المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 12-03-2010, 03:49 AM   #1
خورى وبس
قهر جديد

الصورة الرمزية خورى وبس

خورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud of
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى خورى وبس إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى خورى وبس إرسال رسالة عبر Skype إلى خورى وبس
Talking هنطلعوا من السجن يعنى هنطلعوا (Gm)

السلام عليكم ورحمته وبركاته

انا جمعتكم انهارده علاشان ال اميله مسجون عيطلع يعنى هيطلع بس هات 2 دى بى مع الاميل ال هيدخل السجن وهندخله بالبرنامج ال انا لسه هرفعه بس بعد التقييم يجبخفى الايبى علاشان الجى ام ليه عيون كتيره (ربنا يكفينا شرها)
ثانيآ البرنامج هيحتاج برنامج نت فروم ورك 4 علاشان يشتغل ثالثآ وده الاهم البرنامج وانا مش هرفعه ال لما اخد فى الموضوع تقييم او تثبيت يعنى كده كده هرفعو بعد التقييم

اخيرآ هنتخلص من الجى ام ابن الايه

اخيرآ الواحد هيطلع من السجن

تقبلوا تحياتى

لاحظوا البرنامج بيدخل السجن مش بيطلع
خورى وبس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-03-2010, 03:58 AM   #2
عاشق الجنان
Guest

LOOOOOL

الي عاوز يدخل سجن العش يشغل برنامج غش ويروح يشتكي نفسه ويدخلوه سجن الغش

ليه نلف وندور
  رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-03-2010, 12:16 PM   #3
~shiko~
Banned

~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ~shiko~ إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ~shiko~

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خورى وبس مشاهدة المشاركة

انا جمعتكم انهارده علاشان ال اميله مسجون عيطلع يعنى هيطلع بس هات 2 دى بى مع الاميل ال هيدخل السجن وهندخله بالبرنامج ال انا لسه هرفعه بس بعد التقييم يجبخفى الايبى علاشان الجى ام ليه عيون كتيره (ربنا يكفينا شرها)
ثانيآ البرنامج هيحتاج برنامج نت فروم ورك 4 علاشان يشتغل ثالثآ وده الاهم البرنامج وانا مش هرفعه ال لما اخد فى الموضوع تقييم او تثبيت يعنى كده كده هرفعو بعد التقييم

تقبلوا تحياتى

لو نزلت البرنامج هنا هتاخد باند
ادينى بقولك اهو علشان ممنوع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق الجنان مشاهدة المشاركة
LOOOOOL

ليه نلف وندور

الطريقة دى كنا بنعملها زمان
بس الجى ام هرشها عن تجربة
واحد صاحبى دخل السجن جبنا نينجا وسبناه اواى كنا فى سيبر ساعتها
وكلمنا الجى ام
الجى ام نزل جنبوا فرحنا قولنا خلاص هيخش السجن
الجى ام لقى معاه 2 دى بى قالوا
متلعبش ببوت تانى وسابوا ومشى
~shiko~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-03-2010, 12:25 PM   #4
~pain~
Banned

~pain~ is infamous around these parts~pain~ is infamous around these parts~pain~ is infamous around these parts~pain~ is infamous around these parts~pain~ is infamous around these parts~pain~ is infamous around these parts~pain~ is infamous around these parts~pain~ is infamous around these parts~pain~ is infamous around these parts~pain~ is infamous around these parts~pain~ is infamous around these parts

هههههههه والله ياشيكو بضحكني هههههههههه حلوه دي متلعبش ببوت تاني ويمشي ههههههههههههههه
~pain~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-03-2010, 03:10 PM   #5
خورى وبس
قهر جديد

الصورة الرمزية خورى وبس

خورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud ofخورى وبس has much to be proud of
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى خورى وبس إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى خورى وبس إرسال رسالة عبر Skype إلى خورى وبس

اوكى ياجماعه اسف مدام فيها بند يبقى احطفظ بيه لنفسى
قديم 12-03-2010, 03:12 PM   #6
خورى وبس
قهر جديد

الصورة الرمزية خورى وبس

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق الجنان مشاهدة المشاركة
loooool

ليه نلف وندور
لا ياكبير ممكن كده بس لو لقى معاك 2 دى بى مش هيدخلك البرنامج ال كنت هرفعه هيدخل غصب عن الجى ام فى سعتها
وشكرآ
قديم 12-03-2010, 03:24 PM   #7
Sn!per~Gun
قهر جديد

الصورة الرمزية Sn!per~Gun

Sn!per~Gun has a reputation beyond reputeSn!per~Gun has a reputation beyond reputeSn!per~Gun has a reputation beyond reputeSn!per~Gun has a reputation beyond reputeSn!per~Gun has a reputation beyond reputeSn!per~Gun has a reputation beyond reputeSn!per~Gun has a reputation beyond reputeSn!per~Gun has a reputation beyond reputeSn!per~Gun has a reputation beyond reputeSn!per~Gun has a reputation beyond reputeSn!per~Gun has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خورى وبس مشاهدة المشاركة

تقبلوا تحياتى

يابني افتح نوب لفل 1 واديلو الاتنين دي بي وهتلاقي واحد في الماركت جنب اللي بيعملك الميت بيدخل السجن المهم تحت لفل 15 دخلو واديلو الاتنين دي بي وخلاص

النقابه:De Pirates

الاسم:sir~mohamed
Mohamed~Evil

Fatal
مش مسؤول عن اي اكونت باسم مشابه
انا بس دول..انا دول بس

http://www.youtube.com/watch?v=NVBWq...yer_embedded#!
Sn!per~Gun غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-03-2010, 03:38 PM   #8
redtiger5000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية redtiger5000

redtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sn!per~gun مشاهدة المشاركة
يابني افتح نوب لفل 1 واديلو الاتنين دي بي وهتلاقي واحد في الماركت جنب اللي بيعملك الميت بيدخل السجن المهم تحت لفل 15 دخلو واديلو الاتنين دي بي وخلاص
انت لسه فاكر...ما هما شالوا الراجل ده...امال احنا مضايقين ليه ...عشان الجى ام شال الراجل اللى بيدخل السجن و خلانا كلنا نشترى كروت عشان نخرج
و البرنامج اللى بتتكلم عنه يا صاحب الموضوع انا عارفه و استخدمته مرة واحده بس...
TurbO*:Ninja-ninja-ninja 130-130-131
Server: Wonder >> Statue of Zeus

♫ ılııllıllılı ♫ Egy.Soul ♫ ılııllıllılı ♫ << HipHop Team Soon

My DreaM Is A DreaM

كن صديقاً , ولا تطمع أن يكون لك صديق
redtiger5000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-03-2010, 07:29 PM   #9
qasy8 no heart
قهر جديد

الصورة الرمزية qasy8 no heart

qasy8 no heart has a reputation beyond reputeqasy8 no heart has a reputation beyond reputeqasy8 no heart has a reputation beyond reputeqasy8 no heart has a reputation beyond reputeqasy8 no heart has a reputation beyond reputeqasy8 no heart has a reputation beyond reputeqasy8 no heart has a reputation beyond reputeqasy8 no heart has a reputation beyond reputeqasy8 no heart has a reputation beyond reputeqasy8 no heart has a reputation beyond reputeqasy8 no heart has a reputation beyond repute

tyrtytryryiiyuiyuyiyui
qasy8 no heart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-03-2010, 07:34 PM   #10
*magoda*
Banned

*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~shiko~ مشاهدة المشاركة

وكلمنا الجى ام
متلعبش ببوت تانى وسابوا ومشى[/CENTER]

ههههههههههههههههههههههه

طلع ناصح يعني " طول عمره"
علي كده انا كل ما اشغل برنامج اخد في ايدي 2 دي بي ومش هتسجن هع
*magoda* غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-03-2010, 07:55 PM   #11
عاشق الجنان
Guest

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~shiko~ مشاهدة المشاركة

وكلمنا الجى ام
متلعبش ببوت تانى وسابوا ومشى[/center]

يبقي جنا على نفسه

اخذ معي 2 دي بي واضرب فيها برامج لحد مايقول الاكونت العيد الليله
  رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-05-2010, 06:05 AM   #12
خورى وبس
قهر جديد

الصورة الرمزية خورى وبس

ياجماعه انتوا مكبرين الموضوع لو مش عجبكم محدش يرد ول يرد يرد رد مقنع مش واحد يجى ثيقلك ههههههههه الجى ام هرش الحكايه دى لا
الجى ام عمره ميهرش برنامج وقريب اواوى كونكر هتتهكر وهتشوفهوا وافتكروا كلامى كويس
قديم 12-05-2010, 10:21 AM   #13
محمد اسامة
قهر نشيط

الصورة الرمزية محمد اسامة

محمد اسامة is on a distinguished road

انا محتاج البرنامج ضرورى
محمد اسامة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-05-2010, 09:08 PM   #14
خورى وبس
قهر جديد

الصورة الرمزية خورى وبس

اجبهولك بس حط اميلك ادينى اميلك علاشان لو حطيته هاخد بند

ده اميلى الياهو

mido20107060

وشكرآ

العلامات المرجعية