قديم 05-01-2012, 06:43 PM   #1
جمال المحلاوى
قهر نشيط

الصورة الرمزية جمال المحلاوى

جمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى جمال المحلاوى إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى جمال المحلاوى
افتراضي قائمة بآسماء النصابين والحرمية داخل سيرفر نور الدين عليك الدخول للحذر منهم

السلام عليكم

اكيد الموضوع مش جديد عليكم من النصابين فى السيرفر

او الحرمية

حصلت معايا كتير

وكتير بعت شكاوى لاجى ام بس لاسف الغلط غلطى

نصيحه لوجه الله

لا تامن لاى شخص مصرى فى اللعبه

انا مش بتكلم على كل المصريين ال فى اللعبه

90% نصابين وحرمية

والباقى ناس ونعمين يتامنه على الذهب

الكلام عارف ناسه وال شايف نفسك كويس هيرد رد كويس وال شايف نفسه وحش هيرد رد زيه

انا هبدا معاكم بالاخ

مروان ودا محترف كلام ومحترف سرقه ومحترف انه يقلك انى محترم وامين والله وتحس انه بيعيط وهوا بيتكلم

المهم ياناس ياكويسين
الزن على الودان امر من السحر دانه ورايا لحد مخد اكونت وبعدها خد التانى وبعدها خد الثالث

مر اسبوع واحنا حلوين مع بعض

بعدها فتحة العتاد علشان ابدله
وغيرت الباس علشان محدش من الناس ال معاهم الباص يدخلو يخدوهم

الاستاذ مروان زن على ودانى لحد ماقلت بلاش انا هديله الباص علشان ميزعلش

انا اهو خايف على زعله
بس نرجع ونقول الغلط منى انا مش بتوب من غدر وخيانه الناس دى

الاخ دا بيلعب على اكونت اسمه تايجر
واسمه مروان من الاسكندرية
بجد ياناس احذرو من الشخص دا مش محترم ولا امين خالص

انهرضه بيكلم صاديقة ليا كانت على الاكونت وهوا بتاعها والعتاد بتاعها

وبيوريها عتاد +6 بيقلها هدية لجمال

مفكر كل الناس اغبئ زية
العتاد ال هوا ورهولها متسجل فى النقابة وهوا مش فى نقابة
ولية لما هوا معاه عتاد +6 +7 +8 بيطلب منى اكونت من بتوعى
غبى بعدها بيتصل بيا يقلى انا هديك عتاد +6

ههههههههههههه نشوف الصور دى

دا دليل انه حرامى

والتانى الاخ فيجو الحاوى ودا اتحظر الحمد لله والعتاد رجع

احذرو من الاخ مروان دا بجد

اضغط هنا للاستماع

Emil YaHoo

اسم الشخصية :-

بعد التعديل

|Mr|MatriX#41

سيرفر اللعبه :-

نور الدين

الشخصية:-

راهب نقى

مستوى الشخصية 140

نقابة :-

( هابى ذا اند )
جمال المحلاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-05-2012, 01:27 AM   #2
SenioR
قهر نشيط

الصورة الرمزية SenioR

SenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond repute

و انت يا محلاوي سمعت اقاويل من بلدك نفسها انك لما بتاخد حاجه مش بتردها
انا كنت عندكم في البلد يوم الجمعه الي فاتت
وكلف المجلس الاعلي للقوات المسلحه...لأداره شؤن البلاد...
و الله الموفق و المستعان
SenioR غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-05-2012, 01:51 AM   #3
adhm50
قهر نشيط

الصورة الرمزية adhm50

adhm50 has a reputation beyond reputeadhm50 has a reputation beyond reputeadhm50 has a reputation beyond reputeadhm50 has a reputation beyond reputeadhm50 has a reputation beyond reputeadhm50 has a reputation beyond reputeadhm50 has a reputation beyond reputeadhm50 has a reputation beyond reputeadhm50 has a reputation beyond reputeadhm50 has a reputation beyond reputeadhm50 has a reputation beyond repute

السلام عليكم تعقيب بسيط بس اخي انا اعذرك لان الانسان ده معندهوش امانه وقال عنه الرسول ( ايه المنافق ثلاث اذا حدث كذب واذا وعد اخلف واذا اءتمن خان) ده اولا تعقيبي عليك90/ منهم نصبين طيب ايه فضل ؟
ده شيء اخي الكريم متبقاش غلطان وتقلي نصهم نصبين قانون العبه واااااااااضح انا بلعب من 2009 لليوم محد شركني ايميلي ولا شاف وجهته ولا حركه من مكانه غيري انا واخويا فارجو حذف كلمه المصرين لانها تسي للجميع اذكر اسم الشخص وقول ما تشاء لاكن عشان شخص تخرب 90/ ليه يعني
قديم 05-15-2012, 04:25 PM   #4
omar saleh
قهر جديد

الصورة الرمزية omar saleh

omar saleh has a reputation beyond reputeomar saleh has a reputation beyond reputeomar saleh has a reputation beyond reputeomar saleh has a reputation beyond reputeomar saleh has a reputation beyond reputeomar saleh has a reputation beyond reputeomar saleh has a reputation beyond reputeomar saleh has a reputation beyond reputeomar saleh has a reputation beyond reputeomar saleh has a reputation beyond reputeomar saleh has a reputation beyond repute
Unhappy السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أحب أقول إنكم تحذروا من الحساب اللي إسمه حنان0 العتاد اللي معاه عتاد ahlawy2 كان في البداية بنت بتكلم أهلاوي تليفون وحوارات إنها بنت ملتزمة وأهلها ناس ملتزمين وأبوها شيخ وهيا بنت منتقبة وأمينه والكلام المعسول ده وأهلاوي كان بيخليها تلعب بعتاده لأنه كان بيثق فيها على أساس إنها بنت منتقبة وكده وبعد كده إتنصب عليا وقالي إنه ولد وكان اللي بيكلمني في التليفون بنت قريبته وكمان معاه في عصابة الحرامية ولد إسمه wael451 ده سرق أكتر من إصطفة عتاد ورجعتهم الحمد لله واللي عرفني إنه هو اللي سرق الحساب اللي كان فيه المسروقات كان اليوزر إسمه wael2058 أخدته منه بعد لما عرف إني ممكن أرجع العتاد بالجي إم وللأسف حذرني من حنان0 بس أنا كنت موهوم إنها بنت منتقبة محترمة وحاليا عنده حساب إسمه *aVaTaR* تقريبا إسم مقارب لكده ده حاوي ماء زي حنان0 بالظبط بيلعب حاليا في نقابة دراجون كويست هو هو حنان0 وحسابه كمان إسمه #حنين# و&حنان& و ؟حنان؟ ولوائل إيميل إسمه حنان1 حاوي برضوة عالم حرامية وما عندهاش أدني ضمير العتاد اللي معاهم حاليا اللي سرقوة من أهلاوي وبيتلعب بيه في حنان0 وأفتار هو
برج+6 مقبسين المتانة بتاعتة 69 ودي متانة نادرة مش دايما بنلاقيها ومروحة +6 مقبسين وحصان+6 وسوط +5 و عتاد الحاوي مقبس جواهر سلحفاة وهو حذاء +4 ضرر 3 كنت شارية من المهرجان زمان في علاء الدين وسيف مقبسين راقي فيه قيمة مخبأة كنت شارية من عمرو جينرال في علاء الدين سيف منحوس إتحط فيه حوالي من6 ل7 كور تنين ومش إتفخر وسوار +4 أعتقد رفعه ل+5 ون سوكت راقي و كاب ولبس وحقيبة كله كان +4 راقي مقبس جواهر سلحفاة غير كور التنين اللي كان بياخدها مني غير أشياء كتير للبيع كان بياخدها يبيعها غير لبس الزينة غير كتير وكتير والشاهد على كده ديستركشن النينجا والوتر وإسألوهم وفي الأخر أقول حسبي الله ونعم الوكيل عموما دول حرامية وخلوا بالكم منهم

الشخصية : ahlawy2 & N~O~O~R

فى علاء الدين راهب نوب بنفس الاسم ahlawy2

شخصية : ahlawy2

نينجا نقي

مستوى الشخصية :135 سكند

إنتظروا منى المزيد دائما

قال النبى صلى الله عليه وسلم ( أتانى جبريل فقال يا محمد عش ما شئت فإنك ميت وأحبب من شئت فإنك مفارقه وإعمل ما شئت فإنك مجزى به واعلم أن شرف المؤمن قيامه بالليل وعزه استغناؤه عن الناس )

آخر تعديل بواسطة omar saleh ، 05-15-2012 الساعة 04:27 PM سبب آخر: نسيت بعض الكلمات
omar saleh غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-14-2012, 06:17 AM   #5
توربين
قهر جديد

الصورة الرمزية توربين

توربين has a reputation beyond reputeتوربين has a reputation beyond reputeتوربين has a reputation beyond reputeتوربين has a reputation beyond reputeتوربين has a reputation beyond reputeتوربين has a reputation beyond reputeتوربين has a reputation beyond reputeتوربين has a reputation beyond reputeتوربين has a reputation beyond reputeتوربين has a reputation beyond reputeتوربين has a reputation beyond repute

انا معاك في انا جزء كبير نصاب بس في جزء اكبر في حاله والعيب للاسف مش فيهم فيك علشان بتصدق اي حد
اللهم انك تحب الجمال فجملنا بالايمان والتقوي وابعد عنا كل مايمسه الشيطان
توربين غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية