موضوع مغلق

قديم 03-02-2013, 02:52 PM   #16
102011
قهر جديد

102011 is on a distinguished road
Smile

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fire phoenix مشاهدة المشاركة
طبعا هذا الكلام يؤكد ثقت ملوك السرفر فيه لانه يلعب بحساب ملك السرفر

ما اعتقد واحد ملك بالسرفر يطلب منك 700 سي بي الموضوع كبير و اللي فهمته ان الخاتم اللي انت مثبته مرحله 6 هذا ملك لي !~{madara}~! وانت اخذته بي 11.000 وباقي 7000 وال3000 هذول من حق الخاتم انت مفكره انه معطيك الشي مجانا او هديه هذا شيء تاني

والله مش محتاج دليل كفايه ان الناس تثق فيه ولا تنسى كلامك ملك السرفر يثق فيه ومعطيه حسابه

النقطة الاولى : اكثر شي يعجبني فيك يا فونكس انك ابو وجهين بالهمس كلام و بالمنتدى كلام تحياتي لك

النقطة الثانية : الخاتم انا اللي مثبته من المركز ورافع الضرر و كل شي يعني جبته منه +7 ب بس ب 11000
و السي بي وصله و زيادة بسيرفر دنيازاد و لسه معي سي بي هناك شحنته بالزيادة و لازم اجيبه
و اذا السي بي هذا مثل ما يقول دين علي ليش يقولي لما ترجع اللعبة نرجعه لك !!!
يعني دين و يرجعه لي !!!
باين اذا بدك تكذب تعلم تكذب زين ما لقيت مخرج لاكاذيبك و صرت تالف من عندك لهيك قبل ما تجي تدافع عنه يا ابو وجهين تاكد بالاول و اذا في اي دليل يثبت كلامه يجيبه لنا
انا كلامي كله وثائق و ادلة ما اخترع من عندي شي على عكسكم انتو ضرب على الكيبورد بس
اذا جيت اتصرف بطريقتكم الحين اقولك : (((انا معطي نيرو تذاكر يانصيب بالجملة عشان يلعب الحظ و مسلفه سي بي بعشرات الالاف و لا رجعه لي))) تقدر تثبت انه كلامي غلط او صح !!! طبعا ما تقدر لانه ما في دليل
لكن انا عندي الدليل فوق و الكل شايفه و انت كمان شايفه بس تحاول تكذب نفسك ما بعرف السبب يمكن مصلحة يمكن شي ثاني ^^
النقطة الثالثة بخصوص نيرو هو معطي حسابه للكل عشان ما يعرف يلعب و الله لو نجي نشوف ما بقا حد بالسيرفر ما لعب بحساب نيرو ههههه
لهيك انصحك ما تدخل بشي اكبر منك لانك راح تتورط و ما تلاقي حد يدافع عنك ^^
102011 غير متواجد حالياً  
قديم 03-02-2013, 02:57 PM   #17
102011
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nero101 مشاهدة المشاركة
شبلن اكتب عربى بليز علشان نفهمك تم طرد الاكبر منك المشكلة انت ماتسوى شى فى نظرى ولا تخاف لن يتم طردك من السيرفر عارف ليش لانك مهرج السيرفر بدونك ما بيصير فيه مهرج نضحك عليه بل بالعكس متمسكين بك وبشدة
حتى تشبيهاتك مضحكة مثلك الله يكون فى عونك

اما الاخ خريج العفو العام يلى مش قادر يطلع مستوى 130 خلك فى 129 لانك عارف نفسك ما بتقدر عتاد فل 12 وتخت 130 لو فيك خير خلنى اشوفك فى 130 لا نامت اعين الجبناء
نيرو نيرو لا تخليني اذكرك انك انت كمان خريج سجون ايام كيمو و الزير ^^ خليني ساكت و لا اذكرك بالماضي العصيب
بعدين انا لسه مو فل +12 و انت لحالك افهمها انا +7 و 8 و 12 و 129 كمان و قاتلكم كلكم من كبيركم لصغيركم و بالكميات لهيك لا تستعجل لاني لما ارفع كل العتاد و المستوى راح تقول يا ليتني ما حكيت و يا ليته ضل 129
الفرق بيني و بينك اني انا ارفع عتادي بالدولار و انت ترفعه من اليانصيب و الشوم فهمت الفرق بيننا يعني اشوااط ^^

آخر تعديل بواسطة 102011 ، 03-02-2013 الساعة 04:12 PM
102011 غير متواجد حالياً  
قديم 03-02-2013, 03:40 PM   #18
RaVaGe
قهر نشيط

الصورة الرمزية RaVaGe

RaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fire phoenix مشاهدة المشاركة
طبعا هذا الكلام يؤكد ثقت ملوك السرفر فيه لانه يلعب بحساب ملك السرفر

ما اعتقد واحد ملك بالسرفر يطلب منك 700 سي بي الموضوع كبير و اللي فهمته ان الخاتم اللي انت مثبته مرحله 6 هذا ملك لي !~{madara}~! وانت اخذته بي 11.000 وباقي 7000 وال3000 هذول من حق الخاتم انت مفكره انه معطيك الشي مجانا او هديه هذا شيء تاني

والله مش محتاج دليل كفايه ان الناس تثق فيه ولا تنسى كلامك ملك السرفر يثق فيه ومعطيه حسابه

فضيحتك بعد الفرق يا منافق

وما علي فعله,سافعله بسرعة.

JIb l3Z w3LLa K7z

عودة&مؤقتة

اذا كان لديك اي استفسار او واجهتك مشاكل في اللعبة

ادخل هنا :
bbs.arab.91.com/showthread.php?t=98651

سيتم ترك منتدى اللعبة بتاريخ :

12/09/2013

RaVaGe غير متواجد حالياً  
قديم 03-02-2013, 05:09 PM   #19
هأوي~كورهـ
قهر نشيط

الصورة الرمزية هأوي~كورهـ

هأوي~كورهـ has a spectacular aura aboutهأوي~كورهـ has a spectacular aura aboutهأوي~كورهـ has a spectacular aura about

صديقي رافنج

تابع ثقتك بنفسك واقهر ملوك السيرفر لهادرجه قهرتهم حتى ذكروك ب ال800 سي بي هاههاهاهاهاههاهاهاها
قديم 03-02-2013, 06:20 PM   #20
!~{Madara}~!
قهر جديد

الصورة الرمزية !~{Madara}~!

!~{Madara}~! is on a distinguished road

انا ماتوقعت توصل لدرجة واحد يسوي موضوع يحاول يبرء نفسه وبرضو يشوه سمعت غيره ع ما اعتقد ان حبيت تدافع عن نفسك دافع ماعندي مانع انما تطلع امور تتكلم ع اننا احنا ضعيفين امامك بالكلام فأقول لا لاني محترم عشرتنا ولا ودي ادخل نقاشات حاده اكرر احتراما لعشرتنا انا برد ع هذا الموضوع دفاعاً عن نفسي وعن اخوي احمد والي يقول ابوي متزوج مصريه اتق الله في نفسك وكلام الناس لاتاخذه بمحمل الجد
اولاً انا في بداية العداوه كنت ساكت والي يشهد علي كلامي اخوي سلمان في كلامي هذا المهم اول كلام طلع من الاخ صاحب الموضوع التدخل في اموري الخصوصيه التي لاصحة لها وهذي الصورة تثبت كلامي

وانا قبل الاذاعه هذي لما اتكلم عليه ابدا حتى لو كان عدو بعد هذي الاذاعه اي واحد يتنرفز ورديت عليه ومن حقي ارد
ثانيا تكلم عن الموضوع عن المن وانا من النوع الي ما امن لكن مادام دخل في الامور هذي فأثبت لكم اني ماقصرت معه وينكر الشي هذا لكن بحط صورة شخص دخل سيرفر زمرد اسمه برستيج كان تروجان لفل 129 ينافس الشخص صاحب الموضوع الي هو ملك المشتري حاليا هذا رده في احد المواضيع لاني ما احب اصور فضلي لأصدقائي واحطها بالمنتدى يكفي رده عن موضوعك كامل وخير الكلام ماقل ودل

كلامه صحيح انت ماتصلح عدو لانك تحب تخترع
قديم 03-02-2013, 11:28 PM   #21
المظلومF
قهر نشيط

الصورة الرمزية المظلومF

المظلومF is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NERO101 مشاهدة المشاركة
شبلن اكتب عربى بليز علشان نفهمك تم طرد الاكبر منك المشكلة انت ماتسوى شى فى نظرى ولا تخاف لن يتم طردك من السيرفر عارف ليش لانك مهرج السيرفر بدونك ما بيصير فيه مهرج نضحك عليه بل بالعكس متمسكين بك وبشدة
حتى تشبيهاتك مضحكة مثلك الله يكون فى عونك

اما الاخ خريج العفو العام يلى مش قادر يطلع مستوى 130 خلك فى 129 لانك عارف نفسك ما بتقدر عتاد فل 12 وتخت 130 لو فيك خير خلنى اشوفك فى 130 لا نامت اعين الجبناء

لمشاركة الأصلية كتبت بواسطة ^.darbaka.^
السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة

الموضوع ما هو الا عتاب لصاحبى nero على الى عملو معايا ادخل فى الموضوع الكل عارفنى بسيرفر زمرد خاصة القدامى بالسيرفر و عارفين انو انا و استار و نيتروز التجار بتوعى اعتزلت اللعبة لفترة حوالى 2 شهر تقريبا واول ما رجعت كنت ببيع العتاد ***** عشان اعمل حساب راهب وكل العتاد الى كان عندى كان للنينجا وكان فى عندى قلادة فاخرة مقبسين +4ضرر-1 كان اخويا شاريها و تركها بالحساب طبعا بدات بيها فى البيع لانها الاغلى كلمنى نيرو عليها قولتلو 14 الف سىبى قالى كام تاخد على قلادتى المقبس فرق قولتلو 10 الاف من الاخر كانت قلادتو مقبس فاخر +5 مستوى 130 تنين فاخر قالى عندى الحين 8600 قولتلو ما فى مشاكل المهم تمت التجارة و تانى يوم على طول ادالى 400 سىبى وقالى اقرب وقت بردلك الباقى قولتلو يا حبيبى متتعبش نفسك انا مش هتفرق معايا كتير لما تبقى معاك سىبى بزيادة هات المهم بقيت ببيع العتاد قدامو قالى بكام الكتانا المقبسين الضرر الى معاك قولتلو والله مش عارف هشوف الاسعار و اقولك قالى اوك المهم بعد ما قعدت اتكلم معاة شوية اديتو العتاد الى معايا يبيعو فى الاول اديتو كتانا فاخرة +6 مقبسين مستوى 130 وقلتلو اعرضهالى معاك قالى اوكى وبعها وردلى تمنها زى ما اتباعت فعلا ب 3800 سىبى اديتو باقى العتاد يعرضو قلادة فاخرة مقبس +5 تنين فاخر مستوى 130 وكتانا مثل الى انباعت و مثقاب نجم و جواد +4تهجين 300 والسيرفر كلو شاف التاجر حقو وهو يعرض العتاد للبيع بالاضافة للاف سىبى الى كانو علية باقى القلادة وبس كدة تانى يوم افتح اكلمو مش موجود المهم كل يوم على نفس الحال قولت مش مشكلة يمكن عشان الى بيحصل فى ليبيا مش قادر يفتح ربنا يكون بعونو يارب بس لقيتو بقى يفتح فى وقت النخبة والفريق والبراعة يلعب و اكلمو ميردش عليا وانا والله يا نيرو ما اديتك الحاجة تعرضهالى غير عشان بحبك و انتا عارف كدة

وهفكرك يا نيرو بشوية حجات كدة بس عشان تعرف انى عمرى ما غدرت بيك وانتا الى عملتو معايا مستحقهوش فاكر يا نيرو فى اول اللعبة لما كان حسابى بالعتاد المجانى و طلبت منك حسابك الحاوى قولتلى من عيونى انتا لو عايز نيرو نفسو ميغلاش عليك قولتلك لا انا بس عايز الحاوى اعمل بية كام لفة نيازك عشان ارقى العتاد لو انا وحش كنت اخدت حسابك و عملت بية حجات كتير و اقلها احمرلك دمك واوقع العتاد منك ومكنتش هتعرف ترجعو لانك انتا بنفسك قايلى انو مفيش عندك ناس بتشحن نقاط للعبة

وبرضو لو تفتكر لما قولتلى ابعتلك مصارى تشحنلى فى اللعبة قولتلك انا والله لما بحب اشحن ببعت لواحد صاحبى فى مصر فى الشرقية فلوس يشحنلى لو انا وحش كنت قولتلك ومالو ابعت واخدت الفلوس وابقى جبنى

واول ما لقيتك عملت معايا كدة ومبقتش لا ترد ولا غيرو كنت ممكن اعمل حالة اختراق من الموقع الرسمى وارجع العتاد و ساعتها هيبقى فاضلك مرة و تتحذف من اللعبة خالص شوف الفرق بقى بينى وبينك وللعلم انا الحساب الى اديتك منو كان فى اى بى يعنى لية اولوية ان العتاد يرجعلو على طول ما دام مكنش لية مقابل فى التجارة

وانهى كلامى بانى اقولك مشكور يا نيرو يا الى كنت مفكرك صاحبى تكون دى اخرتها على لعبة ملهاش لزمة الى مضايقنى والله ما العتاد طظ كلو على بعضو لو بالحساب هتلاقية ميكملش 500 جنية حق النقاط الى مزعلنى بجد انى امنتك وانتا خنت الامانة دى تسلم والله يكون بعونك

بعد هذا مابي اسمع لك صوت"ولا طلعت فلسطيني الاصل والله وطلعت مهايطي يافقمه

ولا يهنون النوبات

وٍلٍٍٍٍٍـٍٍٍٍٍِِد انَتبه ترانيَ ورَأكـٍِ
المظلومF غير متواجد حالياً  
قديم 03-02-2013, 11:37 PM   #22
المظلومF
قهر نشيط

الصورة الرمزية المظلومF

المظلومF is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة !~{madara}~! مشاهدة المشاركة
انا ماتوقعت توصل لدرجة واحد يسوي موضوع يحاول يبرء نفسه وبرضو يشوه سمعت غيره ع ما اعتقد ان حبيت تدافع عن نفسك دافع ماعندي مانع انما تطلع امور تتكلم ع اننا احنا ضعيفين امامك بالكلام فأقول لا لاني محترم عشرتنا ولا ودي ادخل نقاشات حاده اكرر احتراما لعشرتنا انا برد ع هذا الموضوع دفاعاً عن نفسي وعن اخوي احمد والي يقول ابوي متزوج مصريه اتق الله في نفسك وكلام الناس لاتاخذه بمحمل الجد
اولاً انا في بداية العداوه كنت ساكت والي يشهد علي كلامي اخوي سلمان في كلامي هذا المهم اول كلام طلع من الاخ صاحب الموضوع التدخل في اموري الخصوصيه التي لاصحة لها وهذي الصورة تثبت كلامي

وانا قبل الاذاعه هذي لما اتكلم عليه ابدا حتى لو كان عدو بعد هذي الاذاعه اي واحد يتنرفز ورديت عليه ومن حقي ارد
ثانيا تكلم عن الموضوع عن المن وانا من النوع الي ما امن لكن مادام دخل في الامور هذي فأثبت لكم اني ماقصرت معه وينكر الشي هذا لكن بحط صورة شخص دخل سيرفر زمرد اسمه برستيج كان تروجان لفل 129 ينافس الشخص صاحب الموضوع الي هو ملك المشتري حاليا هذا رده في احد المواضيع لاني ما احب اصور فضلي لأصدقائي واحطها بالمنتدى يكفي رده عن موضوعك كامل وخير الكلام ماقل ودل

الكلام مو مني وانا قلت لكم وانا كاتبه سمعت..؟ طيب نفترض انه متزوج مصريه بها عيب..؟

ولا يهنون النوبات

وٍلٍٍٍٍٍـٍٍٍٍٍِِد انَتبه ترانيَ ورَأكـٍِ
المظلومF غير متواجد حالياً  
قديم 03-03-2013, 12:19 AM   #23
RaVaGe
قهر نشيط

الصورة الرمزية RaVaGe

RaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond reputeRaVaGe has a reputation beyond repute
Talking

اقتباس:

لو تعطينا كل عتادك ما تكون سددت نص دين بعدين وينه تعليقك على اصغر فضيحة معانا (يا محتاج)

JIb l3Z w3LLa K7z

عودة&مؤقتة

ادخل هنا :

12/09/2013

RaVaGe غير متواجد حالياً  
قديم 03-03-2013, 08:23 AM   #24
هأوي~كورهـ
قهر نشيط

الصورة الرمزية هأوي~كورهـ

هأوي~كورهـ has a spectacular aura aboutهأوي~كورهـ has a spectacular aura aboutهأوي~كورهـ has a spectacular aura about

مواضيعكم فله ومتعه ههههه اتمنى اكون في زمرد اتحارب معاكم
قديم 03-03-2013, 03:25 PM   #25
102011
قهر جديد

اقتباس:

اولا : انا متذكر هداك اليوم كان راية و انا كنت اكلم جومانجي بخصوص الحركة اللي سواها و طرد نقابته عشان ياخذ السي بي الموجود بالنقابة لحاله يعني الكلام كان بيننا
و انت جيت تدخلت بموضوع ما يخصك لهيك انا قلت لك مالي كلام مع واحد رسب بالجامعة بسبب اللفلفة
يعني انا اكلمه و انت قاعد تقفز بمكانك حابب تتكلم شي طبيعي ارد عليك بها الطريقة و لا انا مو مجنون اجي و اقولك هيك فجاة اكيد انت قلت شي خلاني اقولها و لا تخليني احطلك صورة كمان لنه معي كل صور المحادثة

ثانيا : بخصوص تسليف العتاد و مدري شو اتمنى ما تفتح الموضوع اكثر لانكم انتو كمان كنتو تتسلفو حذائي لما كان مثبت فيه حذاء الرخ اللي يزود -الاجتياح- عشان تعرفوا تقتلو مجرم و مجازف وقتها كنتوا رجعتو للسيرفر و الحذاء كان نادر ^^ كمان اذا عشان التسليف وضعكم الحالي احسن دليل و انتو تلعبون بحسابات مو حساباتكم مثل nero -مثلا- لهيك ما انصحك تتكلم من الناحية دي

ثالثا : بخصوص الصورة الثانية هذا كلام ما يثبت اي شي قاله واحد كان معصب لانه ما صار الوضع مثل ما بده

آخر تعديل بواسطة 102011 ، 03-03-2013 الساعة 03:37 PM
102011 غير متواجد حالياً  
قديم 03-03-2013, 04:40 PM   #26
NERO101
قهر جديد

NERO101 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 102011 مشاهدة المشاركة
نيرو نيرو لا تخليني اذكرك انك انت كمان خريج سجون ايام كيمو و الزير ^^ خليني ساكت و لا اذكرك بالماضي العصيب
بعدين انا لسه مو فل +12 و انت لحالك افهمها انا +7 و 8 و 12 و 129 كمان و قاتلكم كلكم من كبيركم لصغيركم و بالكميات لهيك لا تستعجل لاني لما ارفع كل العتاد و المستوى راح تقول يا ليتني ما حكيت و يا ليته ضل 129
الفرق بيني و بينك اني انا ارفع عتادي بالدولار و انت ترفعه من اليانصيب و الشوم فهمت الفرق بيننا يعني اشوااط ^^
اى دولار يابو دولا كلك في اي بي 4
وبتحكى على الدولار وصح نسيت اليانصيب مجانا بتدخل اليانصيب مجانا يابو دولار الى بيدخل تايجر فيه اليانصيب يوميا انت لسة رقم ماشفتو بحسابك بس مراح اصورلك وحطلك صور فهمت على تايجر الشحن الى فيه اعلى من شحنك بابا
العب بعيد الى بيسمعك بيقول فى اي بي 7 وهنا فى المنتدى لو بدك بوريك الصور بس على شرط لو مش ضعف الى انت شاحنه فى حسابتك تكتب فى المنتدى اعتذار
صح ونسيت كمان اليانصيب بيطلع فى اي بي 6 نسيتها هادى يافالح
NERO101 غير متواجد حالياً  
قديم 03-03-2013, 05:10 PM   #27
NERO101
قهر جديد

NERO101 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المظلومF مشاهدة المشاركة

الموضوع ما هو الا عتاب لصاحبى nero على الى عملو معايا ادخل فى الموضوع الكل عارفنى بسيرفر زمرد خاصة القدامى بالسيرفر و عارفين انو انا و استار و نيتروز التجار بتوعى اعتزلت اللعبة لفترة حوالى 2 شهر تقريبا واول ما رجعت كنت ببيع العتاد ***** عشان اعمل حساب راهب وكل العتاد الى كان عندى كان للنينجا وكان فى عندى قلادة فاخرة مقبسين +4ضرر-1 كان اخويا شاريها و تركها بالحساب طبعا بدات بيها فى البيع لانها الاغلى كلمنى نيرو عليها قولتلو 14 الف سىبى قالى كام تاخد على قلادتى المقبس فرق قولتلو 10 الاف من الاخر كانت قلادتو مقبس فاخر +5 مستوى 130 تنين فاخر قالى عندى الحين 8600 قولتلو ما فى مشاكل المهم تمت التجارة و تانى يوم على طول ادالى 400 سىبى وقالى اقرب وقت بردلك الباقى قولتلو يا حبيبى متتعبش نفسك انا مش هتفرق معايا كتير لما تبقى معاك سىبى بزيادة هات المهم بقيت ببيع العتاد قدامو قالى بكام الكتانا المقبسين الضرر الى معاك قولتلو والله مش عارف هشوف الاسعار و اقولك قالى اوك المهم بعد ما قعدت اتكلم معاة شوية اديتو العتاد الى معايا يبيعو فى الاول اديتو كتانا فاخرة +6 مقبسين مستوى 130 وقلتلو اعرضهالى معاك قالى اوكى وبعها وردلى تمنها زى ما اتباعت فعلا ب 3800 سىبى اديتو باقى العتاد يعرضو قلادة فاخرة مقبس +5 تنين فاخر مستوى 130 وكتانا مثل الى انباعت و مثقاب نجم و جواد +4تهجين 300 والسيرفر كلو شاف التاجر حقو وهو يعرض العتاد للبيع بالاضافة للاف سىبى الى كانو علية باقى القلادة وبس كدة تانى يوم افتح اكلمو مش موجود المهم كل يوم على نفس الحال قولت مش مشكلة يمكن عشان الى بيحصل فى ليبيا مش قادر يفتح ربنا يكون بعونو يارب بس لقيتو بقى يفتح فى وقت النخبة والفريق والبراعة يلعب و اكلمو ميردش عليا وانا والله يا نيرو ما اديتك الحاجة تعرضهالى غير عشان بحبك و انتا عارف كدة

وهفكرك يا نيرو بشوية حجات كدة بس عشان تعرف انى عمرى ما غدرت بيك وانتا الى عملتو معايا مستحقهوش فاكر يا نيرو فى اول اللعبة لما كان حسابى بالعتاد المجانى و طلبت منك حسابك الحاوى قولتلى من عيونى انتا لو عايز نيرو نفسو ميغلاش عليك قولتلك لا انا بس عايز الحاوى اعمل بية كام لفة نيازك عشان ارقى العتاد لو انا وحش كنت اخدت حسابك و عملت بية حجات كتير و اقلها احمرلك دمك واوقع العتاد منك ومكنتش هتعرف ترجعو لانك انتا بنفسك قايلى انو مفيش عندك ناس بتشحن نقاط للعبة

وبرضو لو تفتكر لما قولتلى ابعتلك مصارى تشحنلى فى اللعبة قولتلك انا والله لما بحب اشحن ببعت لواحد صاحبى فى مصر فى الشرقية فلوس يشحنلى لو انا وحش كنت قولتلك ومالو ابعت واخدت الفلوس وابقى جبنى

واول ما لقيتك عملت معايا كدة ومبقتش لا ترد ولا غيرو كنت ممكن اعمل حالة اختراق من الموقع الرسمى وارجع العتاد و ساعتها هيبقى فاضلك مرة و تتحذف من اللعبة خالص شوف الفرق بقى بينى وبينك وللعلم انا الحساب الى اديتك منو كان فى اى بى يعنى لية اولوية ان العتاد يرجعلو على طول ما دام مكنش لية مقابل فى التجارة

وانهى كلامى بانى اقولك مشكور يا نيرو يا الى كنت مفكرك صاحبى تكون دى اخرتها على لعبة ملهاش لزمة الى مضايقنى والله ما العتاد طظ كلو على بعضو لو بالحساب هتلاقية ميكملش 500 جنية حق النقاط الى مزعلنى بجد انى امنتك وانتا خنت الامانة دى تسلم والله يكون بعونك

ما اقول الا ان جائكم فاسق بنباء فتبينو وطبعا هذا الفاسق هو انت ليتنى همك لانك عبارة عن انسان حاقد لا اكثر ليبي فلسطينى على الاقل مش شخص شاذ
وهذا رابط صاحب الموضوع وهو بيكتب الاعتذار اترككم مع الاعتذار
وبعدين ان كنت فلسطينى فانى ارجل لانهم شعب الجبارين والمجاهدين
وان كنت ليبيى فهذا فخر ووسام على صدرى
انت فى الاخر شو ملتك شو وضعك فى الحياة
فتخيل وكما قلت انت والحمد الله هاد كلامك اصلى فلسطينى فيعنى جمعت بين الشرفين فكبيرة عليك صدقنى
ما عليك الا تجتر احقادك وتنفث سمومك ولكن جبل ما يهزه ريح
وهذا رابط الاعتذار http://bbs.arab.91.com/showthread.ph...highlight=NERO
قديم 03-03-2013, 05:42 PM   #28
RaVaGe
قهر نشيط

الصورة الرمزية RaVaGe

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NERO101 مشاهدة المشاركة
وبتحكى على الدولار وصح نسيت اليانصيب مجانا بتدخل اليانصيب مجانا يابو دولار الى بيدخل تايجر فيه اليانصيب يوميا انت لسة رقم ماشفتو بحسابك بس مراح اصورلك وحطلك صور فهمت على تايجر الشحن الى فيه اعلى من شحنك بابا
العب بعيد الى بيسمعك بيقول فى اي بي 7 وهنا فى المنتدى لو بدك بوريك الصور بس على شرط لو مش ضعف الى انت شاحنه فى حسابتك تكتب فى المنتدى اعتذار

هههههههههههههههههههه قال 4 قال يا حرام من الصدمة والعصبية بصره صار مثل ايده

يا اخي طير

الاربعة ما نحسبه احنا اساسا نربطك انت وجماعتك ويظل كمان

بس اقولك شغلة انا اعرف انك مشتري كثير حسابات بالفياي بي بتاعها برة اللعبة تبينا نبلش حظر ولا ايش

ومحتفظ بالصور

يلا انقلع

التتمة اتركها لبارا

--سلام--

JIb l3Z w3LLa K7z

عودة&مؤقتة

ادخل هنا :

12/09/2013

RaVaGe غير متواجد حالياً  
قديم 03-03-2013, 06:43 PM   #29
102011
قهر جديد

Cool

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nero101 مشاهدة المشاركة
اولا : كلنا نعرف انه مصدر رزقك هو اليانصيب و التذاكر كلها من المسابقات و الشوم طبعا تجيب كم كرة تنين من الشوم تروح تدخل بيهم الحظ و ما اذكرك يوم كنت تبكيلي بالهمس بليز اشتري مني احجار + و انا رحت اشتريتهم من نوبات
فهمت المعنى ولا لا يعني انت تشحذ الشوم و تكسب من الحظ و احنا المستهلكين نشحن و نشتري يعني نصرف عليك انت عايش من اللي شحنناه احنا
ثانيا : انا وريتك حسابين في اي بي واحد 6 و الثاني بين 4 و 5 انا عطيتك -مثالين- مالي خلق اصورلك كل الحسابات اقرا المبلغ الذي تم شحنه باخر شهر و تفهم المبلغ هداك يعتبر مصروفك السنوي

-انت خلك تتفرج و الناس تلعب و النقص اللي عندك لا تجي تعبر عنه بموضوعي -
مقارنة ===>
الحمد لله انا اعرف العب و عتادي شحن و الشوم بحياتي يمكن قتلته مرتين او 3
انت لعبك فاشل و مسوي نينجا عالفاضي و عتادك كله من الشوم و اليانصيب
للاسف لا مجال للمقارنة ^^

ثالثا : انت شو يلي قاهرك بالاساس انا الموضوع كاتبه و الغرض منه واضح ليش تحاول تبعد الضوء عن الموضوع الاساسي و لا زعلان عشان المصادرة انصحك تخلي المعني بالامر يرد احسن ما تتورط بمتاهات ما لك طلعة منها لاني راح اغرقك بالحكي ^^
من تدخل في ما لا يعنيه سمع ما لا يرضيه

آخر تعديل بواسطة 102011 ، 03-03-2013 الساعة 06:49 PM
102011 غير متواجد حالياً  
قديم 03-03-2013, 08:43 PM   #30
قاهر.الوقت
قهر فعال

الصورة الرمزية قاهر.الوقت

قاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond reputeقاهر.الوقت has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المظلومF مشاهدة المشاركة

اولا احب اهنى الاخ الى جاب الكلام ده ما شاء الله يعنى تعب نفسه يدور فى المواضيع لحد ما وصل لموضوع له سنه او اكثر و كمان محذوف كلامى فى الموضوع كلو و ده اخذ اقتباس عضو معلق على الموضوع قبل ما اعدل الموضوع واشيل الكلام وقاعد يهايط بيه فى المنتدى
يلا شباب صقفوله على حماسه

ثانيا احب اوضح شىء بس وهذا لاخى نيرو لانى ما يفرق معى الشخص الى جاب الكلام فى اى حاجه
حبيبى اولا انت عارف اننا اخوات و ربنا يعلم بده و سوء التفاهم ده انا سبق واعتذرتلك عليه فى اللعبه و قولتلك ان حصل منى انى عملت موضوع لاخره و نزلتلك اعتذار هنا فى المنتدى بحساب قاهر الوقت
هنا http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=91190

ثالثا بالنسبه لعضويه ^.darbaka.^ الخاصه بالمنتدى فهى متاخد عليها حظر وسبق انى راسلت مستر اسلام انو يحذف الموضوع من المنتدى و ما رد عليا

رابعا واخيرا نضال انا لعبت اللعبه دى و ربنا يعلم انك من الناس المحترمه الى اتعاملت معاها و بقدرها فعلا
ما تزعل يا اخى على موضوع كله سوء تفاهم انا ما كنت اعرف انك مع الثوار فكره ان شخص يدخل يرد عليا ببرود كده تضايق و الموضوع انتهى يا اخى سيبك من البنى ادمين الى موراهمش غير الكلام الفاضى والحقد

_._._._._._._._._._

اللهم ابعد عنا الهم والغم والحزن والكسل

_._._._._._._._._._

اللهم ابعد عنا الغرور و التكبر و التعالى و خشعنا فيك و اكرمنا يا كريم

_._._._._._._._._._

_._._._._._._._._._

آخر تعديل بواسطة قاهر.الوقت ، 03-03-2013 الساعة 10:46 PM
قاهر.الوقت غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

العلامات المرجعية