Chitchat / دردشه دردش مع أصدقاءك حول الأفلام، الموسيقى، الرسوم المتحركه...كل ما تهتم به.

مشاهدة نتائج الإستطلاع: مارايك فيا
نعم نريدك معنا 25 83.33%
لانريدك من اساسه 2 6.67%
مش فارقه معاي 3 10.00%
المصوتون: 30. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 10-13-2009, 04:20 PM   #1
warrior tata
قهر فعال

الصورة الرمزية warrior tata

warrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى warrior tata
Question ماذا الذي لا يعجبك فيا

السلام عليكم
من وقت مارجعت المنتدي لقيت اتهامات ليا منها انت مش محترم تلميحتك واسلوبك سي جدا
فقلت هعمل استفتاء من 3 حاجات
لو انت مش موافق اني ادخل المنتدي تبقي تختار ولو شايف انت الي بعمله مفيهوش اي اسائه وغلط اختار
ولو كانت معظم الاستفتاءات اني اخرج من المنتدي يبقي انا هحترم رغبتكم

والسلام عليكم
وطلبي ........ لا يعني حاجتي ...!
وغيابي ....... لا يعني غفلتي ...!
وحذري ...... لا يعني خوفي ....!
وسؤالي .... لا يعني جهلي ......!
وخطئي ...... لا يعني غبائي ....!
و تسامحي .... لا يعني عجزي ..
!
معظمها جسور .... أعبرها لأصل إلى القمه
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
اللهم اعطي الناس ضعف ما يتمنوه لي

warrior tata غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-13-2009, 05:13 PM   #2
assassino
قهر فعال

الصورة الرمزية assassino

assassino is on a distinguished road

وش اقولك انا مش شفت منك اي سوء ابدا
قديم 10-13-2009, 06:55 PM   #3
boody2100
Banned

boody2100 is an unknown quantity at this point

بص يا حبي
اي ***** يقولك انك اسلوبك مش كويس لا موأخذه في الكلمه stobeeeeeeeeeeeet
يعني
غبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببي
وارجو انك تفضل موجود
boody2100 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-13-2009, 08:23 PM   #4
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة warrior tata مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
من وقت مارجعت المنتدي لقيت اتهامات ليا منها انت مش محترم تلميحتك واسلوبك سي جدا
فقلت هعمل استفتاء من 3 حاجات
لو انت مش موافق اني ادخل المنتدي تبقي تختار ولو شايف انت الي بعمله مفيهوش اي اسائه وغلط اختار
ولو كانت معظم الاستفتاءات اني اخرج من المنتدي يبقي انا هحترم رغبتكم

والسلام عليكم
بص انا مشفتش منك حاجه وحشة بس طلاما فى حاجه خلتك تكتب موضوع زى دا يبقى انت حاسس انك بتعمل حاجه غلط او فيه رد حاسس جواك انك ندمت عليه راجع نفسك وردوك واتمنى تعرف الغلط فين وبالتوفيق

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-13-2009, 08:44 PM   #5
Broken_Dreams
قهر نشيط

الصورة الرمزية Broken_Dreams

Broken_Dreams is on a distinguished road

والله كلاو ده عاقل بس انا شوفت منك اساءه مره في الالفاظ بس مش علطول يعني دي مره واحده وانا طبعا طبعا طبعا عاوزك معانا
Broken_Dreams غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-13-2009, 09:19 PM   #6
الماندو
سوبر قهر

الصورة الرمزية الماندو

الماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى الماندو

انت اسلوبك بقي قاسي شويه !!

متعرفش ليه ؟

سبحان الله وبحمده |*| سبحان الله العظيم

:
:

الرحمة أعمق من الحب وأصفى وأطهر ،
فيها الحب وفيها التضحية ،وفيها انكار الذات ،
وفيها التسامح ، وفيها العطف ،وفيها العفو وفيها الكرم،
و كلنا قادرون على الحب بحكم الجبلة البشرية ،
وقليل منا هم القادرون على الرحمة .

د / مصطفى محمود

الماندو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-14-2009, 12:54 AM   #7
warrior tata
قهر فعال

الصورة الرمزية warrior tata

warrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى warrior tata
Thumbs up

يتم الاجابه في القسوه
بص ياحبي الفتره الي بعدت فيها عن المنتدي
بدات اكتشف حاجات جديده وناس كتير عرفتهم
ولما دخلت الثانوي لقيت حاجات عرفت وقتها اننا كنت **** فافي قبل كده
فطريقتي اتغيرت اقول للك ازاي
فيه ناس من غير ذكر اسماء لما يفضل يغلط في الناس والقي كله يقول له الله يسامحك مع انك تقدر ترد عليه بس تقول انا مش عايز يبقي شكلي وحش ادام الناس واحد زي ده لما اظبطته مش هيجرا يفتح بقه تاني
بس هو ده السبب وكمان الصراحه مش عيب زي ماانت عارف يعني مش كل حاجه اجامل
وياريت تكونوا فهمتوا وجهت نظري وانا محترم كل شخص مهما كان الا الي يتطاول باي شي مش هسيبه سواء غلط فيا او في اي حد ولعلم اي حد انا في الحقيقيه كده بردك بس مع ناس وناس مثلا القي صحبي القيه شتمني تشيمه مش حلوه ده اروح اقول له انت مش محترم الله يسامحك مينفعش في الزمن ده كده هيقولوا ده هفا ده ارزعه كده كلمه مش شرط شتيمه لانه الراجل مش الي بيشتم علي الفاضي والمليان لكن الراجل الي يعرف يستخدم لسانه في الوقت المناسب
وطلبي ........ لا يعني حاجتي ...!
وغيابي ....... لا يعني غفلتي ...!
وحذري ...... لا يعني خوفي ....!
وسؤالي .... لا يعني جهلي ......!
وخطئي ...... لا يعني غبائي ....!
و تسامحي .... لا يعني عجزي ..
!
معظمها جسور .... أعبرها لأصل إلى القمه
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
اللهم اعطي الناس ضعف ما يتمنوه لي

warrior tata غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-14-2009, 01:23 AM   #8
ahmedbasha
قهر فعال

الصورة الرمزية ahmedbasha

ahmedbasha is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ahmedbasha

احسنلك اهتم بدراستك شويه يعنى ذاكر كتير عشان المنتدى مش هيفيدك بحاجه انتا بس الى بتفيده عشان انا بخش المنتدى و انا بتعشا بلاقيك فاتح ؟

و بالنسبه لتصرفاتك عادى بس حاول متغلطش على قد ما تقدر يا حوبى و ربنا يهدينا يا برو
لا اله إلا الله الجليل الجبار لا اله إلا الله الواحد القهار, لا اله إلا الله الكريم الستار لا اله إلا الله الكبير المتعال, لا اله إلا الله وحده لا شريك له إلها واحدا ربا وشاهدا أحدا وصمدا ونحن له مسلمون, لا اله إلا الله وحده لا شريك له إلها واحدا ربا وشاهدا أحدا وصمدا ونحن له عابدون لا اله إلا الله وحده لا شريك له إلها واحدا ربا وشاهدا أحدا وصمدا ونحن له قانتون, لا اله إلا الله وحده لا شريك له إلها واحدا ربا وشاهدا أحدا وصمدا ونحن له صابرون
ahmedbasha غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-14-2009, 01:29 AM   #9
abdulaziz elchinwi
قهر جديد

الصورة الرمزية abdulaziz elchinwi

abdulaziz elchinwi is on a distinguished road

نريدك معنا انت طيب وما تسب وما سويت شيئ اطلاقا ما ارى مانع انك تبقى ................................... انا معي صور للي يسرق الحسابات وكل شيئ وصاحبح في الجرينة بس مو عارف كيف اوريكم الصور وسبني كمان سبات يعني ما اقولها انا اصلا
abdulaziz elchinwi غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-14-2009, 04:15 AM   #10
redtiger5000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية redtiger5000

redtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة warrior tata مشاهدة المشاركة
يتم الاجابه في القسوه
بص ياحبي الفتره الي بعدت فيها عن المنتدي
بدات اكتشف حاجات جديده وناس كتير عرفتهم
ولما دخلت الثانوي لقيت حاجات عرفت وقتها اننا كنت **** فافي قبل كده
فطريقتي اتغيرت اقول للك ازاي
فيه ناس من غير ذكر اسماء لما يفضل يغلط في الناس والقي كله يقول له الله يسامحك مع انك تقدر ترد عليه بس تقول انا مش عايز يبقي شكلي وحش ادام الناس واحد زي ده لما اظبطته مش هيجرا يفتح بقه تاني
بس هو ده السبب وكمان الصراحه مش عيب زي ماانت عارف يعني مش كل حاجه اجامل
وياريت تكونوا فهمتوا وجهت نظري وانا محترم كل شخص مهما كان الا الي يتطاول باي شي مش هسيبه سواء غلط فيا او في اي حد ولعلم اي حد انا في الحقيقيه كده بردك بس مع ناس وناس مثلا القي صحبي القيه شتمني تشيمه مش حلوه ده اروح اقول له انت مش محترم الله يسامحك مينفعش في الزمن ده كده هيقولوا ده هفا ده ارزعه كده كلمه مش شرط شتيمه لانه الراجل مش الي بيشتم علي الفاضي والمليان لكن الراجل الي يعرف يستخدم لسانه في الوقت المناسب
طبعا انت عارف انت حبيبى...بس اقولك على نصيحة حلوة اوى...لو حد شتمك فى الحقيقة مش فى اللعبة يعنى و قلت له انا مش هرد عليك الناس هتغلطه هو و تبص له بصه وحشة و تقول عليك انت اللى ذوق و مؤدب اما لو تمادى فى قلة الادب فا يستحسن تقوم من المكان اللى هو فيه و صدقنى هو ذات نفسه اللى هيضايق بعد كده و الناس اللى شافت اللى حصل ما بينكم هتغلطه هو اما لو حد شتمك فى اللعبة برضه قول له نفس الرد يبقى انت كده كسبت حسنات و فى نفس الوقت هتحسسه انه غلط فيك جامد عشان شايفك مش عايز ترد عليه و هيرجع لك يقولك انا اسف و لو مقالش يبقى كفاية انك عارف انه دلوقتى بيأنب نفسه و مضايق من نفسه صدقنى الكلام ده عن تجربة
يعنى من الاخر متخليش حد يعكر مزاجك الا بأه لو دخل فى الاعراض يبقى يستاهل ضرب الجزمة القديمة المتعاصه تييييت انما فى اللعبة تقول الله يسامحك و متشكرين لذوقك صدقنى انت بكده تبقى شتمته اكتر لأنك كده بتقوله انت راجل قليل الذوق و مش متربى و غلاط بس بالادب
حاول تمسك نفسك قصاد اى اهبل مش عارف هو بيقول ايه و كله بالادب هتلاقيه بيتأسفلك لوحده كده ده لو عنده دم يعنى
لكن انت راجل كويس و الله ومشوفتش منك وحش حتى مش معايا انا بس مع باقى الناس كلها
TurbO*:Ninja-ninja-ninja 130-130-131
Server: Wonder >> Statue of Zeus

♫ ılııllıllılı ♫ Egy.Soul ♫ ılııllıllılı ♫ << HipHop Team Soon

My DreaM Is A DreaM

كن صديقاً , ولا تطمع أن يكون لك صديق
redtiger5000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-14-2009, 01:36 PM   #11
الماندو
سوبر قهر

الصورة الرمزية الماندو

الماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة redtiger5000 مشاهدة المشاركة
طبعا انت عارف انت حبيبى...بس اقولك على نصيحة حلوة اوى...لو حد شتمك فى الحقيقة مش فى اللعبة يعنى و قلت له انا مش هرد عليك الناس هتغلطه هو و تبص له بصه وحشة و تقول عليك انت اللى ذوق و مؤدب اما لو تمادى فى قلة الادب فا يستحسن تقوم من المكان اللى هو فيه و صدقنى هو ذات نفسه اللى هيضايق بعد كده و الناس اللى شافت اللى حصل ما بينكم هتغلطه هو اما لو حد شتمك فى اللعبة برضه قول له نفس الرد يبقى انت كده كسبت حسنات و فى نفس الوقت هتحسسه انه غلط فيك جامد عشان شايفك مش عايز ترد عليه و هيرجع لك يقولك انا اسف و لو مقالش يبقى كفاية انك عارف انه دلوقتى بيأنب نفسه و مضايق من نفسه صدقنى الكلام ده عن تجربة
يعنى من الاخر متخليش حد يعكر مزاجك الا بأه لو دخل فى الاعراض يبقى يستاهل ضرب الجزمة القديمة المتعاصه تييييت انما فى اللعبة تقول الله يسامحك و متشكرين لذوقك صدقنى انت بكده تبقى شتمته اكتر لأنك كده بتقوله انت راجل قليل الذوق و مش متربى و غلاط بس بالادب
حاول تمسك نفسك قصاد اى اهبل مش عارف هو بيقول ايه و كله بالادب هتلاقيه بيتأسفلك لوحده كده ده لو عنده دم يعنى
لكن انت راجل كويس و الله ومشوفتش منك وحش حتى مش معايا انا بس مع باقى الناس كلها
لما ربنا يكرمك وتخلص كليتك هتعرف ان كلام ريد صح

كلنا كنا زيك لما كنا في الثانوي واوائل الكليه

بس حاول تعمل توازن في ردودك لا تكون عنيف وفي نفس الوقت تحمل قدرا من الاحترام لصاحب الموضوع

وكمان معظم الناس هنا شباب صغير في مرحله الاعدادي والثانوي يعني ممكن يقول حاجه هو مش قاصدها

مره واحد في السيرفر عمل خناقه يجي ساعه وانا عمال اقول عيب احنا اخوات بعدها بساعه عرفت ان عنده 10 سنين :d

يعني ان شاء الله القادم احسن بالنسبه لك

تحياتي

:
:

د / مصطفى محمود

قديم 10-14-2009, 02:12 PM   #12
ao0oa is back
قهر فعال

ao0oa is back has a reputation beyond reputeao0oa is back has a reputation beyond reputeao0oa is back has a reputation beyond reputeao0oa is back has a reputation beyond reputeao0oa is back has a reputation beyond reputeao0oa is back has a reputation beyond reputeao0oa is back has a reputation beyond reputeao0oa is back has a reputation beyond reputeao0oa is back has a reputation beyond reputeao0oa is back has a reputation beyond reputeao0oa is back has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ao0oa is back إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ao0oa is back

المنتدى بدون وايرر تاتا

زي الشاهي بدون سكر
ao0oa is back غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-14-2009, 02:27 PM   #13
الماندو
سوبر قهر

الصورة الرمزية الماندو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ao0oa is back مشاهدة المشاركة
المنتدى بدون وايرر تاتا

زي الشاهي بدون سكر
اه طبعا دا تاتا محمد بركات المنتخب قصدي المنتدي

:
:

د / مصطفى محمود

قديم 10-14-2009, 04:05 PM   #14
ahmedreao
قهر نشيط

الصورة الرمزية ahmedreao

ahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond repute

don't go man

!!!!!!!
ahmedreao غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-14-2009, 04:32 PM   #15
THUNDERTOIST
قهر نشيط

الصورة الرمزية THUNDERTOIST

THUNDERTOIST is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى THUNDERTOIST إرسال رسالة عبر Skype إلى THUNDERTOIST

بص كده من الأخر
أللي عاجبه عاجبه و أللي مش عاجبه يشد في حواجبوه
أحنا مش بتوع أستفتاءات

العلامات المرجعية