المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 11-24-2011, 04:46 PM   #1
جهاد المصرى
قهر جديد

جهاد المصرى is on a distinguished road
Angry طلب بخصوص الياهو *****

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا عاوز اغير لياهو ***** على كونكر ومش عارف الياهو ***** وغير كدا مش عارف بيانات الامن
وانا اميلى سكند 132 3 مرات تروجان بالله عليكم حرام الاميل دا يتسرق منى او تحصلو حاجه وانا مش عارف الياهو
ممكن حد يقولى ازاى اغير الياهو بغير المطالبه بى الياهو الى عليه الاميل **** كونكر
ارجو الرد يا اخووواتى وبارك الله فيكم
جهاد المصرى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-24-2011, 07:13 PM   #2
دراغون
قهر نشيط

دراغون is infamous around these partsدراغون is infamous around these partsدراغون is infamous around these partsدراغون is infamous around these partsدراغون is infamous around these partsدراغون is infamous around these partsدراغون is infamous around these partsدراغون is infamous around these partsدراغون is infamous around these partsدراغون is infamous around these partsدراغون is infamous around these parts

والله لو اعرف اساعدك بس ما عندي الجواب
دراغون غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-25-2011, 11:29 AM   #3
جهاد المصرى
قهر جديد

اين انتم يا عمالقة؟
قديم 11-27-2011, 05:53 PM   #4
جهاد المصرى
قهر جديد

ههههههههههههههههه والله معارف اقول ايه بس حتا فى المواقع العربى مفيش حد من المشرفين عاوز يرد علينا او يعبرنا
والله الانجليز فى كل حاجه من فى حد ازكا منهم ولا حدبيرد على طلبات الاعضاء زيهم
كلان هنا ولا مشرف عاوز يرد وقال ايه دا الموقع الرسمى لكونكر العربى ربنا يهدى المشرفين ويومو بلواجب بتعهم فى المنتدى

آخر تعديل بواسطة جهاد المصرى ، 11-27-2011 الساعة 05:57 PM
قديم 11-27-2011, 06:47 PM   #5
عاشق الجنان
Guest

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جهاد المصرى مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههه والله معارف اقول ايه بس حتا فى المواقع العربى مفيش حد من المشرفين عاوز يرد علينا او يعبرنا
كلان هنا ولا مشرف عاوز يرد وقال ايه دا الموقع الرسمى لكونكر العربى ربنا يهدى المشرفين ويومو بلواجب بتعهم فى المنتدى

انت قلتها ياحبيبي

الموقع الرسمي لكونكر العربي

يعني الاهتمام بالانجليزي قليل جدا
ومعلوماتهم ليس كا التي لدئ المشرفين في المنتدي الانجليزي

رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-27-2011, 09:16 PM   #6
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
هههههههههه متقلقلش واللهى المشرفين موجودين و مستعدين دائما للأجابة على اى سؤال بس واللهى كنت بدور على الطريقة بتااعت استرجاع الاكونت عشان ارد عليك رد صح

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-27-2011, 09:17 PM   #7
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق الجنان مشاهدة المشاركة

انت قلتها ياحبيبي

الموقع الرسمي لكونكر العربي

يعني الاهتمام بالانجليزي قليل جدا
ومعلوماتهم ليس كا التي لدئ المشرفين في المنتدي الانجليزي

انت بتحرجنى يعنى ولا ايه ماشى يا عم شادى انا هاجى افجر نفسى فى القسم العربى بتااعك و ههريك اسئلة

قديم 11-27-2011, 09:26 PM   #8
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

اقتباس:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا عاوز اغير لياهو ***** على كونكر ومش عارف الياهو ***** وغير كدا مش عارف بيانات الامن
وانا اميلى سكند 132 3 مرات تروجان بالله عليكم حرام الاميل دا يتسرق منى او تحصلو حاجه وانا مش عارف الياهو
ممكن حد يقولى ازاى اغير الياهو بغير المطالبه بى الياهو الى عليه الاميل **** كونكر
ارجو الرد يا اخووواتى وبارك الله فيكم
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته بص يا غالى هتخش على الرابط ده

https://account.91.com/common/index.aspx

و تنزل تحت و تختار Account Issues هتفتحلك صفحة املى فيها البيانات هتيجى عند خانة Registered Email و تكتب فيها اسم اميل الياهو اللى عايز يتبعتلك عليه البيانات و تيجى عند خانة Last date the Account was ok و تكتب فيها اخر مرة الاكونت فتحت فيها الاكونت و تكمل بقيت البيانات واللى مش عارفه اكتب فيه كلمة none و الخانة دى Problem Description تكتب فيها Security Information بعد اما تخلص بقيت البيانات دوس submit و هيجيلك كود كبير خدو كوبى و خليه على الجهاز عند و استنى يومين و بعد كده افتح الياهو بتااعك اللى كتبته عشان يتبعتلك عليه البيانات بس البيانات اللى هتتبعتلك كل البيانات معادا الاجابة بتااعت السؤال السرى و دى تبقى حاول تفتكرها انت بقى و لو وقف قدامك اى حاجه انا موجود

آخر تعديل بواسطة clown2000 ، 11-27-2011 الساعة 09:29 PM
قديم 11-28-2011, 02:15 PM   #9
جهاد المصرى
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة clown2000 مشاهدة المشاركة
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته بص يا غالى هتخش على الرابط ده

https://account.91.com/common/index.aspx

و تنزل تحت و تختار account issues هتفتحلك صفحة املى فيها البيانات هتيجى عند خانة registered email و تكتب فيها اسم اميل الياهو اللى عايز يتبعتلك عليه البيانات و تيجى عند خانة last date the account was ok و تكتب فيها اخر مرة الاكونت فتحت فيها الاكونت و تكمل بقيت البيانات واللى مش عارفه اكتب فيه كلمة none و الخانة دى problem description تكتب فيها security information بعد اما تخلص بقيت البيانات دوس submit و هيجيلك كود كبير خدو كوبى و خليه على الجهاز عند و استنى يومين و بعد كده افتح الياهو بتااعك اللى كتبته عشان يتبعتلك عليه البيانات بس البيانات اللى هتتبعتلك كل البيانات معادا الاجابة بتااعت السؤال السرى و دى تبقى حاول تفتكرها انت بقى و لو وقف قدامك اى حاجه انا موجود
مشكور وبارك الله فيك يا اخى على المتابعة والرد
بس انا مش فاكر اى حاجه من البيانات
انا مش عارف غير اسم الشخصيه بتعتى والرقم السرى بس
وهوا مطلبنى بحجات كتير
ارجوووووك يا اخى سهلهالى اكتر من كدا وياريت يكون او شرح بلصور
انا عارف والله متقل عليكم فى الاسئلة وتعبكم معايه بس اجركم عند الله
وجزاكم الله خيرا
قديم 11-28-2011, 09:06 PM   #10
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

اقتباس:
مشكور وبارك الله فيك يا اخى على المتابعة والرد
بس انا مش فاكر اى حاجه من البيانات
انا مش عارف غير اسم الشخصيه بتعتى والرقم السرى بس
وهوا مطلبنى بحجات كتير
ارجوووووك يا اخى سهلهالى اكتر من كدا وياريت يكون او شرح بلصور
انا عارف والله متقل عليكم فى الاسئلة وتعبكم معايه بس اجركم عند الله
وجزاكم الله خيرا
بص اكتب بس اسم الاكونت و كل الباصات اللى عملتهالو و فى باقى الخانات كلمة none