قديم 09-10-2011, 12:59 AM   #1
مصرى
قهر جديد

مصرى is on a distinguished road
افتراضي ارجووووووووكم مساعدتى وبالزات مديرى اللعبه

يااااجماعه انا غيرت الباسورد ونسيته وعايز الجى ام يرجعلى الاكونت و انا الفعل عملت شكوى وقلى بعد يومين والفعل بعد يومين جتلى رساله يقلى لقد تم حل القضيه ويمكنك متابعه القضيه من مكتب المساعده والمكتب ده مش عارف اكلمه ازاى حد يقلى والله انا بقالى 4 ايام مش جايلى نوم خالص ا جماعه الاكونت كان فيه 800 سى بى والله حرام ارجوك يا جى ام او البى ام ساااعدونى ارجوكم وانا كنت لسه عامل تناسخ وكنت لفل 73 حرام والله ارجوكم المساعده يا اصدقائى ويا المدير

آخر تعديل بواسطة مصرى ، 09-10-2011 الساعة 01:02 AM
مصرى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-10-2011, 02:01 AM   #2
Mr EsLaM
مشرف عام

الصورة الرمزية Mr EsLaM

Mr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Mr EsLaM إرسال رسالة عبر Skype إلى Mr EsLaM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصرى مشاهدة المشاركة
يااااجماعه انا غيرت الباسورد ونسيته وعايز الجى ام يرجعلى الاكونت و انا الفعل عملت شكوى وقلى بعد يومين والفعل بعد يومين جتلى رساله يقلى لقد تم حل القضيه ويمكنك متابعه القضيه من مكتب المساعده والمكتب ده مش عارف اكلمه ازاى حد يقلى والله انا بقالى 4 ايام مش جايلى نوم خالص ا جماعه الاكونت كان فيه 800 سى بى والله حرام ارجوك يا جى ام او البى ام ساااعدونى ارجوكم وانا كنت لسه عامل تناسخ وكنت لفل 73 حرام والله ارجوكم المساعده يا اصدقائى ويا المدير
حبيبى انتا معاك البريد الاكترونى الخاص بحسابك فى قهر اون لاين ؟

تقدر تسترجع كلمه مرور الحساب من هنا

نسيت كلمةالمرور

1. كل حساب يمكنه اعادة تعيين كلمة المرور مرتين فقط في اليوم من خلال هذه الصفحه.

2. يرجى اضافة ' accountpwd@mx.mail.conqueronline.com ' الى دفتر العناوين أو الى قائمة الاتصال الخاصة بك؛ و إلا قد يتم اعتبار بريدنا من البريد المزعج و يتم رد رسائلنا المرسلة اليك.

3. سيتم اعادة تعيين كلمة المرور و ارسالها الى بريدك المسجل بعد ضغطك على زر 'اعتمد‘. إذا لم تكن قادراً على الوصول الى رسائل البريد الالكتروني الخاصة بك، فلن يمكنك استعادة او تعيين كلمة مرور جديدة.

ومن فضلك رسالنى برساله خاصه بالرساله الشكوى الى انتا قولت عليها علشان مش فاهم انتا عملت ايه بالشكوى او ازاى عملتها بالضبط

علشان استفهم منك موضوعك بالضبط ...

شكرا

اشحن سي بي من Easy PAy For TQ
مستر اسلام موزع معتمد
(تحويل بنكى - تحويل بريدى - كاش - تحويل مبيعات موبايل ووسائل دفع اخرى)
متوفر بطاقات الشحن لجميع العاب تي كيو

موقعنا : www.ep4tq.com
تطبيق النشر facebook : للاخبار والحمايه ومساعده الاعبين www.ep4tq.com/fb/
والمزايا الاخرى
من يأبى اليوم قبول النصيحة التي لاتكلفه شيئا فسوف يضطر في الغد إلى شراء الأسف بأغلى سعر ....
الامام الشافى : رأى صواب يحتمل الخطاء وراى غيرى خطأ يحتمل الصواب
لم اترك شى موجود وارى المنتدى ولكن مساعدتى محدوده لاعضاء ارى فيهم الخير
متواجد باذن الله على مدار 16 ساعه متواصله بتوقيت مصر يومياً على المنتدى الرسمى للعبه وعلى موقع شركتى

اشترك معنا بالقناه أضغط هنا بث مباشر

Mr EsLaM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-10-2011, 04:30 PM   #3
alamirislam
Banned

alamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى alamirislam إرسال رسالة عبر Skype إلى alamirislam

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr eslam مشاهدة المشاركة
حبيبى انتا معاك البريد الاكترونى الخاص بحسابك فى قهر اون لاين ؟

تقدر تسترجع كلمه مرور الحساب من هنا

نسيت كلمةالمرور

1. كل حساب يمكنه اعادة تعيين كلمة المرور مرتين فقط في اليوم من خلال هذه الصفحه.

2. يرجى اضافة ' accountpwd@mx.mail.conqueronline.com ' الى دفتر العناوين أو الى قائمة الاتصال الخاصة بك؛ و إلا قد يتم اعتبار بريدنا من البريد المزعج و يتم رد رسائلنا المرسلة اليك.

3. سيتم اعادة تعيين كلمة المرور و ارسالها الى بريدك المسجل بعد ضغطك على زر 'اعتمد‘. إذا لم تكن قادراً على الوصول الى رسائل البريد الالكتروني الخاصة بك، فلن يمكنك استعادة او تعيين كلمة مرور جديدة.

ومن فضلك رسالنى برساله خاصه بالرساله الشكوى الى انتا قولت عليها علشان مش فاهم انتا عملت ايه بالشكوى او ازاى عملتها بالضبط

علشان استفهم منك موضوعك بالضبط ...

شكرا
باليونانية :افخريستو بولي
بالصينية: راخ مت
بالاسبانية:جراثياس
بالايطالية: جراتسى
بالحبشية: اميسكانالو
بالانجليزية: ثانكس
بالفرنسية:مغسي
بالألمانية : دنكــه
بالتركية : تشك تشكر ادارم
بالهندية: شكريا
باللغه الام :شكرا جزيلا

شكرا لدعكم لكل اعضاء المنتدى فعلا اداء ممتاز
alamirislam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-11-2011, 06:03 PM   #4
مصرى
قهر جديد

مصرى is on a distinguished road

انا البريد ***** واقف ومعرفش البريد الضامن وانا بعت شكوى للجى ام وقلى كلم حاجه اسمها مكتب المساعد او البريد الاكترونى وانا معرفتش اكلم المكتب المساعد ولا البريد حضرتك ومش عارف اعمل ايه
مصرى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية