قديم 03-02-2013, 11:41 PM   #1
المظلومF
قهر نشيط

الصورة الرمزية المظلومF

المظلومF is on a distinguished road
افتراضي Neroالحرامي وطلعت حرامي والله

اعرف انه الحين بينكر دربكا لنه مع نيرو

ولا واسود مصرته مادري شنو وحنا دعسنا القذافي وبالاخير طلع فلسطيني
يلا اترككم مع معنات دربك

لمشاركة الأصلية كتبت بواسطة ^.darbaka.^

السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة

الموضوع ما هو الا عتاب لصاحبى nero على الى عملو معايا ادخل فى الموضوع الكل عارفنى بسيرفر زمرد خاصة القدامى بالسيرفر و عارفين انو انا و استار و نيتروز التجار بتوعى اعتزلت اللعبة لفترة حوالى 2 شهر تقريبا واول ما رجعت كنت ببيع العتاد ***** عشان اعمل حساب راهب وكل العتاد الى كان عندى كان للنينجا وكان فى عندى قلادة فاخرة مقبسين +4ضرر-1 كان اخويا شاريها و تركها بالحساب طبعا بدات بيها فى البيع لانها الاغلى كلمنى نيرو عليها قولتلو 14 الف سىبى قالى كام تاخد على قلادتى المقبس فرق قولتلو 10 الاف من الاخر كانت قلادتو مقبس فاخر +5 مستوى 130 تنين فاخر قالى عندى الحين 8600 قولتلو ما فى مشاكل المهم تمت التجارة و تانى يوم على طول ادالى 400 سىبى وقالى اقرب وقت بردلك الباقى قولتلو يا حبيبى متتعبش نفسك انا مش هتفرق معايا كتير لما تبقى معاك سىبى بزيادة هات المهم بقيت ببيع العتاد قدامو قالى بكام الكتانا المقبسين الضرر الى معاك قولتلو والله مش عارف هشوف الاسعار و اقولك قالى اوك المهم بعد ما قعدت اتكلم معاة شوية اديتو العتاد الى معايا يبيعو فى الاول اديتو كتانا فاخرة +6 مقبسين مستوى 130 وقلتلو اعرضهالى معاك قالى اوكى وبعها وردلى تمنها زى ما اتباعت فعلا ب 3800 سىبى اديتو باقى العتاد يعرضو قلادة فاخرة مقبس +5 تنين فاخر مستوى 130 وكتانا مثل الى انباعت و مثقاب نجم و جواد +4تهجين 300 والسيرفر كلو شاف التاجر حقو وهو يعرض العتاد للبيع بالاضافة للاف سىبى الى كانو علية باقى القلادة وبس كدة تانى يوم افتح اكلمو مش موجود المهم كل يوم على نفس الحال قولت مش مشكلة يمكن عشان الى بيحصل فى ليبيا مش قادر يفتح ربنا يكون بعونو يارب بس لقيتو بقى يفتح فى وقت النخبة والفريق والبراعة يلعب و اكلمو ميردش عليا وانا والله يا نيرو ما اديتك الحاجة تعرضهالى غير عشان بحبك و انتا عارف كدة

وهفكرك يا نيرو بشوية حجات كدة بس عشان تعرف انى عمرى ما غدرت بيك وانتا الى عملتو معايا مستحقهوش فاكر يا نيرو فى اول اللعبة لما كان حسابى بالعتاد المجانى و طلبت منك حسابك الحاوى قولتلى من عيونى انتا لو عايز نيرو نفسو ميغلاش عليك قولتلك لا انا بس عايز الحاوى اعمل بية كام لفة نيازك عشان ارقى العتاد لو انا وحش كنت اخدت حسابك و عملت بية حجات كتير و اقلها احمرلك دمك واوقع العتاد منك ومكنتش هتعرف ترجعو لانك انتا بنفسك قايلى انو مفيش عندك ناس بتشحن نقاط للعبة

وبرضو لو تفتكر لما قولتلى ابعتلك مصارى تشحنلى فى اللعبة قولتلك انا والله لما بحب اشحن ببعت لواحد صاحبى فى مصر فى الشرقية فلوس يشحنلى لو انا وحش كنت قولتلك ومالو ابعت واخدت الفلوس وابقى جبنى

واول ما لقيتك عملت معايا كدة ومبقتش لا ترد ولا غيرو كنت ممكن اعمل حالة اختراق من الموقع الرسمى وارجع العتاد و ساعتها هيبقى فاضلك مرة و تتحذف من اللعبة خالص شوف الفرق بقى بينى وبينك وللعلم انا الحساب الى اديتك منو كان فى اى بى يعنى لية اولوية ان العتاد يرجعلو على طول ما دام مكنش لية مقابل فى التجارة

وانهى كلامى بانى اقولك مشكور يا نيرو يا الى كنت مفكرك صاحبى تكون دى اخرتها على لعبة ملهاش لزمة الى مضايقنى والله ما العتاد طظ كلو على بعضو لو بالحساب هتلاقية ميكملش 500 جنية حق النقاط الى مزعلنى بجد انى امنتك وانتا خنت الامانة دى تسلم والله يكون بعونك

ولا يهنون النوبات

وٍلٍٍٍٍٍـٍٍٍٍٍِِد انَتبه ترانيَ ورَأكـٍِ
المظلومF غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-03-2013, 01:43 PM   #2
AASAA.
قهر نشيط

الصورة الرمزية AASAA.

AASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond repute

لااعلم ان كان حقد او كلام صحيح

ولكني استغرب بأن الموقع مليان مواضيع بخصوص نيرو هل لهذه الدرجه لاتحبون هذا الاعب؟!

اسم السيرفر: مرجانه

اللفل: 138

قديس الماء - محارب سيد- سفاح #41
AASAA. غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-03-2013, 05:06 PM   #3
NERO101
قهر جديد

NERO101 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المظلومF مشاهدة المشاركة

يلا اترككم مع معنات دربك

الموضوع ما هو الا عتاب لصاحبى nero على الى عملو معايا ادخل فى الموضوع الكل عارفنى بسيرفر زمرد خاصة القدامى بالسيرفر و عارفين انو انا و استار و نيتروز التجار بتوعى اعتزلت اللعبة لفترة حوالى 2 شهر تقريبا واول ما رجعت كنت ببيع العتاد ***** عشان اعمل حساب راهب وكل العتاد الى كان عندى كان للنينجا وكان فى عندى قلادة فاخرة مقبسين +4ضرر-1 كان اخويا شاريها و تركها بالحساب طبعا بدات بيها فى البيع لانها الاغلى كلمنى نيرو عليها قولتلو 14 الف سىبى قالى كام تاخد على قلادتى المقبس فرق قولتلو 10 الاف من الاخر كانت قلادتو مقبس فاخر +5 مستوى 130 تنين فاخر قالى عندى الحين 8600 قولتلو ما فى مشاكل المهم تمت التجارة و تانى يوم على طول ادالى 400 سىبى وقالى اقرب وقت بردلك الباقى قولتلو يا حبيبى متتعبش نفسك انا مش هتفرق معايا كتير لما تبقى معاك سىبى بزيادة هات المهم بقيت ببيع العتاد قدامو قالى بكام الكتانا المقبسين الضرر الى معاك قولتلو والله مش عارف هشوف الاسعار و اقولك قالى اوك المهم بعد ما قعدت اتكلم معاة شوية اديتو العتاد الى معايا يبيعو فى الاول اديتو كتانا فاخرة +6 مقبسين مستوى 130 وقلتلو اعرضهالى معاك قالى اوكى وبعها وردلى تمنها زى ما اتباعت فعلا ب 3800 سىبى اديتو باقى العتاد يعرضو قلادة فاخرة مقبس +5 تنين فاخر مستوى 130 وكتانا مثل الى انباعت و مثقاب نجم و جواد +4تهجين 300 والسيرفر كلو شاف التاجر حقو وهو يعرض العتاد للبيع بالاضافة للاف سىبى الى كانو علية باقى القلادة وبس كدة تانى يوم افتح اكلمو مش موجود المهم كل يوم على نفس الحال قولت مش مشكلة يمكن عشان الى بيحصل فى ليبيا مش قادر يفتح ربنا يكون بعونو يارب بس لقيتو بقى يفتح فى وقت النخبة والفريق والبراعة يلعب و اكلمو ميردش عليا وانا والله يا نيرو ما اديتك الحاجة تعرضهالى غير عشان بحبك و انتا عارف كدة

وهفكرك يا نيرو بشوية حجات كدة بس عشان تعرف انى عمرى ما غدرت بيك وانتا الى عملتو معايا مستحقهوش فاكر يا نيرو فى اول اللعبة لما كان حسابى بالعتاد المجانى و طلبت منك حسابك الحاوى قولتلى من عيونى انتا لو عايز نيرو نفسو ميغلاش عليك قولتلك لا انا بس عايز الحاوى اعمل بية كام لفة نيازك عشان ارقى العتاد لو انا وحش كنت اخدت حسابك و عملت بية حجات كتير و اقلها احمرلك دمك واوقع العتاد منك ومكنتش هتعرف ترجعو لانك انتا بنفسك قايلى انو مفيش عندك ناس بتشحن نقاط للعبة

وبرضو لو تفتكر لما قولتلى ابعتلك مصارى تشحنلى فى اللعبة قولتلك انا والله لما بحب اشحن ببعت لواحد صاحبى فى مصر فى الشرقية فلوس يشحنلى لو انا وحش كنت قولتلك ومالو ابعت واخدت الفلوس وابقى جبنى

واول ما لقيتك عملت معايا كدة ومبقتش لا ترد ولا غيرو كنت ممكن اعمل حالة اختراق من الموقع الرسمى وارجع العتاد و ساعتها هيبقى فاضلك مرة و تتحذف من اللعبة خالص شوف الفرق بقى بينى وبينك وللعلم انا الحساب الى اديتك منو كان فى اى بى يعنى لية اولوية ان العتاد يرجعلو على طول ما دام مكنش لية مقابل فى التجارة

وانهى كلامى بانى اقولك مشكور يا نيرو يا الى كنت مفكرك صاحبى تكون دى اخرتها على لعبة ملهاش لزمة الى مضايقنى والله ما العتاد طظ كلو على بعضو لو بالحساب هتلاقية ميكملش 500 جنية حق النقاط الى مزعلنى بجد انى امنتك وانتا خنت الامانة دى تسلم والله يكون بعونك
ما اقول الا ان جائكم فاسق بنباء فتبينو وطبعا هذا الفاسق هو انت ليتنى همك لانك عبارة عن انسان حاقد لا اكثر ليبي فلسطينى على الاقل مش شخص شاذ
وهذا رابط صاحب الموضوع وهو بيكتب الاعتذار اترككم مع الاعتذار
وبعدين ان كنت فلسطينى فانى ارجل لانهم شعب الجبارين والمجاهدين
وان كنت ليبيى فهذا فخر ووسام على صدرى
انت فى الاخر شو ملتك شو وضعك فى الحياة
فتخيل وكما قلت انت والحمد الله هاد كلامك اصلى فلسطينى فيعنى جمعت بين الشرفين فكبيرة عليك صدقنى
ما عليك الا تجتر احقادك وتنفث سمومك ولكن جبل ما يهزه ريح
وهذا رابط الاعتذار http://bbs.arab.91.com/showthread.ph...highlight=NERO
NERO101 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-03-2013, 05:14 PM   #4
NERO101
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aasaa. مشاهدة المشاركة

ولكني استغرب بأن الموقع مليان مواضيع بخصوص نيرو هل لهذه الدرجه لاتحبون هذا الاعب؟!
اخى انا بوضحلك لا تهتم نيرو ملك زمرد ومن قبله كان فيه ملكين واحد اسمه زولدك والثانى مجازف وكانو مسيطرين على السيرفر وطبعا اى ملك بتلاقى حوله الشحاذين والانتهازية ومساحين الجوخ وطبعا اولهم هاد الى اسمه المظلوم وفى السيرفر ليتنى همك بالانجليزى طبعا فى السيرفر ماليه وجود الا اذا كان اسياده موجودين بالساحة او بالشؤم
طبعا نيرو قام باكتساح السيرفر وتم طرد الملكين مجازف وزولدك من السيرفر على يد نيرو فاصبح الشحاذين ومساحين الجوخ من غير عائل يصرف عليهم وصارو مايهم اى قيمة فى السيرفر ومن هنا نشأ الحقد
قديم 03-03-2013, 05:45 PM   #5
RaVaGe
قهر نشيط

الصورة الرمزية RaVaGe

RaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond repute
Talking

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nero101 مشاهدة المشاركة
اخى انا بوضحلك لا تهتم نيرو ملك زمرد ومن قبله كان فيه ملكين واحد اسمه زولدك والثانى مجازف وكانو مسيطرين على السيرفر وطبعا اى ملك بتلاقى حوله الشحاذين والانتهازية ومساحين الجوخ وطبعا اولهم هاد الى اسمه المظلوم وفى السيرفر ليتنى همك بالانجليزى طبعا فى السيرفر ماليه وجود الا اذا كان اسياده موجودين بالساحة او بالشؤم
طبعا نيرو قام باكتساح السيرفر وتم طرد الملكين مجازف وزولدك من السيرفر على يد نيرو فاصبح الشحاذين ومساحين الجوخ من غير عائل يصرف عليهم وصارو مايهم اى قيمة فى السيرفر ومن هنا نشأ الحقد

هههههههههههههههه اي اكتساح تحكي عنه

اذا تقصد يساعدوك تسوي + 12 وتغدر بيهم بالاخير فهذا اسمه غير ههههههه

ما حد كان محتاجك ضد ليدرز يا نوبي

اصلا انت ما تسوي شي بعمرك لعبت بحسابك يا اخي لما تلعب بيه يسطحك الصغير قبل الكبير

لهيك عطيت حسابك لنص السيرفر كل مرة نعرف انو حسابك عليه ادمي جديد

على العموم اللحس معروفين اصحابه

يلا روح شوفلك شي عذر غير بلاش فضايح.

ضاااااع الحجر

وما علي فعله,سافعله بسرعة.

JIb l3Z w3LLa K7z

عودة&مؤقتة

اذا كان لديك اي استفسار او واجهتك مشاكل في اللعبة

ادخل هنا :
bbs.arab.91.com/showthread.php?t=98651

سيتم ترك منتدى اللعبة بتاريخ :

12/09/2013

RaVaGe غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-03-2013, 10:37 PM   #6
قاهر.الوقت
قهر فعال

الصورة الرمزية قاهر.الوقت

قاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المظلومF مشاهدة المشاركة

يلا اترككم مع معنات دربك

اولا احب اهنى الاخ الى جاب الكلام ده ما شاء الله يعنى تعب نفسه يدور فى المواضيع لحد ما وصل لموضوع له سنه او اكثر و كمان محذوف كلامى فى الموضوع كلو و ده اخذ اقتباس عضو معلق على الموضوع قبل ما اعدل الموضوع واشيل الكلام وقاعد يهايط بيه فى المنتدى
يلا شباب صقفوله على حماسه

ثانيا احب اوضح شىء بس وهذا لاخى نيرو لانى ما يفرق معى الشخص الى جاب الكلام فى اى حاجه
حبيبى اولا انت عارف اننا اخوات و ربنا يعلم بده و سوء التفاهم ده انا سبق واعتذرتلك عليه فى اللعبه و قولتلك ان حصل منى انى عملت موضوع لاخره و نزلتلك اعتذار هنا فى المنتدى بحساب قاهر الوقت
هنا http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=91190

ثالثا بالنسبه لعضويه ^.darbaka.^ الخاصه بالمنتدى فهى متاخد عليها حظر وسبق انى راسلت مستر اسلام انو يحذف الموضوع من المنتدى و ما رد عليا

رابعا واخيرا نضال انا لعبت اللعبه دى و ربنا يعلم انك من الناس المحترمه الى اتعاملت معاها و بقدرها فعلا
ما تزعل يا اخى على موضوع كله سوء تفاهم انا ما كنت اعرف انك مع الثوار فكره ان شخص يدخل يرد عليا ببرود كده تضايق و الموضوع انتهى يا اخى سيبك من البنى ادمين الى موراهمش غير الكلام الفاضى والحقد

_._._._._._._._._._

اللهم ابعد عنا الهم والغم والحزن والكسل

_._._._._._._._._._

اللهم ابعد عنا الغرور و التكبر و التعالى و خشعنا فيك و اكرمنا يا كريم

_._._._._._._._._._

_._._._._._._._._._

آخر تعديل بواسطة قاهر.الوقت ، 03-03-2013 الساعة 10:42 PM
قاهر.الوقت غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-03-2013, 10:53 PM   #7
قاهر.الوقت
قهر فعال

قاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المظلومf مشاهدة المشاركة
الى اعرفه ان فيك حاجه مش طبيعيه بصراحه

يعنى معقول واحد يروح يجيب موضوع بقاله زمن فى المنتدى عشان يشوه سمعه واحد ؟
الى خلاك توصل لموضوع قديم بالشكل ده مخلكش توصل لموضوع معمول من وقت قريب بالنسبه للموضوع الى انت جايبه
اتعاملت انت معايا قبل كده عشان تعرفنى او تحكم على تصرفاتى ؟

يا حبيبى عيب اسلوبك وطريقتك دى الى بتعمله ده سواء كنت صغير او كبير عيب فى حقك لان فى الاول والاخر اى حد عاقل هيقرا كلامك هيكون رد فعله انك طفل

_._._._._._._._._._

_._._._._._._._._._

_._._._._._._._._._

_._._._._._._._._._
قديم 03-03-2013, 11:04 PM   #8
قاهر.الوقت
قهر فعال

هنا الموضوع الاول و الى بعتذر عن تسرعى فى كتابته لكل شخص قراه و لاخى نيرو قبل اى شىء

http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=58997

وهنا اعتذارى

http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=91190

واتمنى تكون الصوره بقت واضحه للجميع

_._._._._._._._._._

_._._._._._._._._._

_._._._._._._._._._

_._._._._._._._._._
قديم 03-04-2013, 01:46 AM   #9
النسر2000
قهر فعال

الصورة الرمزية النسر2000

النسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond repute

والله ماادرى مين صح ومين غلط بس بصراحة لما قريت كلام المظلومf حسيت فيه بشى حقيقى اكيد الراجل ده مش بيحقد اكيد ليه حق وان شاء الله بيرجعلك حقك وبازن الله ربنا على المفترى ومااقولهالك غير انك تتحسبن فيه لو كان ليك حق حيرجعلك بازن الله لو كان مالك حق يبقى ربنا يعينك ويوفقك
النسر2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-04-2013, 03:30 PM   #10
NERO101
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر2000 مشاهدة المشاركة
والله ماادرى مين صح ومين غلط بس بصراحة لما قريت كلام المظلومf حسيت فيه بشى حقيقى اكيد الراجل ده مش بيحقد اكيد ليه حق وان شاء الله بيرجعلك حقك وبازن الله ربنا على المفترى ومااقولهالك غير انك تتحسبن فيه لو كان ليك حق حيرجعلك بازن الله لو كان مالك حق يبقى ربنا يعينك ويوفقك

يا اخى اقرأ الموضوع كويس وبعدين تبرع بردك المظلوم عبارة عن ناقل وناقل خايب كمان وانسان لا يعرف فى دنياه الا الحقد لانى حرمته من اسياده الذين كانو يعطفون عليه المهم الموضوع منقول من واحد اسمو دربكا ودربكا كتب موضوع اعتذار من مدة طويلة ردا على الموضوع واتمنى انك تقرأ الموضوع وتفهمه جيدا قبل الرد
قديم 03-05-2013, 08:41 AM   #11
المظلومF
قهر نشيط

الصورة الرمزية المظلومF

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AASAA. مشاهدة المشاركة

اولا انت بسرفر مرجانه اركد لااكلم الصميد يفقع لك وجهك

ولا يهنون النوبات

قديم 03-05-2013, 08:43 AM   #12
المظلومF
قهر نشيط

الصورة الرمزية المظلومF

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NERO101 مشاهدة المشاركة
ما اقول الا ان جائكم فاسق بنباء فتبينو وطبعا هذا الفاسق هو انت ليتنى همك لانك عبارة عن انسان حاقد لا اكثر ليبي فلسطينى على الاقل مش شخص شاذ
وهذا رابط صاحب الموضوع وهو بيكتب الاعتذار اترككم مع الاعتذار
وبعدين ان كنت فلسطينى فانى ارجل لانهم شعب الجبارين والمجاهدين
وان كنت ليبيى فهذا فخر ووسام على صدرى
انت فى الاخر شو ملتك شو وضعك فى الحياة
فتخيل وكما قلت انت والحمد الله هاد كلامك اصلى فلسطينى فيعنى جمعت بين الشرفين فكبيرة عليك صدقنى
ما عليك الا تجتر احقادك وتنفث سمومك ولكن جبل ما يهزه ريح
وهذا رابط الاعتذار http://bbs.arab.91.com/showthread.ph...highlight=NERO
حاقد ...؟

المهم طلعت حرامي مالك عذر وبعدين مانت مسامح "شاذ" خليها تنفعك صدقني مانت مسامح

ولا يهنون النوبات

قديم 03-05-2013, 08:47 AM   #13
المظلومF
قهر نشيط

الصورة الرمزية المظلومF

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NERO101 مشاهدة المشاركة
ملك ع نفسك والملكين هم الي رفعوك ب سرفر ولا نسيت ..؟ واذ تقصد شحاذين مثلا مستر بسام وذا روك هذا شي يرجعلك الحمد لله ماشحذت من احد وبعدين انت الي مالك وجود ياحبيبي ارجع موضوعك عن الحقد تلاقي نفسك معلق دوامه يامى هربة مني المهم طلعت"حرامي"

ولا يهنون النوبات

قديم 03-05-2013, 08:49 AM   #14
المظلومF
قهر نشيط

الصورة الرمزية المظلومF

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nero101 مشاهدة المشاركة

يا اخى اقرأ الموضوع كويس وبعدين تبرع بردك المظلوم عبارة عن ناقل وناقل خايب كمان وانسان لا يعرف فى دنياه الا الحقد لانى حرمته من اسياده الذين كانو يعطفون عليه المهم الموضوع منقول من واحد اسمو دربكا ودربكا كتب موضوع اعتذار من مدة طويلة ردا على الموضوع واتمنى انك تقرأ الموضوع وتفهمه جيدا قبل الرد
لاتبكي يا صغيري لا انظر انظر نحو السماء

من قلبك الحرير لالاتقطع الرجاء

ان الامل جهد عمل والجهد لا يضيع

الامل جهد عمل

ولا يهنون النوبات

قديم 03-05-2013, 08:49 AM   #15
المظلومF
قهر نشيط

الصورة الرمزية المظلومF

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قاهر.الوقت مشاهدة المشاركة
اولا احب اهنى الاخ الى جاب الكلام ده ما شاء الله يعنى تعب نفسه يدور فى المواضيع لحد ما وصل لموضوع له سنه او اكثر و كمان محذوف كلامى فى الموضوع كلو و ده اخذ اقتباس عضو معلق على الموضوع قبل ما اعدل الموضوع واشيل الكلام وقاعد يهايط بيه فى المنتدى
يلا شباب صقفوله على حماسه

ثانيا احب اوضح شىء بس وهذا لاخى نيرو لانى ما يفرق معى الشخص الى جاب الكلام فى اى حاجه
حبيبى اولا انت عارف اننا اخوات و ربنا يعلم بده و سوء التفاهم ده انا سبق واعتذرتلك عليه فى اللعبه و قولتلك ان حصل منى انى عملت موضوع لاخره و نزلتلك اعتذار هنا فى المنتدى بحساب قاهر الوقت
هنا http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=91190

ثالثا بالنسبه لعضويه ^.darbaka.^ الخاصه بالمنتدى فهى متاخد عليها حظر وسبق انى راسلت مستر اسلام انو يحذف الموضوع من المنتدى و ما رد عليا

رابعا واخيرا نضال انا لعبت اللعبه دى و ربنا يعلم انك من الناس المحترمه الى اتعاملت معاها و بقدرها فعلا
ما تزعل يا اخى على موضوع كله سوء تفاهم انا ما كنت اعرف انك مع الثوار فكره ان شخص يدخل يرد عليا ببرود كده تضايق و الموضوع انتهى يا اخى سيبك من البنى ادمين الى موراهمش غير الكلام الفاضى والحقد

انت اسمك نيرو...؟ ولا موكلك محامي عنه

ولا يهنون النوبات

العلامات المرجعية