Videos and Photos-الأفلام والصور يمكنك عرض و مشاركة الأفلام و الصور مع أصدقائك هن

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 05-25-2010, 06:38 PM   #61
عاشق الجنان
Guest
 
المشاركات: n/a
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tears مشاهدة المشاركة
يعني ياستاذ شادي بعد اذن حضرتك لاني جديد في المنتدى ممكن مش فاهم قوانين المنتديات ولا حاجه وبما ان حضرتك واحد من المشرفين فاكيد حضرتك هتجوبني ..... هل انا من حقي ارد على اي موضوع نازل على العام في المنتدى ولا مش من حقي ارد علشان ابقى عارف حدودي فين ولا اتخطاها ؟؟؟؟؟!!!!!!

ارجو الاجابه من الاستاذ شادي او من اي مسئول من الاداره في اقرب وقت .


أكيد لك الحق في الرد في اي موضوع تقدر تشوفه

يعني المواضيع الي مالك حق في الرد فيها

راح تكون مقفوله أو مخفيه


وأهم شئ تكون الردود باحترام

وأن كان على كلام الاخ المحروم

فاعذره

لانه سفيه ومايعرف أيش يكتب
 
قديم 05-25-2010, 06:50 PM   #62
Tears
قهر جديد
 
الصورة الرمزية Tears
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 61
معدل تقييم المستوى: 72
Tears is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Tears إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Tears
افتراضي

متشكر جدا يا استاذ شادي علشان بس الواحد يبقى عارف حدوده فين ..... اما بالنسبه للاخ محروم لا يعنيني في شيء لان واضح من كلامه انه لا يحترم الاخرين ومتصور انه اللعبه والمنتدى ملكه هو لوحده محدش يلعب في اللعبه غيره ومحدش يكتب في المنتدى غيره احيانا بيبقى في اسباب في الحياه بتسبب العقد الي زي كدا فانا لما بلاقي حد عنده عقده معينه بعذره بكل محبه .
__________________
~ If you start assessing people, you will not find time for those you love ~

*كلنا كالقمر .. له جانب مظلم *
Tears غير متواجد حالياً  
قديم 05-26-2010, 09:42 AM   #63
Criss Angel
قهر نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: تونس
المشاركات: 978
معدل تقييم المستوى: 137057
Criss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Criss Angel
افتراضي


أنا الأول قررت ما أدخل

so

بلغ الزبى السيل

محروم راشد لا تغلط في شادي علشان لعبه


شادي حبي انت كمان لا تغلط في راشد

كلنا عرب اخوان

__________________
أنا لا أفكّر ولكنّي موجود
------------
أنا لست لي ...
------------
نحن مجانين إذا لم نستطع أن نفكّر
و متعصّبون إذا لم نرد أن نفكّر
و عبيد إذا لم نجرؤ أن نفكّر

Finally We're FREE
Criss Angel غير متواجد حالياً  
قديم 05-26-2010, 12:51 PM   #64
clown2000
مشرف المنتدي
 
الصورة الرمزية clown2000
 
تاريخ التسجيل: Sep 2009
المشاركات: 4,542
معدل تقييم المستوى: 730953
clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute
افتراضي

هو دا برنامج الكاميرا الخفية

ايه يا جدعان اللى بتقوله دا مين موت مين و بزونه ومحروم وو احد خاين كل دا عشان حرب النقابات دلوقت انا عرفت ليه كونكر العربى متأخر عشان التفاهات اللى بتحصل فيها انا بلعب كونكر الانجليزى وعادى مش بنعمل فيها العمايل دا دا انتو اسخم من الاطفال ومش كل حاجه اسطف الحرفنة ليها دوار و الاخ المحروم ربنا مديه فلوس و هو بيمتع نفسو عادى كل واحد حر فى الاكونت بتاعو يعمل اللى هو عايزو بأمانة معظم المواضيع اللى تخص كونكر العربى فى المنتدى هى شغل أطفال مش أكتر أعقلو شوية فككو من الحوارات الفكسانة دى

يغلق
__________________
لك الله يا مصر

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب







clown2000 غير متواجد حالياً  
قديم 05-26-2010, 02:02 PM   #65
عاشق الجنان
Guest
 
المشاركات: n/a
افتراضي

الموضوع طول

والسفيه ماراح يسكت

وراح أترك الموضوع علشان

مايبين للناس الغباء الزائد
الي عند هذا السفيه
 
قديم 05-26-2010, 02:15 PM   #66
Criss Angel
قهر نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: تونس
المشاركات: 978
معدل تقييم المستوى: 137057
Criss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Criss Angel
افتراضي

أذكروا الله يذكركم و إستغفروه يغفر لكم ان الله قدير حكيم
__________________
أنا لا أفكّر ولكنّي موجود
------------
أنا لست لي ...
------------
نحن مجانين إذا لم نستطع أن نفكّر
و متعصّبون إذا لم نرد أن نفكّر
و عبيد إذا لم نجرؤ أن نفكّر

Finally We're FREE
Criss Angel غير متواجد حالياً  
قديم 05-26-2010, 04:59 PM   #67
TIGER10
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية TIGER10
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
المشاركات: 104
معدل تقييم المستوى: 116
TIGER10 is on a distinguished road
افتراضي

رجعنا تااااااااااااااااااني للحوارات التعبانة دي والله احسن حاجة عملتها اني سبت اللعبة و لما بلعب بلعب بستفة عادية زي اقل واحد فيكم اقولكم
nooooooooooooooooooooooooooooooooo comment
__________________
لست وحدي في هذا العالم لكن هناك عالم انا وحدي فيه

لوحدى عايش لوحدى مش عايز بنى أدمين
وهمشى لوحدى همشى فرحان او حتى حزين
وبجرى وسط زحمة من الظروف الناس بتغلط مفيش كسوف
احساسى كان طول عمرو اعمى دلوقتى بس بقيت بشوف
لقيت الحق ملهوش وجود و الظلم باين ملوش حدود
يا خسارة كل يوم عدى كان نفسى اضحك قبل مموت
بكيت كتير بكيت على الى باع ومهموش الى فات من عمرى عدا والى جاى دا لسة معرفوش
يا خسارة كل يوم عدى كا نفسى اضحك قبل ممــــوت...

خرج و لم يعد
Tiger10
TIGER10 غير متواجد حالياً  
قديم 05-29-2010, 05:08 PM   #68
الماندو
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية الماندو
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: EgY
المشاركات: 4,182
معدل تقييم المستوى: 169784
الماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى الماندو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة clown2000 مشاهدة المشاركة
هو دا برنامج الكاميرا الخفية

ايه يا جدعان اللى بتقوله دا مين موت مين و بزونه ومحروم وو احد خاين كل دا عشان حرب النقابات دلوقت انا عرفت ليه كونكر العربى متأخر عشان التفاهات اللى بتحصل فيها انا بلعب كونكر الانجليزى وعادى مش بنعمل فيها العمايل دا دا انتو اسخم من الاطفال ومش كل حاجه اسطف الحرفنة ليها دوار و الاخ المحروم ربنا مديه فلوس و هو بيمتع نفسو عادى كل واحد حر فى الاكونت بتاعو يعمل اللى هو عايزو بأمانة معظم المواضيع اللى تخص كونكر العربى فى المنتدى هى شغل أطفال مش أكتر أعقلو شوية فككو من الحوارات الفكسانة دى

يغلق
لو جيت سيندباد هتلاقي العكس بعد الحرب الفائز يهني الخاسر قلما تجد حد يتطاول علي الاخرين

والحمد لله عمرها ما وصلت لشتم او تجريح في احد زي اللي بيحصل الحين

ويمكن عشان كده الجي ام مش عاوز يقسم سيندباد :d

بس بجد حاجه تكسف واحد داخل يتفاخر بعتاده او قتله للاخرين طيب هذي لعبه والبي كيه مفتوح يعني اقتل زي م انت عاوز بس مش تعمل من الحبه قبه وعشان قتلت واحد تيجي تعايره بالصور او شيء

اخي محروم تراها لعبه وبدل ما تفزع عشان قتلت واحد افزع عشان الاقصي والمسلمين اللي بيتشردو في العالم

فكر اخي هذي لعبه للتسليه فقط مو لنشيء عداوات وخناقات علي اشياء تافهه , لكن هذا هو حالنا كعرب لن نتقدم ابدا

وعلي رأي المثل جاي في الهايفه ......
__________________


سبحان الله وبحمده |*| سبحان الله العظيم

:
:

الرحمة أعمق من الحب وأصفى وأطهر ،
فيها الحب وفيها التضحية ،وفيها انكار الذات ،
وفيها التسامح ، وفيها العطف ،وفيها العفو وفيها الكرم،
و كلنا قادرون على الحب بحكم الجبلة البشرية ،
وقليل منا هم القادرون على الرحمة .

د / مصطفى محمود


الماندو غير متواجد حالياً  
قديم 05-30-2010, 12:27 AM   #69
المحروم
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية المحروم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
المشاركات: 131
معدل تقييم المستوى: 158
المحروم has a spectacular aura aboutالمحروم has a spectacular aura about
افتراضي

يا جماعه ليش فاهميني غلطط


هذي عداوه في العب فقط والله برع العب كلهم حبايبي

وربي في نصهم اكلمهم جوال قسم بالله شو بلاكم
بس نعمل جو وحماااااااااااااااااااس في العبه لا اكثر


اما الشاااز موضوعه ثاني هههههههههههههههههههههه
__________________
عندماتغمض عيناي اتذكر اشياء جميله
اتذكراجمل شي يمرعلي
احاسب نفسي لماذافعل ولماذالم افعل
لقدعشت اجمل اوقاتي مع هذي الذكريات
منهاالحلوه ومنهاالمره وايهاستبقى
مااجملهامن ذكريات
المحروم غير متواجد حالياً  
قديم 05-30-2010, 12:33 AM   #70
sayade
Banned
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: maroc
المشاركات: 777
معدل تقييم المستوى: 789
sayade is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الماندو مشاهدة المشاركة


لو جيت سيندباد هتلاقي العكس بعد الحرب الفائز يهني الخاسر قلما تجد حد يتطاول علي الاخرين

والحمد لله عمرها ما وصلت لشتم او تجريح في احد زي اللي بيحصل الحين

ويمكن عشان كده الجي ام مش عاوز يقسم سيندباد :d

بس بجد حاجه تكسف واحد داخل يتفاخر بعتاده او قتله للاخرين طيب هذي لعبه والبي كيه مفتوح يعني اقتل زي م انت عاوز بس مش تعمل من الحبه قبه وعشان قتلت واحد تيجي تعايره بالصور او شيء

اخي محروم تراها لعبه وبدل ما تفزع عشان قتلت واحد افزع عشان الاقصي والمسلمين اللي بيتشردو في العالم

فكر اخي هذي لعبه للتسليه فقط مو لنشيء عداوات وخناقات علي اشياء تافهه , لكن هذا هو حالنا كعرب لن نتقدم ابدا

وعلي رأي المثل جاي في الهايفه ......
لازم تتفاخر بعتادك لانك خاسر عليه كيف يعني اخسر 10 الاف دولار على عتاد وبقى ساكت ماافتخر بالعتاد ومااسوي اعداء لنقابة يعني سعتها مش حتعتبرها لعبة اولاين
sayade غير متواجد حالياً  
قديم 05-30-2010, 02:32 AM   #71
sayade
Banned
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: maroc
المشاركات: 777
معدل تقييم المستوى: 789
sayade is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الشادي مشاهدة المشاركة
انتم الاثنين ياحثالة المجتمع

هنا أسم المنتدي مجتمع كونكر العربي

مش مجتمع الحثالة الساقطه
انا مش حتكلم معاك خالص ولكن بقول لاحول ولا قوة الا بالله ناس حتشهد على كلامك لي قلت ده
sayade غير متواجد حالياً  
قديم 05-30-2010, 02:34 AM   #72
العباسي
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية العباسي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: بعالم آخر وحيد
المشاركات: 3,730
معدل تقييم المستوى: 212073
العباسي has a reputation beyond reputeالعباسي has a reputation beyond reputeالعباسي has a reputation beyond reputeالعباسي has a reputation beyond reputeالعباسي has a reputation beyond reputeالعباسي has a reputation beyond reputeالعباسي has a reputation beyond reputeالعباسي has a reputation beyond reputeالعباسي has a reputation beyond reputeالعباسي has a reputation beyond reputeالعباسي has a reputation beyond repute
افتراضي

السلام عليكم




يجماعة هدو نفسكم

ماعتقد ان كل هذا لمجرد اللعب والتسلية بل اكيد انه زعل

لان الموضوع زاد عن حده


اللي يحط صور او شيء فهذا مو يعني انه متكبر او ماعنده اخلاق

هذا شيء عادي لمجرد التسلية

شوفو مواضيع نانسي ومادارا اصحاب واحباب ومنزلين صور لبعضهم وهم قاتلين بعض لكن كل كلامهم للتسلية مايشتمون بعض او يزعلون من بعض مثل مانتو عاملين الحين


شادي رجال وعنده اخلاق والنعم فيه وله معزة كبيرة عندي لكن الحين متعصب مثل مالكل متعصب فيليت تهدى يالشادي



وراشد رجال بعد وعنده اخلاق والنعم فيه وبقلبي له معزة كبيرة وماحبه لعتاده او شخصياته اوشيء

لكن له معزة من زمان


فيليت تهدو الاثنين

انتم كبار واعماركم فوق 20 وانتم اكبر من الكلام اللي تقولنه لبعض


يليت ماشوف من احد شتم او شيء
__________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
لا الله وحده لا شريك له
له الملك وله الحمد
وهو على كل شيئ قدير
لا الله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
العباسي غير متواجد حالياً  
قديم 05-30-2010, 10:27 AM   #73
spellecter
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية spellecter
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
الدولة: EGYPT
المشاركات: 3,487
معدل تقييم المستوى: 753372
spellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى spellecter
افتراضي

اخي كيف تلعب في هذا البينج ؟
انا لما البينج عندي يعدي ال400 بقفل اللعبة واشغلها من الاول
اري عندك البنج 600 كيف تلعب ؟
لما يكون عندي كدة السيرفر يفصل
بس الصور حلوة
__________________
دخول متقطع للمنتدي

وقد يكون أعتزال " الله أعلم "
spellecter غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »10:16 PM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية