قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

قديم 05-30-2012, 03:43 PM   #1
*ساهر*
قهر جديد

الصورة الرمزية *ساهر*

*ساهر* is on a distinguished road
افتراضي قرار الغاء كورة التنين قرار سليم

السلام عليكم جميعا
قرار الادارة بالغاء الكورة سليم100 % ويجيب تطبيقه فورالانه يعتبر انصاف للناس الذين شحنو كتيرا وغيرهم اصبح عتاده +8 و+12 من بيع كور التنين
بالنسبة للي بيقولو بينقطع رزقنا والله صادقين لان طول النهار بنشوف اذاعات ببيع كور التنين خارج اللعبة ب10 جنيه او برصيد فودافون
تجارة برة وجوة واللعبة والي بيشحن في نظرهم غبي
بما اننا اغبياء في نظرهم فنحن نطالب الادارة بالالغاء الفوري لكرة التنين و للعلم فان المعارضين للالغاءعمرهم ما شحنو
بريال واحد وبيسوو اكثر من 20 كورة في اليوم ويبيعو سي بي بره وجوة اللعبة باب رزق من جد يعني
نطالب بالالغاء لانه في مصلحة اللاعبين الي بيشحنو كتير وكمان في صالح الادارةو كمان في صالح الاعبين الي
مابيلفلو وما بيشحنوعلى الاقل يلاقو مكان يطورو فيه بدون ما يتسممو ويموتو على يد المحتكرين
نطالب بالغاء الكورة فورا والي مو عاجبه كلامي مشكلته

لنرفع مع بعض شعار لماذا نستمر في الشحن اذا كانت اللعبة توفر مصدر رزق للبعض بره وجوة اللعبة

والسلام

الاسم داخل اللعبة : ساهر
المستوى :في تقدم
الشخصية :رامي
السيرفر: دنيازاد

(لاتدع غيرك يلون حياتك فقد لايحمل بيده سوى قلم أسود)
*سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم *

آخر تعديل بواسطة *ساهر* ، 06-07-2012 الساعة 12:08 AM
*ساهر* غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-30-2012, 04:18 PM   #2
xp95
قهر جديد

xp95 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *ساهر* مشاهدة المشاركة
السلام عليكم جميعا
قرار الادارة بالغاء الكورة سليم100 % ويجيب تطبيقه فورالانه يعتبر انصاف للناس الذين شحنو كتيرا وغيرهم اصبح عتاده +8 و+12 من بيع كور التنين
بالنسبة للي بيقولو بينقطع رزقنا والله صادقين لان طول النهار بنشوف اذاعات ببيع كور التنين خارج اللعبة ب10 جنيه او برصيد فودافون
تجارة برة وجوة واللعبة والي بيشحن في نظرهم غبي
بما اننا اغبياء فنحن نطالب الادارة بالالغاء الفوري لكرة التنين و للعلم فان المعارضين للالغاءعمرهم ما شحنو
بريال واحد وبيسوو اكثر من 20 كورة في اليوم ويبيعو سي بي بره وجوة اللعبة باب رزق من جد يعني
نطالب بالالغاء لانه في مصلحة اللاعبين الي بيشحنو كتير وكمان في صالح الادارةو كمان في صالح الاعبين الي
مابيلفلو وما بيشحنوعلى الاقل يلاقو مكان يطورو فيه بدون ما يتسممو ويموتو على يد المحتكرين
نطالب بالغاء الكورة فورا والي مو عاجبه كلامي مشكلته

لنرفع مع بعض شعار لماذا نستمر في الشحن اذا كانت اللعبة توفر مصدر رزق للبعض بره وجوة اللعبة

والسلام
السلام عليكم
سوالك لماذا نشحن هذا مشكلتك انت وحدك اخى
من الاساسا الشحن بمبالغ طائلة غير منطقى تمام فترى الشخص بقاله فى اللعبة ما لا يزيد عن شهر وعتاده صار +12
وحكاية مصدر الرزق هذه لا تضر اللاعبين اللى بيشحنو لانهم بيشحنو من (المسترزقين) بارخص من الشركة بنسبة تصل الى النصف احيانا
كلامك يبدو بالنسبالى غريبنا تمام فانا شايف انك عشان شحنت وضيعت كل فلوسك على لعبة ممكن ييجى عليك وقت تمل منها وتروح فلوسك فى التراب
انت كمان عايز كل الناس تضيع فلوسها على سى بى وهمى مثلك ولا تحصل على السى بى بالمجهود
بالنسبالى انا ارى ان اللى بيحصل على 30 كرة تنين فى اليوم من ترقية الميلاد افضل مئة مرة من اللى يضيع فلوسه ويشترى 5 كرات فى اليوم
وبالنسبة لكلامك ان المعارضين عمرهم مشحنو بريال واحد ,, هذه سذاجة اعذرنى
لانهم (على حد قولك) اذا حصلو 20 كرة فى اليوم فهذا معناه ان معاهم عتاد مثبت كله مقابس ودا يكلف اكتر من 15 الف سى بى على ما اظن
يعنى هما بالفعل شحنو وصرفو فلوسهم عشان لعبة بس اقتصدو فى هذا ويحاولون ارجاع ثمن ما شحنوه فهذا هو اس الذكاء فى اعتقادى
مثل ما قلت ما تحملش خطا الناس اللى بتفكر انك بتضيع تعبك وجهدك فى العمل فى سبيل لعبة
ملحوظة انا عمرى ما شحنت وعمرى ما عملت ريبورنات
والحمد لله كونت فى سيرفرى وفى طريق الدوق
xp95 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-30-2012, 04:47 PM   #3
*ساهر*
قهر جديد

الصورة الرمزية *ساهر*

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xp95 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
سوالك لماذا نشحن هذا مشكلتك انت وحدك اخى
من الاساسا الشحن بمبالغ طائلة غير منطقى تمام فترى الشخص بقاله فى اللعبة ما لا يزيد عن شهر وعتاده صار +12
وحكاية مصدر الرزق هذه لا تضر اللاعبين اللى بيشحنو لانهم بيشحنو من (المسترزقين) بارخص من الشركة بنسبة تصل الى النصف احيانا
كلامك يبدو بالنسبالى غريبنا تمام فانا شايف انك عشان شحنت وضيعت كل فلوسك على لعبة ممكن ييجى عليك وقت تمل منها وتروح فلوسك فى التراب
انت كمان عايز كل الناس تضيع فلوسها على سى بى وهمى مثلك ولا تحصل على السى بى بالمجهود
بالنسبالى انا ارى ان اللى بيحصل على 30 كرة تنين فى اليوم من ترقية الميلاد افضل مئة مرة من اللى يضيع فلوسه ويشترى 5 كرات فى اليوم
وبالنسبة لكلامك ان المعارضين عمرهم مشحنو بريال واحد ,, هذه سذاجة اعذرنى
لانهم (على حد قولك) اذا حصلو 20 كرة فى اليوم فهذا معناه ان معاهم عتاد مثبت كله مقابس ودا يكلف اكتر من 15 الف سى بى على ما اظن
يعنى هما بالفعل شحنو وصرفو فلوسهم عشان لعبة بس اقتصدو فى هذا ويحاولون ارجاع ثمن ما شحنوه فهذا هو اس الذكاء فى اعتقادى
مثل ما قلت ما تحملش خطا الناس اللى بتفكر انك بتضيع تعبك وجهدك فى العمل فى سبيل لعبة
ملحوظة انا عمرى ما شحنت وعمرى ما عملت ريبورنات :d
والحمد لله كونت فى سيرفرى وفى طريق الدوق
وعليكم السلام

اخي انا لما قلت لماذا نشحن السؤال مو لك ياغلي انا بسال الادارة
واسلوبك مو اسلوب نقاش عشانتنعتني بالسداجة انا بتكلم من واقع شفته بعيني وبشوفه يوميا
فيه ناس فعلا عمرها ماشحنت وعتادهم ينافس الي بيشحنو
وكلامك عن اني بخسر فلوسي هذا شي يخصني وانا بستمتع باللعبة مثل الي بيشتري لعبة يلعب بيها ويرميها
واللاعبين 3 انواع في كونكر نوع بيستغل اللعبة وبطلع منها فلوس بطريقة مشروعة او غير مشروعة والتاني بيشحن والتالث بينصب على الناس وبيسرقهم

قديم 06-01-2012, 06:21 PM   #4
كامبااا
Banned

كامبااا has a reputation beyond reputeكامبااا has a reputation beyond reputeكامبااا has a reputation beyond reputeكامبااا has a reputation beyond reputeكامبااا has a reputation beyond reputeكامبااا has a reputation beyond reputeكامبااا has a reputation beyond reputeكامبااا has a reputation beyond reputeكامبااا has a reputation beyond reputeكامبااا has a reputation beyond reputeكامبااا has a reputation beyond repute

فكرة الغاء كرة التنين في الريبون فكره تمام لان بعض الناس قلبو اللعبه تجاره برا اللعبه
كامبااا غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-04-2012, 07:24 AM   #5
Yaseen
قهر نشيط

الصورة الرمزية Yaseen

Yaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond repute

اقتباس:
والي بيشحن في نظرهم غبي
لا مو غبي ، حاشاكم :d
بس مو عاقلين ومخدوعين ومدمنين ، ليس إلا :d
اقتباس:
بما اننا اغبياء فنحن نطالب الادارة بالالغاء الفوري لكرة التنين
رحم الله امرأ عرف قدر نفسه !!! هههههههههههه
كيف تبغى الإدارة تسمع كلام ( أغبياء ) لأن هذا معناه أنها بتكون ( غبية ) أيضا :d

اقتباس:
علم نفسك ، أنا معك جزئيا
لماذا نشحن بالأساس نعم واللعبة ماتعطينا وجه وتجامل الناس اللي بيشحنوا لأنها تنهب فلوسهم وتدور أي طريقة تجبر العاقلين من شلة ( لا للشحن ) العاقلة والحمد لله ، أنها تشحن ، ولكن هيهات هيهات ، في أحلامهم هههههههه
أنا ألفل ، وما أشحن والحمد لله ومعتمد على نفسي
حتى الشخصيات اللي آخذ منها كرات التنين ، من فئات مختلفة أتسلى بها وما أتركها
ومستواي ولله الحمد عالي وعتادي مقبول وما استخدم برامج الضعفاء حق الغش
فخلي الشحن لك وللمخدوعين
الله يصلح العقول ...

آخر تعديل بواسطة Yaseen ، 06-04-2012 الساعة 07:27 AM
Yaseen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-04-2012, 02:45 PM   #6
al2seer
قهر فعال

الصورة الرمزية al2seer

al2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these parts

هممم عندي تعليق على نقطة من نقاطك الي هي "وكلامك عن اني بخسر فلوسي هذا شي يخصني وانا بستمتع باللعبة مثل الي بيشتري لعبة يلعب بيها ويرميها "
غيرك هذا الكلام ما يمشي معهم يا حلو انتا حاب تضيع فلوسك وتكون مبذر والمبذرين اخوان الشياطين كون اخ من اخوان الشياطين
غيرك مؤمن مسلم ما يحب التبذير وبيلعب اللعبة
بعدين انك تشتري لعبة رخيصة وترميها وانت صغير غير انك تصرف فلوس بالآلاف عند بعض الناس وبالاخر تترك اللعبة تتحسر وتقول لحالك لو ما صرفت كل هاد مثل الي يشتري دخان وادمن عليه وكل شهر يتحسر كيف تضيع فلوسه !!
قديم 06-04-2012, 02:48 PM   #7
al2seer
قهر فعال

الصورة الرمزية al2seer

al2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these parts

ومين قلك انه xp95 بيناقش هو بيحطلك شي نهائي عشان تفهمه بس عالفاضي يبدو
واذا كنت شايف نفسك غبي باللعبة لا تقول عن الباقي اغبياء
قديم 06-04-2012, 03:54 PM   #8
z3z3h12
قهر فعال

الصورة الرمزية z3z3h12

z3z3h12 has a reputation beyond reputez3z3h12 has a reputation beyond reputez3z3h12 has a reputation beyond reputez3z3h12 has a reputation beyond reputez3z3h12 has a reputation beyond reputez3z3h12 has a reputation beyond reputez3z3h12 has a reputation beyond reputez3z3h12 has a reputation beyond reputez3z3h12 has a reputation beyond reputez3z3h12 has a reputation beyond reputez3z3h12 has a reputation beyond repute

لماذا اشحن والخدمه هنا مو حلوة !~ لماذا اشحن وتم منع اكثر المهمات ! لماذا اشحن ولا يوجد مهرجانات جميلة لماذا اشحن والسرقات كثيرة لماذا اشحن والادارة لتهتم في امور الاعبين فقط تهتم في الفلوس .~ مالذي يحدث ..~؟؟ هل هذه نهايه اللعبه ! وحاليا اكثر الاعبين تركو اللعبه بسبب نظام الفي اي بي الجديد..~
قديم 06-07-2012, 12:07 AM   #9
*ساهر*
قهر جديد

الصورة الرمزية *ساهر*

في بعض الناس هوايتهم الرد على المواضيع بالاساءة والتهكم طبعا الي بيلفل ماحيخلي جهده في تسفيهي ومهاجمتي بالكلام
لكن الشرهة على الادارة الي نشرت قرار اللالغاء وما نفذته والاخ الي يشتم فوق:لاتخلي خوفك على
الكورة ينسيك اداب الردعلى المواضيع
ثم الكلام كله في النهاية موجه للادارة مو لاي شخص وارجع اقول ما يخصك اني ابذر فلوسي هذا شي بيني وبين ربي لاتسوي فيها مصلح

قديم 06-07-2012, 01:22 AM   #10
al2seer
قهر فعال

الصورة الرمزية al2seer

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *ساهر* مشاهدة المشاركة
في بعض الناس هوايتهم الرد على المواضيع بالاساءة والتهكم طبعا الي بيلفل ماحيخلي جهده في تسفيهي ومهاجمتي بالكلام
لكن الشرهة على الادارة الي نشرت قرار اللالغاء وما نفذته والاخ الي يشتم فوق:لاتخلي خوفك على
الكورة ينسيك اداب الردعلى المواضيع
ثم الكلام كله في النهاية موجه للادارة مو لاي شخص وارجع اقول ما يخصك اني ابذر فلوسي هذا شي بيني وبين ربي لاتسوي فيها مصلح
على فكرة انت الي بدأت الشتم بالموضوع بتححكي على الكل وبتشمل اغبياء وبعدين مين انت لتمنعني اني ارد على مواضيع بالمنتدى ما حد قلك ترد علي انا ما اتعديت حدودي وبعدين انا حبيت اذكرك انه المبذرين اخوان الشياطين فاعل خير ومش شرط ترد عكلامي او تطلع عليه اصلا لو مش عاجبك
قديم 06-13-2012, 12:41 PM   #11
Yaseen
قهر نشيط

الصورة الرمزية Yaseen

Yaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond repute

أنا ضد السب والشتم طبعا ، حتى لو على الحق
بس على كلامك

اقتباس:
ثم الكلام كله في النهاية موجه للادارة
أجل لو سمحت راسلهم ولا كلمهم في أقسامهم ، مو هنا

هنا كل واحد له الحق يرد
Yaseen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-15-2012, 06:47 PM   #12
mohamed7
قهر نشيط

الصورة الرمزية mohamed7

mohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond repute

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أخى فى الله إن كنت تريد إلغاء كورة التنين فراسل الإدارة بالبريد وليس هنا
وكلام الأخ al2seer صح 100%
وانت ليس لك شأن بالآخرين إعمل لنفسك فقط
لا تعليق
قديم 06-15-2012, 07:10 PM   #13
apdoahmed
قهر نشيط

الصورة الرمزية apdoahmed

apdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond repute
Thumbs down

خليك فى نفسك ياعم الحج
انت فى حاجه بتضرك خليك فى شحنك والله شكلك بتظيط ومش بتشحن اصلا

سبحان الله العظيم

لااله الاانت سبحانك انى كنت من الظالمين

يا مقلب القلوب
ثبت قلبى على دينك
تم اعتزال قهر اونلاين الى الابد
ودخول متقطع للمنتدى
apdoahmed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-15-2012, 07:14 PM   #14
apdoahmed
قهر نشيط

الصورة الرمزية apdoahmed

apdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond reputeapdoahmed has a reputation beyond repute

وبعدين انت بتدفع على لعبه فلوس فى الاول وفى الاخر لعبه
غيرك مستخسر الفلوس دى انها تندفع فى لعبه مش بخل من الشخص لاكن دى حاجه تافهه متستحقش الفلوس
نصيحه ادفع فلوسك فى حاجه مفيده
وابقى خلى اللعبه تنفعك فى قبرك ولا انت ناوى تاخدها معاك

سبحان الله العظيم

لااله الاانت سبحانك انى كنت من الظالمين

يا مقلب القلوب
ثبت قلبى على دينك
تم اعتزال قهر اونلاين الى الابد
ودخول متقطع للمنتدى

آخر تعديل بواسطة apdoahmed ، 06-15-2012 الساعة 07:17 PM
apdoahmed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-16-2012, 12:59 AM   #15
النسر2000
قهر فعال

الصورة الرمزية النسر2000

النسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond repute

خلاص شباب انتوا قلبتوا الموضوع الى معركة وهذا الخطا اللى عامل الموضوع بيحب يوصل فكرة مو للدرجة انكم تشتموه او تهزئوه الراجل مو عاجبه هذا النظام من حقه يعترض وانا كمان انا شحنت بمبالغ طائلة لاصل ال8 قطع +12 وانا مع فكرة الغاء كرة التنين صراحة انا كمان سويت عتاد تلفيل بس مو لانى ابى دى بى او فلوس ولكن لانى ابى خبرة تلاميذ
النسر2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية