المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 03-12-2011, 09:34 PM   #1
خورى وبس
قهر جديد

الصورة الرمزية خورى وبس

خورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud of
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى خورى وبس إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى خورى وبس إرسال رسالة عبر Skype إلى خورى وبس
Angry ارجو الحل من اعضاء المنتدى دارسين اللعبه

ياجماعه مره سابقه عرضت هذه المشكلة ورد عليه الاستاذ المحترم وشكرآ لرده "Calwen" طبعآ الاخ كلاون اخ فاضل للمنتدى وانا عرضت المشكله وهو رد عليه

مضمون المشكلة

"اللعبه عندما ينزل لها باتش تعمل من نفسها تحديث وانا شفت بنفسى عند صحبىوالتحديث كان تلاقائى انا بقى نفسى ومنى عينى اخلى اللعبه تعمل تحديث تلاقىء"

حل المشكله ال قال عليها كلاون انى افتح من الاوتو باتش ممكن عند ناس يعملو كده انا بقى لا كده نافع من الاوتو باتش

مش نافع حتى من ايقونه اللعبه لانه هو بيعمل كل شىء فى التحديث ويقلى خطآ ودى صوره للمشكله ال عندى

فأنا مش عارف ممكن يكون خطأ فى اللعبه ول ايه بالظبط

دى الصوره رجاء حل نهائيآآ

خورى وبس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-12-2011, 09:37 PM   #2
O_______O
قهر جديد

O_______O is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خورى وبس مشاهدة المشاركة
ياجماعه مره سابقه عرضت هذه المشكلة ورد عليه الاستاذ المحترم وشكرآ لرده "calwen" طبعآ الاخ كلاون اخ فاضل للمنتدى وانا عرضت المشكله وهو رد عليه

مضمون المشكلة

"اللعبه عندما ينزل لها باتش تعمل من نفسها تحديث وانا شفت بنفسى عند صحبىوالتحديث كان تلاقائى انا بقى نفسى ومنى عينى اخلى اللعبه تعمل تحديث تلاقىء"

حل المشكله ال قال عليها كلاون انى افتح من الاوتو باتش ممكن عند ناس يعملو كده انا بقى لا كده نافع من الاوتو باتش

مش نافع حتى من ايقونه اللعبه لانه هو بيعمل كل شىء فى التحديث ويقلى خطآ ودى صوره للمشكله ال عندى

فأنا مش عارف ممكن يكون خطأ فى اللعبه ول ايه بالظبط

دى الصوره رجاء حل نهائيآآ

هو المرجح
انك مش منزل باتشات بقالك كتير
غير كده الله اعلم
O_______O غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-12-2011, 09:40 PM   #3
خورى وبس
قهر جديد

الصورة الرمزية خورى وبس

خورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud of
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى خورى وبس إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى خورى وبس إرسال رسالة عبر Skype إلى خورى وبس

انا مش قصدى كده ياكبير القصد ان الموجود الابديت بينزل تلاقائى المفروض انا عاوز اعرف ليه ايه السبب ال مش راضى يعمل عندى ابديت للعبه تلاقائى

مع انى شفت صحابى والسيبرات ال انا كونت بلعلب فيها كلها شغاله ابديت عادى بدون تحميل باتشات يدويه

آخر تعديل بواسطة خورى وبس ، 03-12-2011 الساعة 09:43 PM
قديم 03-13-2011, 12:47 AM   #4
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خورى وبس مشاهدة المشاركة
انا مش قصدى كده ياكبير القصد ان الموجود الابديت بينزل تلاقائى المفروض انا عاوز اعرف ليه ايه السبب ال مش راضى يعمل عندى ابديت للعبه تلاقائى

مع انى شفت صحابى والسيبرات ال انا كونت بلعلب فيها كلها شغاله ابديت عادى بدون تحميل باتشات يدويه
بص غالبا المشكلة دى بسبب ان الانترنت عندك وحش

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-13-2011, 01:46 AM   #5
Mr EsLaM
مشرف عام

الصورة الرمزية Mr EsLaM

Mr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Mr EsLaM إرسال رسالة عبر Skype إلى Mr EsLaM

السبب هو نسبه الاتصال بالنت غير كافيه ولا يتحمل نسبه التحميل بالاوتو باتش

لان هناك ضغك على الانترنت لديك وهذا عيب شركه الانترنت

وبالتالى عليك تحميله يدويا هذه ليست مشكله الشركه او اللعبه ولكنه مشكله اتصال انترنت

اسئل مجرب

اشحن سي بي من Easy PAy For TQ
مستر اسلام موزع معتمد
(تحويل بنكى - تحويل بريدى - كاش - تحويل مبيعات موبايل ووسائل دفع اخرى)
متوفر بطاقات الشحن لجميع العاب تي كيو

موقعنا : www.ep4tq.com
تطبيق النشر facebook : للاخبار والحمايه ومساعده الاعبين www.ep4tq.com/fb/
والمزايا الاخرى
من يأبى اليوم قبول النصيحة التي لاتكلفه شيئا فسوف يضطر في الغد إلى شراء الأسف بأغلى سعر ....
الامام الشافى : رأى صواب يحتمل الخطاء وراى غيرى خطأ يحتمل الصواب
لم اترك شى موجود وارى المنتدى ولكن مساعدتى محدوده لاعضاء ارى فيهم الخير
متواجد باذن الله على مدار 16 ساعه متواصله بتوقيت مصر يومياً على المنتدى الرسمى للعبه وعلى موقع شركتى

اشترك معنا بالقناه أضغط هنا بث مباشر

Mr EsLaM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-13-2011, 03:55 AM   #6
خورى وبس
قهر جديد

الصورة الرمزية خورى وبس

ياشباب انا بقلكم ياجماعه صحابى فى الشبكه معايه وعندهم كونكر وابديت اتوماتيك ازاى بقى بيتأبدت اتوماتيك وانا عندى لا
قديم 03-13-2011, 04:31 AM   #7
mr~L0lo
قهر جديد

الصورة الرمزية mr~L0lo

mr~L0lo is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى mr~L0lo

السلام عليكم اولا

بص اخى انا حصل عندى المشكله دى مش انتر نت وله حاجه اسمع كلام احذف العبه من الفولدر اللى حطه بيها اعمل فحص لجهازك حمل الملف الجديد لكونكر اصدر يكون جديد بعد 1157 على ما اعقدر وحمله وسيبه يحمل الباتش اتوماتك لو حده وانشاء الله يكون افتك انا عملتها والحمد لله دى مشكله انا كنت مجربها لانى بتحمل الباتش يدوى بعد يوم او اكتر

وانشاء ا
لله هتشتغال عندك وانا كمان عندى مشكله مش عارف احله ياريت حد يكلمنى اقوله عليه
mr~L0lo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية