قديم 03-31-2011, 08:27 PM   #1
cimoon
قهر جديد

cimoon is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى cimoon إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى cimoon
افتراضي وحوش كرات التنين

يا ترى فى وحوش بتنزل كرات تنين ولا لا؟
هو ده السؤال ولو موجودين هما فين وليه مفيش كتير منا يعرف الوحوش دى؟
الجواب عندى: ببساطة كده مفيش وحش كرة تنين ولا حاجة بس ساعات بتبقى حظ وبالذات مع الرامى
لان انا ناس صحابى رامى لقيو كرة تنين اتنين من صحابى
اول واحد:جلحوف الفيس بوك
تانى واحد:|Randy|aba
الاتنين دول بيلعبو فى السيرفر قمر الزمان

نيجى للمهم انا اعرف وحش بينزل كرة تنين دايما اسمه شيام الثلوج وهو فى كهف الجليد 2 بس ده مش كل مرة ينزل كرة تنين دايما او احجار+2 او ارواح تنين او حاجات ثمينة

ملحوظة هامة:اى واحد شايف نفسه قوى يروح يهزر مع شيام الثلوج بس ميزعلش لانو هزارو غبى شوية بيموتك ويوقع كل اللى معك من اول لمسة وبوقع الرامى كمان

اسمى فى السيرفر:|King|
لو محتاج اى خدمة انا موجود لكن سى بى انا بعيد مؤقتاااا ار
ارجو الرد على الموضوع
cimoon غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-31-2011, 08:43 PM   #2
xander
قهر نشيط

الصورة الرمزية xander

xander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى xander

اخي العزيز السلآم عليكم ورحمه الله وبركاته}..

كما تعلم كرة التنين , لها اهميه كبيرة ,, وثمينه, ولقيانها نادر جدا من الوحووش, الشغلة شغلة حظ لا اكتر , ولكن لو نويت ان تحصل عليها فما لك الى شرائها,

الحياة دقائق وثواني,,

مرشح للآشراف ,, عند حسن الظن ان شاء الله
xander غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-18-2011, 09:20 PM   #3
مخالف
قهر نشيط

الصورة الرمزية مخالف

مخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond repute

الموضوع خاص بقسم تبادل المساعدة بين اللاعبين
مخالف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-07-2011, 01:58 AM   #4
البالبا
قهر جديد

البالبا is infamous around these partsالبالبا is infamous around these partsالبالبا is infamous around these partsالبالبا is infamous around these partsالبالبا is infamous around these partsالبالبا is infamous around these partsالبالبا is infamous around these partsالبالبا is infamous around these partsالبالبا is infamous around these partsالبالبا is infamous around these partsالبالبا is infamous around these parts

مخااااااالف انت انساااااااااااااان عجيب جدا والله شخصية غريبه بس انت تمااااااااااام
البالبا غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-08-2011, 12:18 PM   #5
midorock2012
قهر جديد

الصورة الرمزية midorock2012

midorock2012 has a reputation beyond reputemidorock2012 has a reputation beyond reputemidorock2012 has a reputation beyond reputemidorock2012 has a reputation beyond reputemidorock2012 has a reputation beyond reputemidorock2012 has a reputation beyond reputemidorock2012 has a reputation beyond reputemidorock2012 has a reputation beyond reputemidorock2012 has a reputation beyond reputemidorock2012 has a reputation beyond reputemidorock2012 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى midorock2012

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cimoon مشاهدة المشاركة
الجواب عندى: ببساطة كده مفيش وحش كرة تنين ولا حاجة بس ساعات بتبقى حظ وبالذات مع الرامى
تانى واحد:|Randy|aba

نيجى للمهم انا اعرف وحش بينزل كرة تنين دايما اسمه شيام الثلوج وهو فى كهف الجليد 2 بس ده مش كل مرة ينزل كرة تنين دايما او احجار+2 او ارواح تنين او حاجات ثمينة

ملحوظة هامة:اى واحد شايف نفسه قوى يروح يهزر مع شيام الثلوج بس ميزعلش لانو هزارو غبى شوية بيموتك ويوقع كل اللى معك من اول لمسة وبوقع الرامى كمان

اسمى فى السيرفر:|King|
ارجو الرد على الموضوع
في وحش بس ده نسبته قليله جدا اسمه رجل الثعابين
ارجو ان اكون افدتك

اسم الشخصية The~best~kings
midorock2012 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-15-2011, 01:57 AM   #6
claymore
قهر نشيط

الصورة الرمزية claymore

claymore has a reputation beyond reputeclaymore has a reputation beyond reputeclaymore has a reputation beyond reputeclaymore has a reputation beyond reputeclaymore has a reputation beyond reputeclaymore has a reputation beyond reputeclaymore has a reputation beyond reputeclaymore has a reputation beyond reputeclaymore has a reputation beyond reputeclaymore has a reputation beyond reputeclaymore has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midorock2012 مشاهدة المشاركة
في وحش بس ده نسبته قليله جدا اسمه رجل الثعابين
ارجو ان اكون افدتك

اسم الشخصية The~best~kings

صح لسانك تلاقيه في متاهه التي في طيور
claymore غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-15-2011, 02:03 AM   #7
opsh1988
قهر نشيط

الصورة الرمزية opsh1988

opsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى opsh1988 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى opsh1988

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مخالف مشاهدة المشاركة

الموضوع خاص بقسم تبادل المساعدة بين اللاعبين
مخالف انت لازم يعملوك مشرف على قسم مخالافات يا اخي حاسس انك شرطي مرور نازل مخالفات بهلعالم . نفسي ادخل موضوع الاقيك كاتب نصيحه او شي غير مخالف

ألـخَـيْـلُ وَالـلّـيْـلُ وَالـبَـيْـداءُ تَعـرِفُـنـي وَالسّيـفُ وَالرّمـحُ والقرْطـاسُ وَالقَـلَـمُ
opsh1988 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-16-2011, 01:15 PM   #8
زياد2
قهر نشيط

الصورة الرمزية زياد2

زياد2 has a reputation beyond reputeزياد2 has a reputation beyond reputeزياد2 has a reputation beyond reputeزياد2 has a reputation beyond reputeزياد2 has a reputation beyond reputeزياد2 has a reputation beyond reputeزياد2 has a reputation beyond reputeزياد2 has a reputation beyond reputeزياد2 has a reputation beyond reputeزياد2 has a reputation beyond reputeزياد2 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى زياد2 إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى زياد2 إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى زياد2 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى زياد2 إرسال رسالة عبر Skype إلى زياد2

اصلا كيف ازهب الى قسم المساعده
زياد2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-23-2011, 03:08 PM   #9
peso
قهر جديد

peso is infamous around these partspeso is infamous around these partspeso is infamous around these partspeso is infamous around these partspeso is infamous around these partspeso is infamous around these partspeso is infamous around these partspeso is infamous around these partspeso is infamous around these partspeso is infamous around these partspeso is infamous around these parts

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cimoon مشاهدة المشاركة
تانى واحد:|randy|aba

اسمى فى السيرفر:|king|
ارجو الرد على الموضوع
فى وحش النقابة ده اى حد ممكن بموته وبسهولة بس انت وحظك ممكن مرة تخده وممكن لا بس مليون فى ال100 بيوقع كرة تنين
peso غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-01-2011, 12:55 AM   #10
جميلة 2020
قهر جديد

جميلة 2020 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى جميلة 2020 إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى جميلة 2020 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى جميلة 2020

[quote]الكلا رمنسى اوى يا ناس انا مشتركها ههههههههه
جميلة 2020 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-10-2011, 03:49 AM   #11
radwan1997
قهر جديد

الصورة الرمزية radwan1997

radwan1997 is on a distinguished road

شوف
في عندك مهمة جزر الثعابين اوصل لآخر جزيره تلاقي ملك الثعابين اقتله يوقعلك نيزك او 5 - 10 نيازك او كرة تنين " طبعاً كرة لتنين نسبتها قليلة جدا انها توقع منه بس اعلى من نسبة باقي الوحوش " ملاحظه : ملك الثعابين يظهر كل 52 دقيقه

والطريقه الثانيه تسوي مهمة الوحش العتيق " القديم " نسبته بإنه يوقع كرة تنين نفس نسبة ملك الثعابين

اتمنى اني اكون افدتك وافدت الجميع
والسلام عليكم

الإسم : ~TheBlackBlood~
السيرفر : قمر الزمان
كلمة المرور : **************
كلمة مرور الخزنه : ********
العتاد واحوال الشخصيه : نينجا - نينجا وقريباً السكند كمان نينجا , برج راقي 1 مقبس " مش مقيد " +5 , مروحه نفس المواصفات بس فاخره , العتاد كلو فاخر +4 ما عدا الزي والكتانات فاخر +5
النقابه : ~D.a.M.a.R~
المنصب : نائب منظم

قريباً عتاد +12 فاخر 2 مقبس ضرر -7% وقيمه مخبأه
radwan1997 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-07-2011, 09:04 PM   #12
gongola50
قهر نشيط

الصورة الرمزية gongola50

gongola50 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى gongola50

الجي ام نزل وحوش في اللعبة ضعيفة جدا بتوقع كرات تنين مية في المية انا لقيت عند فئران النار وحش شكله مختلف اتقتل من ضربة واحدة ووقع كرة تنين
gongola50 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-08-2011, 03:42 PM   #13
wama
قهر نشيط

الصورة الرمزية wama

wama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond repute

الشوم بيوقع كرتين بس ما يقتله غير الاقوياء
wama غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-08-2011, 05:32 PM   #14
mohmedtata
قهر جديد

الصورة الرمزية mohmedtata

mohmedtata is on a distinguished road

thank you
mohmedtata غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-20-2011, 04:17 AM   #15
R TRUTH
قهر نشيط

الصورة الرمزية R TRUTH

R TRUTH has a reputation beyond reputeR TRUTH has a reputation beyond reputeR TRUTH has a reputation beyond reputeR TRUTH has a reputation beyond reputeR TRUTH has a reputation beyond reputeR TRUTH has a reputation beyond reputeR TRUTH has a reputation beyond reputeR TRUTH has a reputation beyond reputeR TRUTH has a reputation beyond reputeR TRUTH has a reputation beyond reputeR TRUTH has a reputation beyond repute

انا مرة وحظي طلعلي كرة تنين من الصقور
16
الاسم باللعبه : AL~DaMeR
الشخصيه : نينجا سكند
السيرفر : شهريار
لاعب معتزل كونكر للابد
R TRUTH غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية

الكلمات الدلالية (Tags)
كرات تنين يا عااااالم