرفرات تانى

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »04:03 PM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية