Videos and Photos-الأفلام والصور يمكنك عرض و مشاركة الأفلام و الصور مع أصدقائك هن

موضوع مغلق

قديم 05-23-2010, 03:03 PM   #16
المحروم
قهر نشيط

الصورة الرمزية المحروم

المحروم has a spectacular aura aboutالمحروم has a spectacular aura about

شوف الخاينه بانت يوم عبد الرحمن قالي والله اخوي ذاتوب الي يلعب في الاكونت مش انا عرفتنه كذاب وخساره فيهم اصلن المعرفه على شان كذا عديته هو واطفاله
2
بزونه والله مش كفو يوجهني وانتو تعرفون لا تقص على عمرك انته نوب يا الشادي انا اول مره اسمع عنك شكلك تبيع في التوام وله السوووق كرة خبره وله جوهرة القمر هههههههههههه والله ما سمعت عنك وين جاي تناطح الرجال خلك على جنب يا كتموتو يا صغير

انته شكلك تشوف وايد افلام جتقر ورعد العملاق ^_^

البزونه:
والله مش كفو يموتوني لزم 7 يجوني والبزونه يعرف ونقابتهم كلهم تعرف انهم يقصون على اعمارهم ويهمون ا نفسهم بي الفوز السيرفر يعرف ,
من طوفان ومن المحروم ومن ظبياني ومن دنجر قاز ومن ميلانو ما يحتاج شهادتكم انتو الي في نقابة بزونه وله ذاتوب
مش محتاجين شهدتكم هذا الي ناقص

ماذا فعل الطوفان ؟
حضر التجول لي نقابة بزونه وذاتوب 7 ايام 24 ساعه والله اسالهم فيهم احد كفو يقدر يخرج من التوام اسال وتعال كلمني

تقول لا مكان للخونه والله احرقهم حرق انا

الشادي

The Brigade : انته طلعت حد ربحك في سوووووق الحظ انته وين جاي تهايط بعد والله حاله

يعني كلكم في نقابة بزونه وجايين تدافعون عنه ليش زعلانين

وله فراحن انته يا الشادي انك مشرف وبتركب راس الرجاله الله يعينك بس

تذكر زين المحروم^_^
لقدعشت اجمل اوقاتي مع هذي الذكريات
منهاالحلوه ومنهاالمره وايهاستبقى
مااجملهامن ذكريات
المحروم غير متواجد حالياً  
قديم 05-23-2010, 03:47 PM   #17
The Brigade
قهر نشيط

The Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond repute

رقم1 لاتتهرب من الموضوع مثل ما قلت لك اذا شايف نفسك واجه البزونه واحدك مع العلم انك +12 لكنك نوب وجبان وعمرك ما بتعملها
رقم2 الرجال ليس بالعتاد مهما قعدت فى اللعبه مسيرك هتتركها فانا مش غبي عشان اشحن لدجة انى اكون+12 ثم اترك اللعبه شخصيتك جوه اللعبه هى من تبقى وتتذكرها الناس الحين انا شايف امامى شخص اسمه محروم معه عتاد +12 حتى لا تزعل شو مميزات هذا الشخص مناافق الى اقصى درجه بعد ما رد على مشاركتي هناك فى هذا الرابط
http://bbs.arab.91.com/showthread.ph...444#post252444
قال هذا الكلام (
البزنه:لول رجال ما عليه زود بس في العبه ما يعرف اخوه حب الذات وكل شئ ويشوف نفسه احسن شخصيه وهو الملك ويريد كل شئ له وهو المتحكم والناهي والامر (هذي تجربتي فيه الان كان معي في سيرفر علاء الدين )).
هذا لانك فعلاً منااافق بغض النظر عن عتادك الا انك فى نظرى مجرد شخص منافق وما بتستهال مني اى احترام مجرد شخص معه عتاد لوول خلي عتادك ينفعك ابو درع هذا الى بتتكلم عنه سيرته معروفه جداً من علاء الدين ولكنك للاسف خاين منافق وصغرت جداً فى نظرى اسم الشادي وBrigade الى بتتحدث عنهم هذول كل الى بيعرفهم بيعفوا عنهم كل خير والاشخاص الى بتحبنا الحمد لله بيكون حب واحترام حقيقى وان شاء الله يوم ما هنترك اللعبه سيرتنا هتكون موجوده.
رقم3 تحلف تقول والله ما كفو يقتلوني لازم 7 ههههههه كذاب فى اصل وشك لو رجل بجد واجه البزونه وحدك يابو +12 وشوف البزونه شو هيعمل معك.
رقم4 تقول تقول حظر جوال لول لعلمك انا جوه اللعبه اسمي Brigade واذهب لى اي مكان ابيه فى اللعبه حتى لو قتلت 10000 مره مو بيهمني ههههههه لاني ايضً اقدر اقتل كل عضو اضعف مني فى نقابتك لول ولعلمك انا اعز التحدي اوي هتصورني لو مت بالعكس هذا يشهرني وانا مو ازعل ابداً لاني مو منافق او حقودي اللعبه بالنسبالي ابسط مما تتصور لول
رقم4 انا طلعت ربحي فى سوق الحظ ولكني سعيد بما فيه الكفايه لاني ايضاً قوي بما يكفى لقتل 3/4 نقابتك والحين محروم انا الى بقولك احرس اعضاء نقابتك جيداً لانى مو بتركهم
رقم5 شادي مو رجل فقط بالعكس شادي هذا كل من يعرفه سيتذكره الى الابد ليس مثلك لعلمك الخائن يوم ما بيرحل بيرحل معه كل شىء ولا يبقى له اى ذكريات للناس تتذكرها والحين اذا استطعت ان تقتل البزونه بفسك بدون مساعدة حد ابقا ارفع الصوره وبلاش شغل النوبات ده
يارجل لا اعرف كيف بتتكلم والله البزونه وحده كان بيجريك امامه انت وركان فى الحرب

آخر تعديل بواسطة The Brigade ، 05-23-2010 الساعة 03:50 PM
The Brigade غير متواجد حالياً  
قديم 05-23-2010, 04:09 PM   #18
Sultan99
قهر نشيط

Sultan99 is on a distinguished road

انا من سيرفر سيندباد حبيت اشاركم
واقول يالمحروم معك قرشين فرحان فيهم
لاتكبر راسك على الناس واللي يبيع جرعات خبرة احسن منك ومن اشكالك
اقل شي معتمد على نفسه ولا اعتمد على غيره مثلك

..................

سبحانك اللهم وبحمدك
أشهد أن لا إله إلا أنت
استغفرك وأتوب إليك

هنا تجد انواع بطاقات كاش يو واسعارها cashU

فيديو كامل لجزر الثعابين ومكان ملك الثعابين
Sultan99 غير متواجد حالياً  
قديم 05-23-2010, 04:23 PM   #19
ziko193
قهر فعال

الصورة الرمزية ziko193

ziko193 has a reputation beyond reputeziko193 has a reputation beyond reputeziko193 has a reputation beyond reputeziko193 has a reputation beyond reputeziko193 has a reputation beyond reputeziko193 has a reputation beyond reputeziko193 has a reputation beyond reputeziko193 has a reputation beyond reputeziko193 has a reputation beyond reputeziko193 has a reputation beyond reputeziko193 has a reputation beyond repute

بص يا حبيبي كفاية انك حاوي نار تنط وتضغط كلك يمين دا اكبر حاجة تثبت انك نوووووووووووب

وانا شافيك اكتر من مرة مقتول خلينا سكاتين بلاش فضايح

وسحب البطانيه وقال انا مالي خذ الصفر ولا تبالي ***

فأن الصفر من شيم الرجالي***

--------------------------------------------------------------------
ziko193 غير متواجد حالياً  
قديم 05-23-2010, 04:25 PM   #20
ab_da
Banned

الصورة الرمزية ab_da

ab_da is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan99 مشاهدة المشاركة
انا من سيرفر سيندباد حبيت اشاركم
واقول يالمحروم معك قرشين فرحان فيهم
لاتكبر راسك على الناس واللي يبيع جرعات خبرة احسن منك ومن اشكالك
اقل شي معتمد على نفسه ولا اعتمد على غيره مثلك
انت من سندباد وش حشر اصلك بمرجانه يلا يلا بره بره
ab_da غير متواجد حالياً  
قديم 05-23-2010, 04:40 PM   #21
The Brigade
قهر نشيط

The Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ab_da مشاهدة المشاركة
لا اسمله عليكي يا بتاعت علي بابا كل شخص يقول الى بدوا هو مش منتدى .......... هنا
قديم 05-23-2010, 04:57 PM   #22
brilliant2000
قهر نشيط

الصورة الرمزية brilliant2000

brilliant2000 is on a distinguished road
Talking ردي على المحروم

السلام عليكم
1- انا مو خاين وتعرف زين اني بعلاء الدين وقفت معاك وقفت رجال حليف لك ضد 9 لاعبين +12 وكان عتادي اضعف من عتادي الان وانت كنت كل شهرين تدخل مره تسلم وتطلع لانهم كانو هناك صاكرينك وانا بس اللي كنت جنبك واقف المفروض واحد غيري يتركك من زمان بس الرجال يصير قد كلمته واذا تنكر هذا الكلام يبقا انت مش المحروم وتنتحل شخصيته
2- لما صار النقل كلمتك وانت ماترد نزلت اذاعه وانت ماترد اول يوم صار بيه النقل وفي الاخر خرجت من النقابه نقابه عيناوي اللي متحالفه معاي وسويتني عدو بعد الصبر والوفا معاك بعلاء الدين ورسلتلك رساله سويت روحك ان هذا مو انت وقلتلي اسوي اكونت جديد بالرساله وتدخل معاي موجوده الرساله بموبايلي واذا اتحب انزل رقم جوالك عالمنتدى رغم كلمتي وقفتي معاك سويتني عدو عشان تعرف من الخاين مننا

3- انت قتلتني 3 مرات او 4 انا قاتلك بحدود 15 مره ومنهم وحدي انا وانت بس واذا تريد ارفعلك صور تشهد من صور كثير انا ماخذها لك مو قليل وهذا الاثبات اني وحدي واقتلك بعد رغم فرق العتاد بيننا

4 - راكان انا خليته بنقابتي وبعدين سوا نقابه وحده وقالي خليني حليف وخليته ويوم انت دخلت تركني وراح معاك سوى تحالف برايك من الخاين
5 - رجاءا الالتزام بالاخلاق لاتنزل اذاعه تقول عليا وعلى نقابتي انذال عيب انت تعرف زين من الخاين ومن النذل مايحتاج نشتم بعض عيب وخلي اللعب نظيف واذا تلعب وانت ساكت يكون افضل تكرمنا بسكوتك
6 - راجع ان شاء الله نهايه السنه للعراق واخلي كل غراضي +12 واريد اشوفك ساعتها ياحلو شو بتعمل لاتعيط ها وابوعزيز بعد +12 بلاعب ثاني وتوباز بعد انا راجع ان شاء الله قريب وماسمعلك حس بعد مثل زمان علاء الدين بس ابودرع كان يلعب وينزل فيدو ويقاتل سلام ياجميل ها ونسيت شي عيب لاتكذب بعد الكذب حرام الله يرميك بالنار
قديم 05-23-2010, 05:18 PM   #23
The Brigade
قهر نشيط

رقم واحد والله انا مو متعجب هذه صوره واحده من كثييير اى شخص منهم بدي والله يقابلك وحدك والله بتفرمه فرم ولسه لما توصل كل عتادك+12 بتمتعهم بحق
رقم 2 الكل عارف ان ابو ودرع والمحروم او بمعني ادق نقابة المحروم لانه ما كان بيدخل كانوا حلفاء فى علاء الدين وبرغم انك كنت بتقاتل وحدك ابو درع عمرك ما فكيت التحالف قط لانك مو منافق مثله اعوذ بالله فى هذا الشخص والله انا ندمان على كل لحظه تصورت لحظه ان هذا الشخص محترم
رقم 3 ركان مين يا عم الى بتتكلم عنه انا والله كنت امووت فى حرب النقابه من الضحك ههههههههههههههههههههههه ركان بيموت فى لحظه وفرحان اوي بمضربيين وحتى وهو ماسك مضربين ما بيعرف يهركل نوووووب من الاخر.
رقم5 ابو درع انت سرتك سبقاك وكفايه ان كل شخص عارف انك عمرك مو خائن هو خلاص اتعرف واصبح مكروه فى السرفر لول

آخر تعديل بواسطة The Brigade ، 05-23-2010 الساعة 06:43 PM
قديم 05-23-2010, 05:22 PM   #24
RAKARMY
قهر نشيط

الصورة الرمزية RAKARMY

RAKARMY has a reputation beyond reputeRAKARMY has a reputation beyond reputeRAKARMY has a reputation beyond reputeRAKARMY has a reputation beyond reputeRAKARMY has a reputation beyond reputeRAKARMY has a reputation beyond reputeRAKARMY has a reputation beyond reputeRAKARMY has a reputation beyond reputeRAKARMY has a reputation beyond reputeRAKARMY has a reputation beyond reputeRAKARMY has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى RAKARMY

ارجو من الادراة غلق الموضوع
هدو شوي وماله داعي الغلط

صح المحروم اربيعي وحبيبي بس هدو وخلونا نلعب بدون كلام احسن ومن قتل من الاثنين متساوين وياريت كل واحد يتكلم عن نفسه
RAKARMY غير متواجد حالياً  
قديم 05-23-2010, 06:13 PM   #25
عاشق الجنان
Guest

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ab_da مشاهدة المشاركة
أنت وش حاشرك هنا

هو يلعب معي ومعطيه انا أكونت

لكن انت وش تبي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحروم مشاهدة المشاركة
شوف الخاينه بانت يوم عبد الرحمن قالي والله اخوي ذاتوب الي يلعب في الاكونت مش انا عرفتنه كذاب وخساره فيهم اصلن المعرفه على شان كذا عديته هو واطفاله
2
بزونه والله مش كفو يوجهني وانتو تعرفون لا تقص على عمرك انته نوب يا الشادي انا اول مره اسمع عنك شكلك تبيع في التوام وله السوووق كرة خبره وله جوهرة القمر هههههههههههه والله ما سمعت عنك وين جاي تناطح الرجال خلك على جنب يا كتموتو يا صغير

انته شكلك تشوف وايد افلام جتقر ورعد العملاق ^_^

البزونه:
والله مش كفو يموتوني لزم 7 يجوني والبزونه يعرف ونقابتهم كلهم تعرف انهم يقصون على اعمارهم ويهمون ا نفسهم بي الفوز السيرفر يعرف ,
من طوفان ومن المحروم ومن ظبياني ومن دنجر قاز ومن ميلانو ما يحتاج شهادتكم انتو الي في نقابة بزونه وله ذاتوب
مش محتاجين شهدتكم هذا الي ناقص

ماذا فعل الطوفان ؟
حضر التجول لي نقابة بزونه وذاتوب 7 ايام 24 ساعه والله اسالهم فيهم احد كفو يقدر يخرج من التوام اسال وتعال كلمني

تقول لا مكان للخونه والله احرقهم حرق انا

الشادي

The Brigade : انته طلعت حد ربحك في سوووووق الحظ انته وين جاي تهايط بعد والله حاله

يعني كلكم في نقابة بزونه وجايين تدافعون عنه ليش زعلانين

وله فراحن انته يا الشادي انك مشرف وبتركب راس الرجاله الله يعينك بس

تذكر زين المحروم^_^
هههههههههههههههههههههههههههههه

والله أنك ماتعرف رجلك من أيدك

على العموم انا قبلك يانوب
وانا من علمك كيف تلعب بدون كلام
وانا من وضع حد لسريفر مرجانه والشتم

وانا قبلك فاهم

انت حدك روبن هود
يقتلك كل 5 دقائق

وبعدين انا الحمد لله عندي عقل أفكر
واستفيد
والسوق لنا ومنا وفينا السوق وهو مو عيب

حدك انت أنك تشحن ومركز التسوق ماتعرف حتى شئ أسمه اريج السيف ماتعرفه
ماعلينا أعلمك وشو الاريج

يانوب مين الي كان يشرد مني وينط وهو +12

ويضرب اعصار من بعيد
أخجل على نفسك حدك العتاد يانونو

وانا عارف ليه جاي تهاجم بالاسلوب كذا

لكن أن شاء الله تلحق صاحبك ياخائن

والله عجيب نوب ويقول ماعمري سمعت فيك

يعني يبيني مثله

اسوي أذاعه واٌقول

يافلان ياأبن ....

ياهيش وياميش

لا حبيبي انا لو سويت أذاعه أحطها في أدب

واسال عن الشادي في كل السريفرات

ام انت حدك مرجانه وعلا الدين تفاحط فيهم

قديم 05-23-2010, 07:21 PM   #26
محير الانضار
Banned

محير الانضار is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر Skype إلى محير الانضار

حيووه حيووووه هذا المحروووووم مافي زيووووووووووووو

وربي عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل اكويهم وريهم نار جهنم يابطل

اخ بس ليتني معآكم في مرجاااااااااااااااااااااااانه ليتني ماحولت بسيرفر الفقر علي بابا وربي ملل بقوه

واحلا تحيه للسداح وكل الطيبين وصلي سلامي لهم

ونشوف انشالله الحرب الجايه ونسمع اخبار حلوه بعد

تقبل مروري اخوي راشد

سي يو
محير الانضار غير متواجد حالياً  
قديم 05-23-2010, 07:58 PM   #27
MIDO02MIDO
Banned

MIDO02MIDO is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى MIDO02MIDO
Lightbulb

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brilliant2000 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
1- انا مو خاين وتعرف زين اني بعلاء الدين وقفت معاك وقفت رجال حليف لك ضد 9 لاعبين +12 وكان عتادي اضعف من عتادي الان وانت كنت كل شهرين تدخل مره تسلم وتطلع لانهم كانو هناك صاكرينك وانا بس اللي كنت جنبك واقف المفروض واحد غيري يتركك من زمان بس الرجال يصير قد كلمته واذا تنكر هذا الكلام يبقا انت مش المحروم وتنتحل شخصيته
2- لما صار النقل كلمتك وانت ماترد نزلت اذاعه وانت ماترد اول يوم صار بيه النقل وفي الاخر خرجت من النقابه نقابه عيناوي اللي متحالفه معاي وسويتني عدو بعد الصبر والوفا معاك بعلاء الدين ورسلتلك رساله سويت روحك ان هذا مو انت وقلتلي اسوي اكونت جديد بالرساله وتدخل معاي موجوده الرساله بموبايلي واذا اتحب انزل رقم جوالك عالمنتدى رغم كلمتي وقفتي معاك سويتني عدو عشان تعرف من الخاين مننا

3- انت قتلتني 3 مرات او 4 انا قاتلك بحدود 15 مره ومنهم وحدي انا وانت بس واذا تريد ارفعلك صور تشهد من صور كثير انا ماخذها لك مو قليل وهذا الاثبات اني وحدي واقتلك بعد رغم فرق العتاد بيننا

4 - راكان انا خليته بنقابتي وبعدين سوا نقابه وحده وقالي خليني حليف وخليته ويوم انت دخلت تركني وراح معاك سوى تحالف برايك من الخاين
5 - رجاءا الالتزام بالاخلاق لاتنزل اذاعه تقول عليا وعلى نقابتي انذال عيب انت تعرف زين من الخاين ومن النذل مايحتاج نشتم بعض عيب وخلي اللعب نظيف واذا تلعب وانت ساكت يكون افضل تكرمنا بسكوتك
6 - راجع ان شاء الله نهايه السنه للعراق واخلي كل غراضي +12 واريد اشوفك ساعتها ياحلو شو بتعمل لاتعيط ها وابوعزيز بعد +12 بلاعب ثاني وتوباز بعد انا راجع ان شاء الله قريب وماسمعلك حس بعد مثل زمان علاء الدين بس ابودرع كان يلعب وينزل فيدو ويقاتل سلام ياجميل ها ونسيت شي عيب لاتكذب بعد الكذب حرام الله يرميك بالنار

بسم الله الرحمن الرحيم

دخل ميدو يبقا لازم يظهر الحق وينفى الباطل ..........

اولا يا شباب احب اقلكم حاجه

والله للناس اللى تتكلم معى على كونكر انا ما بيني وبين ابو درع اى شلم ولا اى شئ غير حاجه واحده بس

حب خالص فى الله

ثانيا
احب اقول لطوفان انت بعلاء الدين يا بابا كنت ما يتسمعلك سيره

وانا كنت صاحب يرريور والله ما كنت بسمعلم حس

البزونه هو بس اللى صوته طالع

وبكل صراحه انا كنت خايف اروح السيرفر الجديد مرجانه من الكلام اللى اتقال على ابو درع انه ...... و انه ........

بالعكس انا اول ما اتعرفت عليه وجدت

1- رجل متسامح
2- رجل طيب
3-متساهل ومتساهم
4-حبوب
5-..................مش خاين
6-..................مش خاين
7-..................مش خاين
9-..................مش خاين

ثالثا
بقولك يا طوفان وجها لوجه ممكن اكون مش قوى

ممكن اكون اضعف لاعب فى اللعبه كمان

ممكن........... ممكن .........

انا يهمنى حاجه واحده بس

ان كفايه ان ابو درع يطلعك على وجه الدنيا وتغدر بيه وتنافسه بهذا المنظر

راجع اوراقك كل شئ واضح وباين

رابعا
عيب عيب عيب اوى ان بسبب لعبه تعمل اللى انت عملته ده

ده ما يثبتلى غير شئ واحد ان عقليتك لسه صغيره

معلش فى الكلمه

انت لو كبير كنت تبقا حليم عن كده

مش اللى يطلعك على الدنيا ويخليك تشوف النور وتيجي وتخونه امام ام اعين السيرفر كله

خامسا
انت ما حد كان بيسمعلك حس اول ما بلصتلى حبه الاشياء اللى عندك هتعمل فيهم اسامه بن زيد

ولا خالد ابن الوليد

اكبر دى لعبه يا بابا

انا داخل العب شويه اقابل حبيبي = البزونه

اقابل صديقي =البزونه

اتنافس فى نطاق الروح الرياضيه اللى تدل انى راجل متزن عقليا وفكريا

مش اعمل هليله ويريتها على قيمه

سادسا
انا بعرف كل شئ وما تقولى ازاى

العداوه اللى انت عملتها

وخليت كل النقابه بتعتك تكره ابو درع ده كله كذب

وانا جالى الاخبار اول باول تحسسهم ان ابو درع يهودى الاول عشان الحكايه تيجي على الدين

بالرغم من انك خليك عارف واحزر

انت لو كفرت واحد مسلم يبقا انت يا هو الكافر

اذا كان اللى كفرته مسلم = انت اللى كافر

اما اذا كان الراجل اساسا كافر يبقا كلامك اللى صح

اذا نثتنتح من ذالك

مش هقول ولا اقدر اقول انك كافر اعوز بالله يا رب

لكن ربى يسامحك وكل ده اوعى تنسي بسبب لعبه

بالرغم من ان انا كلمت البزونه وهو قالها بفم لسانه

لا الله الا الله

خلاص يبقا مفيش واحد يفتح فمه او الحل تحل رقبته احسن لانه صار بره المله والدين

فحزارى تقرب من الدين . الدين مش لعبه فى ايدنا

سابعا
ونخش بقا فى المفيد

وانا طبعا هتكلم بكل الروح الرياضيه لانها فى الاول والاخر لعبه

اولا: انت تقول موت البزونه ومعاك صور

استحى شويه انا اقسم بالله فى الحرب اللى فاتت مكنتش ملاحق اصور مين فيكم ولا مين كلكم كنتم ميتين

يا من البزونه يا من توباز ودى اسمائكم.........

1 \ المزروعى (الملك)
2\الفارسه (عامل فيها الكنج والفاظه استغفر الله تستحى العين)
3\طوفان (...............)
4\ضؤ القمر (عامل فيها المخلص)
5\زحلطن (اكبرها نوب فيكي يا بلد وانا لو سكند كنت ربيتك بجد)
6\shado+
7-.....................
8-!!!!!!!!!!!!!!!!
9-؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ههههههههههههههههههههههههههه نا خايف انسي حد من الحلوين اللى شوفتهم امامى

بس مش هقلكم غير كلمتين ورد غطاهم

انا الجهاز غلب تصوير فيكم وانتم ميتين اقسم بالله

وكان الله بالسر عليك...........

فبلاش فضايح اكتر من كده

ثانيا:
مش كل واحد هيموتلى البزونه هيعملى فيها الكنج اوف كونكر

فيها ايه موت البزونه مره

بس هو موتك 50000000000000000000000000000000000 مره

وانت من كتر المرات نسيت كام مره خلاص زهقت من كتر ما مت

.................................................. .......................

يا طوفان انا عارف انك مصتقدنى

براحتك

هتموتنى اوك مره
مرتين
ثلاثه

بس البزونه هيزبحك

ان كان عندك كلام غير ده واجهه امام السيرفر كله

ولا اقولك بلاش

كفايه خيانه الا تروح تجيبلى السيرفر كله معاك زى ما عملت فى حرب النقابات ودوختك جوه مدينه النقابه

فى الاول والاخير بقولك كلمه واحده

دى لعبه

مش معناها انك خلاص تسرقنى واسرقك لالالالالالالا والف لا

الحكايه مش كده خالص

بس لا للخيانه يا طوفان

انا عارف هترد تقولى دنتا نوب والكلام اللى ملوش لزمه ده

انا لو كنت نوب

كلمتنى ليه انت وغيرك

وعرضتوا على اخش معاك النقابه

والحمد لله انت بالزات

ولا عبرتك

لكن غيرك اسئلهم

قلتلهم انت مدام انت خاين انا لالالالالالالالالالا

انا وراء البزونه ولو وقف السيرفر كله ضدي

ودى كلمتى ليهم والادله معنا الحمد لله

ان كانت صوره البزونه عندك فوق لا تكفى بانك فعلا مت

انا عندى اكبر دليل وانتم كلكم كنتم ميتين

ان كان على القوه

اقسم بالله يا طوفان اقسم بالله

انا لو اميلى سكند لكنت خليته ممكن لو فيه +50 لفعلت

الحكايه يا حبيبي ولا بلاش دى

يا بابا مش بالقوه لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا لا

الحكايه بالولاء

انت مش عيب انك تسيب نقابتنا وعااوز تكون عدو برحتك بردو

لكن تغدر وتعملها خباسه مره واحده لالالالالالالالالالالالالالالالا

وانا عارف الخونه اللى فيكم واحد واحد

مش هقولك اكتر من كده يا طوفان

انا عندى ادله تدينك طول العمر

وشكرا ليك يا بزونه يا بو قلب ابيض زى الزبده

وشكرا ليكم كلكم

دى لعبه ....................................!!!

آخر تعديل بواسطة MIDO02MIDO ، 05-23-2010 الساعة 08:05 PM
MIDO02MIDO غير متواجد حالياً  
قديم 05-23-2010, 08:22 PM   #28
Tears
قهر جديد

الصورة الرمزية Tears

Tears is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Tears إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Tears

اولا ياجماعه انا عايز اعلق على بعض الصور الي الاخ محروم منزلها هنبتدي بصوره رقم (1) هنلاقي ان 99% من الي ميتين من نقابة دمار ونقابة الطوفان ونقابة الامارات وممكن الاغلب كمان من نقابة دمار لو نركز كمان يجماعه شويه هنلاقي ان طوفان مستخبي ورا واحد تروجان وعمال يضرب من بعيد وخايف يدخل في الزحمه بدل ما يموت ..... هنروح مع بعض للصوره رقم (3) هنلاقي ان في صوره ان طوفان قاتل البزونه ودا انجاز طبعا ياجماعه لازم نشجع الطوفان ونقوله مبروك انك قتلت البزونه بس لو نبص في الرسايل بتاعت النظام هنلاقي البزونه عمال يقتل في الناس كلها ورا بعض وجه الطوفان قتله استغل انه مشغول يعني بس دا كويس الحرب خدعه برضو وانا بصراحه عجبتني الحركه دي انه استغل الوقت الصح الي قتله فيها برافو ياطوفان ..... هنروح بعد كدا للصوره رقم (4) ورقم (5) هنلاقي ان الطوفان خلاص اخد الحماس وقرر انه يقتل البزونه تاني وبالفعل حقق مراده وقتله برافو ياطوفان بجد ..... بعد كدا هنروح للصوره رقم (6) الي مقتول فيها توباز وبصراحه ياجماعه انا من اكثر الشخصيات الي بحترمها رغم اني مش اتعملت معاه بس من طريقته الي بشوفها في السيرفر هو توباز اصل كلمة الحق متزعلش المهم نرجع للصوره هنلاقي ان توباز ميت مين قتله مش مكتوب ودا معناه ان الي قتله حد غير الي اخد الصوره وممكنش جمب الواقعه علشان كدا النظام مكتبلوش لكن هنلاقي كلمه مكتوبه بالاصفر من نقابة طوفان وهي بتعرف النقابه ان الرئيس بتاعهم مات في الطيور من توباز طبعا موقف وحش جدا لرئيس نقابه لما الاعضاء الي معاه يشوفو كدا ......... عموما الف مبروك للي كسب وهارد لاك للي خسر والحرب مكسب وخساره
سلام ياحلوين واشوفكم في تعليق اخر

*كلنا كالقمر .. له جانب مظلم *
Tears غير متواجد حالياً  
قديم 05-23-2010, 08:40 PM   #29
MIDO02MIDO
Banned

MIDO02MIDO is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى MIDO02MIDO
Talking

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tears مشاهدة المشاركة
اولا ياجماعه انا عايز اعلق على بعض الصور الي الاخ محروم منزلها هنبتدي بصوره رقم (1) هنلاقي ان 99% من الي ميتين من نقابة دمار ونقابة الطوفان ونقابة الامارات وممكن الاغلب كمان من نقابة دمار لو نركز كمان يجماعه شويه هنلاقي ان طوفان مستخبي ورا واحد تروجان وعمال يضرب من بعيد وخايف يدخل في الزحمه بدل ما يموت ..... هنروح مع بعض للصوره رقم (3) هنلاقي ان في صوره ان طوفان قاتل البزونه ودا انجاز طبعا ياجماعه لازم نشجع الطوفان ونقوله مبروك انك قتلت البزونه بس لو نبص في الرسايل بتاعت النظام هنلاقي البزونه عمال يقتل في الناس كلها ورا بعض وجه الطوفان قتله استغل انه مشغول يعني بس دا كويس الحرب خدعه برضو وانا بصراحه عجبتني الحركه دي انه استغل الوقت الصح الي قتله فيها برافو ياطوفان ..... هنروح بعد كدا للصوره رقم (4) ورقم (5) هنلاقي ان الطوفان خلاص اخد الحماس وقرر انه يقتل البزونه تاني وبالفعل حقق مراده وقتله برافو ياطوفان بجد ..... بعد كدا هنروح للصوره رقم (6) الي مقتول فيها توباز وبصراحه ياجماعه انا من اكثر الشخصيات الي بحترمها رغم اني مش اتعملت معاه بس من طريقته الي بشوفها في السيرفر هو توباز اصل كلمة الحق متزعلش المهم نرجع للصوره هنلاقي ان توباز ميت مين قتله مش مكتوب ودا معناه ان الي قتله حد غير الي اخد الصوره وممكنش جمب الواقعه علشان كدا النظام مكتبلوش لكن هنلاقي كلمه مكتوبه بالاصفر من نقابة طوفان وهي بتعرف النقابه ان الرئيس بتاعهم مات في الطيور من توباز طبعا موقف وحش جدا لرئيس نقابه لما الاعضاء الي معاه يشوفو كدا ......... عموما الف مبروك للي كسب وهارد لاك للي خسر والحرب مكسب وخساره
سلام ياحلوين واشوفكم في تعليق اخر
تعجبنى انت خطير فى الشرح بصراحه هههههههههههههههههههههههههههه

ثانيا الصور اللى ميت فيها توباز مش ظاهره الا الصوره اللى منزلها البزونه وطوفان نايم بيلحس الارضيه :d
MIDO02MIDO غير متواجد حالياً  
قديم 05-23-2010, 08:42 PM   #30
Tears
قهر جديد

الصورة الرمزية Tears

Tears is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Tears إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Tears

ممممممممممممممممممم لا يا ميدو عيب هزعل منك بجد ايه بيلحس الارضيه دي كدا عيب يا ميدو اهو بيحاول برضو وانا شايف انه في تقدم معقول لازم نشجعه مش نحبطه

*كلنا كالقمر .. له جانب مظلم *
Tears غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

العلامات المرجعية