إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-08-2012, 12:20 PM   #16
CrAzY_MagiC
قهر جديد
 
الصورة الرمزية CrAzY_MagiC
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 73
معدل تقييم المستوى: 83
CrAzY_MagiC is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى CrAzY_MagiC إرسال رسالة عبر Skype إلى CrAzY_MagiC
Question

اللى كان مكدبنى فين؟ مشوفتش حد يعنى بيرد او بيحاول يرد مش غرور والله بس ليه انتم دايما بتستغنوا عن حقكم ولا كل اشتغل ببرنامج الحفر والله حرام ممكن يا جى ام تحل المشكله دى سررريع ولا مفيش حل ليها
__________________
لَنْ ارْحَمَ الضُّعَفَاءِ

حَتَّىَ يُصْبِحُو اقْوِيَاءَ

وَانْ اصْبَحَوْا اقْوِيَاءَ

فَلَا تَجُوْزُ عَلَيْهِمْ الْرَّحْمَةِ



ابتسم فأن قمة التحدى

ان تبتسم بينما ينتظر

منك الاخرون البكاء



موضوع هام جدا حتى نستغنى عن كتب الاتقان واهلا بالسى بى مقيد او غير مقيد لزيادة مستوى المهارات

http://bbs.arab.91.com/showthread.ph...235#post726235

وشكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع
CrAzY_MagiC غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-08-2012, 12:23 PM   #17
CrAzY_MagiC
قهر جديد
 
الصورة الرمزية CrAzY_MagiC
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 73
معدل تقييم المستوى: 83
CrAzY_MagiC is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى CrAzY_MagiC إرسال رسالة عبر Skype إلى CrAzY_MagiC
افتراضي

والله حرام على الناس اللى بتشحن دول المفرود دول اول ناس يتكلموا والعموم اظاهر ان مفيش حل جزرى للمشكله دى
بسم الله الرحمن الرحيم
قل هل يستوي الذين يعلمون والذين لا يعلمون
صدق الله العظيم
__________________
لَنْ ارْحَمَ الضُّعَفَاءِ

حَتَّىَ يُصْبِحُو اقْوِيَاءَ

وَانْ اصْبَحَوْا اقْوِيَاءَ

فَلَا تَجُوْزُ عَلَيْهِمْ الْرَّحْمَةِ



ابتسم فأن قمة التحدى

ان تبتسم بينما ينتظر

منك الاخرون البكاء



موضوع هام جدا حتى نستغنى عن كتب الاتقان واهلا بالسى بى مقيد او غير مقيد لزيادة مستوى المهارات

http://bbs.arab.91.com/showthread.ph...235#post726235

وشكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع
CrAzY_MagiC غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-08-2012, 12:28 PM   #18
CrAzY_MagiC
قهر جديد
 
الصورة الرمزية CrAzY_MagiC
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 73
معدل تقييم المستوى: 83
CrAzY_MagiC is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى CrAzY_MagiC إرسال رسالة عبر Skype إلى CrAzY_MagiC
افتراضي

وعلى العموم يا جماعه برنامج الحفر ده هو اللى بيزود البنج وبيخلى الواحد يطلع من المسابقات يعنى دى مش مشكلتى لواحدى او مشكلة اللى بيشحنوا بس بل بالعكس دى مشكله كل اللى بيلعب قهر كونكر



جئت ورأيت وقهرت
__________________
لَنْ ارْحَمَ الضُّعَفَاءِ

حَتَّىَ يُصْبِحُو اقْوِيَاءَ

وَانْ اصْبَحَوْا اقْوِيَاءَ

فَلَا تَجُوْزُ عَلَيْهِمْ الْرَّحْمَةِ



ابتسم فأن قمة التحدى

ان تبتسم بينما ينتظر

منك الاخرون البكاء



موضوع هام جدا حتى نستغنى عن كتب الاتقان واهلا بالسى بى مقيد او غير مقيد لزيادة مستوى المهارات

http://bbs.arab.91.com/showthread.ph...235#post726235

وشكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع
CrAzY_MagiC غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-08-2012, 12:29 PM   #19
CrAzY_MagiC
قهر جديد
 
الصورة الرمزية CrAzY_MagiC
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 73
معدل تقييم المستوى: 83
CrAzY_MagiC is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى CrAzY_MagiC إرسال رسالة عبر Skype إلى CrAzY_MagiC
افتراضي

واظاهر ان ده موضوعى لوحدى مش موضوع الكل لان مفيش اى حد بيشارك خالص ولوا برد واحد
__________________
لَنْ ارْحَمَ الضُّعَفَاءِ

حَتَّىَ يُصْبِحُو اقْوِيَاءَ

وَانْ اصْبَحَوْا اقْوِيَاءَ

فَلَا تَجُوْزُ عَلَيْهِمْ الْرَّحْمَةِ



ابتسم فأن قمة التحدى

ان تبتسم بينما ينتظر

منك الاخرون البكاء



موضوع هام جدا حتى نستغنى عن كتب الاتقان واهلا بالسى بى مقيد او غير مقيد لزيادة مستوى المهارات

http://bbs.arab.91.com/showthread.ph...235#post726235

وشكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع
CrAzY_MagiC غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-08-2012, 01:47 PM   #20
hasd
Banned
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
الدولة: EgYpT
المشاركات: 1,476
معدل تقييم المستوى: 309991
hasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى hasd إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى hasd
افتراضي

انت ازاي طلعت من سجن الغش لاني مسجون للاسف ظلم وحاسس اني مسجون بسبب فايروسات بالجهاز لاني بعد السجن سويت سكان لقيت الجهاز ففايروسات تروجان
hasd غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-08-2012, 02:14 PM   #21
CrAzY_MagiC
قهر جديد
 
الصورة الرمزية CrAzY_MagiC
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 73
معدل تقييم المستوى: 83
CrAzY_MagiC is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى CrAzY_MagiC إرسال رسالة عبر Skype إلى CrAzY_MagiC
Smile

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hasd مشاهدة المشاركة
انت ازاي طلعت من سجن الغش لاني مسجون للاسف ظلم وحاسس اني مسجون بسبب فايروسات بالجهاز لاني بعد السجن سويت سكان لقيت الجهاز ففايروسات تروجان
انى الحمد لله خرجت لانى كنت مظلوم بجد والحمد لله الجى ام اظهر ذلك ولكن الجى ام حل الامر والف شكر ليه لذلك واتمنى منه ان يخرج جميع المظلومين اللى فى السجن وعلى رئى المثل اللى قال ياما فى السجن مظاليم
وبعد اذنك احنا خرجنا عن موضوعنا الاصلى يجب علينا ان نشوف حل لهذه المشكله **** برنامج الحفر ولكم جزيلا الشكر والسلام ختام
__________________
لَنْ ارْحَمَ الضُّعَفَاءِ

حَتَّىَ يُصْبِحُو اقْوِيَاءَ

وَانْ اصْبَحَوْا اقْوِيَاءَ

فَلَا تَجُوْزُ عَلَيْهِمْ الْرَّحْمَةِ



ابتسم فأن قمة التحدى

ان تبتسم بينما ينتظر

منك الاخرون البكاء



موضوع هام جدا حتى نستغنى عن كتب الاتقان واهلا بالسى بى مقيد او غير مقيد لزيادة مستوى المهارات

http://bbs.arab.91.com/showthread.ph...235#post726235

وشكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع

آخر تعديل بواسطة CrAzY_MagiC ، 01-08-2012 الساعة 02:19 PM
CrAzY_MagiC غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-03-2012, 03:32 AM   #22
manga
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى: 0
manga is on a distinguished road
افتراضي

ياجدعان احنا زهقنا من ام البرامج دى ومن يوم 7-12-2011 والاداره تقول هتشوف حل وهتبند الاكونتات بتاعت الحفر ى نهائى ومش بنشوف اى جديد بالعكس الناس اللى بتستخدم البرامج بتزيد
manga غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-03-2012, 03:35 AM   #23
manga
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى: 0
manga is on a distinguished road
افتراضي

ياريت حد من الاداره يرد علينا بافعال مش كلام وبس انا عن نفسى بطلت اشحن انا واصحابى لغاية لما البرامج دى تنتهى واى حد اعرفه بيشحن هخليه يبطل يشحن لازم كلنا نقف ونقول لا للبرامج دى والاداره تختار ياتفضل نايمه واحنا نسيبلها اللعبه خالص وتبقى هى وبتوع البرامج يتفرجو على بعض يا تعرفنا انها شركه قادره تحمى مشتركيها من السرقه والنصب
manga غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-27-2012, 12:50 PM   #24
joudya
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية joudya
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 295
معدل تقييم المستوى: 38594
joudya has a reputation beyond reputejoudya has a reputation beyond reputejoudya has a reputation beyond reputejoudya has a reputation beyond reputejoudya has a reputation beyond reputejoudya has a reputation beyond reputejoudya has a reputation beyond reputejoudya has a reputation beyond reputejoudya has a reputation beyond reputejoudya has a reputation beyond reputejoudya has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alafndi مشاهدة المشاركة
ياخي ليش تبي تقفل باب رزق الناس ؟؟ ..
باب رزق بالغش وحرق دم ناس ثانيه بتعمل مجهودها وتكسب بالحلال يضيع ها؟ ولا شكلك مستفيد من هالشغله؟
joudya غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
إضافة رد

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »05:14 AM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية