Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات إذا وجدت أى شىء غير صحيح فى اللعبه أو فى الموقع، رجاء أعلمنا به فى أقرب وقت ممكن حتى نتمكن من تصحيحه فى الوقت المناسب

قديم 01-11-2012, 10:30 PM   #16
dr.garhy
قهر نشيط

الصورة الرمزية dr.garhy

dr.garhy will become famous soon enoughdr.garhy will become famous soon enough

يا جدعان الخوف ان الرجالة تقتل فى بعضها جوا المناجم بدل ما تقتل النوبات وصاحب المصلحة هيستفاد فى الاخر ياريت الكل يشارك علشان نقدر نتحد ملهاش لازمة البرامج والله ولا لازم يسرقو علشان يلعبو امال لعب ازاى
الرتبة بارون
المستوى 109 حتى الموت
dr.garhy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-11-2012, 10:32 PM   #17
masryvb
قهر جديد

الصورة الرمزية masryvb

masryvb is on a distinguished road

تسلم يا بيرو على الرد

بس عندي تعليق انت بتقول نخلي دخول المنجم بال vip طيب انت بتروح المنجم او اى حد بيشحن لا طبعا لانك مش محتاج الى بيطلع من المنجم

طيب لو الادارة خلت القتل فى المنجم مفتوح الفترة دي عشان النوبات دي بس الكل هيستفيد يعني الى بيحفر فى المنجم هيروح يموتلو شوي نوبات بتوع البرنامج هياخد الى كان بيحلم بيه طول شهر

وبكدا صاحب البرنامج هيعيط لانه مش هيلاقي حاجة هههههه ويبقي خدمنا احنا

الموقع الخاص بي

http://www.madena.net

للاستماع للقران الكريم مرئي ومكتوب ومفسر

http://www.madena.net/quran

للرفع الصور والملفات

http://www.madena.net/up

لترجمة النصوص والكلمات

http://www.madena.net/trans.html

masryvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-11-2012, 10:33 PM   #18
anashamdy2010
قهر جديد

anashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond repute

يشرفنى انى اكون اول واحد يتكلم بعد يا باسم (بيرو) الكلام ده صح ميه الميه بس احنا نعمل اللى علينا وخلاص وتأخزنيش انت برده معاك برنامج حفر
anashamdy2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-11-2012, 10:36 PM   #19
anashamdy2010
قهر جديد

anashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond reputeanashamdy2010 has a reputation beyond repute

نسيت اعرفكم بنفسى انا وعاوز بالله من كلمه انا اخوكم ~zaza~ سيرفر عطارد ولو جه نقل انا مع بدر مشى همشى مشيش مش همشى ولو اى شخص حب يكلمنى انا تحت امره
قديم 01-11-2012, 10:39 PM   #20
anashamdy2010
قهر جديد

يشرفنى انا اكون اول واحد يتلكم بعدك يا بيرو (باسم ) الكلام ده صح ميه الميه بس هى فين الاداره ومتاخزنيش فى الكلمه انت برده معاك برنامج حفر معك اخوكم ~zaza~ سيرفر عطارد
قديم 01-11-2012, 10:43 PM   #21
dr.garhy
قهر نشيط

الصورة الرمزية dr.garhy

يا جدعان احنا مش داخلين هنا علشان نقول مين معاه ومين مش معاه فكرتك حلوة يا بيرو فعلا لو الادارة تساعدنا هتلاقى حل ابسط كتير اللى يقدر يتحكم غير اللى يشارك بس واكيد هما عندهم حل بس محتاجين حد يشجعهم وانا عن نفسي مستعد اساعد باى طريقة ممكنة لان بجد حرام اللى احنا فية بقينا بنتخنق من اللعبة بسبب البرامج اللى فيها والجي ام بقي نايم على ودانة لا بيتحرك ولا حد بيشوفو زى ما كنا فى على بابا
الرتبة بارون
المستوى 109 حتى الموت
قديم 01-11-2012, 10:57 PM   #22
BiRoOoOo
قهر جديد

الصورة الرمزية BiRoOoOo

BiRoOoOo will become famous soon enoughBiRoOoOo will become famous soon enough

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة masryvb مشاهدة المشاركة
تسلم يا بيرو على الرد

العفو يا جميل

بس عندي تعليق انت بتقول نخلي دخول المنجم بال vip
لا انا بقول نخلى عدد دخلات فى اليوم الواحد للمنجم 3 او 5
طيب انت بتروح المنجم او اى حد بيشحن لا طبعا لانك مش محتاج الى بيطلع من المنجم
اكيد طبعا مش بروح المنجم
طيب لو الادارة خلت القتل فى المنجم
اول شى لو بقا القتل مفتوح حتكون ساحة قتال زى ما قوتلك يعنى محدش حيعرف يمسك معول حفر اصلا حيكون قتل بس
مفتوح الفترة دي
صعب موضوع فترة معينة لان دا مش حيكون نظام يتعمل فترة ويروح لا دا شركة بتحدد النظام ومبرمجين يعنى لازم يكون قرار دائم مثل دخول المنجم مستوى 70
عشان النوبات دي بس الكل هيستفيد يعني الى بيحفر فى المنجم هيروح يموتلو شوي نوبات بتوع البرنامج هياخد الى كان بيحلم بيه طول شهر
طيب حتكون ساحة قتال مش تلاقى حد بيفحر اصلا ولا بيطل حاجة من الحفر

وبكدا صاحب البرنامج هيعيط لانه مش هيلاقي حاجة هههههه ويبقي خدمنا احنا
ولا حيكون خدمك ولا حاجة لان مش حتلاقى حد بيحفر لانها ساحة قتال وحتلاقى السرفر واقف جوة
مستوى 140
النوع :راهب نقى
BiRoOoOo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-11-2012, 10:59 PM   #23
بريك
قهر جديد

الصورة الرمزية بريك

بريك is on a distinguished road
افتراضي هام

بسم الله الرحمن الرحيم
احب اقول لاخ bOss ان الناس مش ليها ذنب فعالشخص الى بيفحر او الى بيعمل مهمات تصريح المنزل يا اخى لكن احنا مش ذنبنا اننا ندخل سجن الغش ظلم والجىام منفضلنا خااااااالص وطبعا كل دا لحساب اننا ندفع فلوس ونشحن ونكسب الجىام فلوس علاشن نخرج من السجن ونرجع ندخل السجن تانى ونشحن تانى ونخرج تانى وندخل السجن ثالث مرة والمرة الاخيره وحسابتنا تتحظر طبعا لان ما فى احد بيدخل سجن الغش اكتر من 3 مرات وبيخرج طبعا والكل عارف دا كويس لكن الناس الى بتفحر دى بتفحر ببرامج الحفر والكل عارف دا كويس قوى يبقى الناس التانيه ذنبها ايه انها تدخل سجن الغش بقى طب روح كلم الجىام وقولوا ما تدخل الناس الى بتفحر دى سجن الغش اوتوماتيك واهى اسامى الاكونتات بتاعتها معروفه جدا من وسط اسامى الناس الى فى السرفر ما تروح تقولوا الكلام دا علاشن نوباتك الى بتفحر علشان تعمل مهما تصاريح المنزل والكلام الى انت بتقول عليه دا تشتغل ومش توقف روح قولوا الكلام دا بنفسك كده وشوف ردوا ايه عليك كده يا اخى bOss بدل ما تقول كلام وتتعب فى نفسك وتفضل تكتب مشاركه فى الموضوع دا عن برنامج الحفر بكلمتين مش ليهم لازمه يبقى وفر الكلمتين دول احسن او تقولنا على فكرة حلوة تخلى سابتنا مش تخل السجن ظلم والحساب الى بيدخل السجن ظلم طبعا الجىام مش يعرفوا ملوش دعوه هيقولك وانا مالى انت بتستخدم برامج المهم نرجع لموضوعنا احسن انا من رايى احسن فكرة هى فكرة الاعب BIRoOoOo الواحد يدخل المنجم بعدد مرات معدوده ...

وفى فكرة افضل كمان يا BIRoOoOo من فكرتك او تقدر تقول تكمله للفكرة بتاعتك بردوا ان النوب الى يدخل منجم التوام بالتحديد التوام على الاقل لازم يكون مستوى 100 وبالنسابه للمهمات بتاعت النوبات فالجىام نقل الوحوش برة المنجم يعنى النوب مش محتاج انوا يدخل منجم التوام علشان يعمل مهمه المدرب بتاعتوا كده دى فكرة منى بردوا ....

وكمان فى فكرة تانيه بردوا لكن الجىام هيتعب معانا فيها شويه وهى ..؟
الجىام يدخل على الكمبيوتر الرئيسى **** الشركه ويراجع اسامى الاكونتات الى فى السرفر كلها وهيلاقى اكتر من 150 اكونت موجودين فى السرفر لكن بدون اسم وباسوورد وهم دول نوبات البرنامج الحفر انا عارف ان الفكرة دى متعبه جدا للجىام وهتاخد منوا وقط طويل كمان لكن الجىام كل المطلوب منوا انوا يعمل فحص سريع على الاكونتات الى فى السرفر الى شغال فيه البرنامج الحفر ويحظر حسابات الناس الى بتفحر كلها مدام مش ليها اسم وباسوورد للدخول بيها لكن الجىام لما يلاقى واحد بيحفر وداخل باسم وباسوورد ويلاقى الحركه بتاعتوا طبيعيه بيستخدم قرطاس مثلا للمدينه او بيمشى لغايه المدينه بالمثل فكل دا عادى ودا بيثبت للجىام ان دا حساب واحد عادى ومش بيستخدم برامج وكمان اسموا هيعرف الجىام انوا واحد عادى لكن الناس الى بتستدم برامج اساميها معروفه وكمان غريبه وفوق دا كلوا بتدخل السرفر بدون اسم وباسوورد زى ما الناس الى فى السرفر بتقول

طبعا ما فى احد كتب كلام اكتر من كلامى مش مهم خخخخخخخخخخخخخ المهم انى قلت على الى عندى ولو لقيت فكرة تانيه اوعدكم انى هعمل تعديل للموضوع ***** واضيف فكرتى الجديده المهممممممممممممممم ان الكل يشارك فى الموضوع دا ويقول افكار تساعدنا من دخول سجن الغش ظلم بحسابتنا الاساسيه ومش مهم حسابتنا النوبات مع السلامه النوبات المهم حسابتنا الاساسيه تفضل شغاله وسليمه بس هههههههه

تنبيه لشركه TQ
اتمنى من مدير اللعبه ( GM ) و مشرف المنتدى ومشرف اللعبه العام وكل مسؤل للعبه او بالمنتدى انوا يشاركنا بالافكار ومش مهم يشاركنا بالافكار كمان هنكون احنا اجدع من الجىام ونفكر احنا هو يعمل الى نقول عليه وبس مدام كلامنا فى الحدود المسموح بالعمل فيها او بالمتابعه فيها وخلاص المهم انى مش عاوز فى يوم اكتب ان حسابى دخل سجن الغش اطلاقا مدااااااااااام ظلم وياريت كل مسؤل يشارك ولو بنظرة فى الموضوع والمشاركات بتاعت الناس الى ردوا على الموضوع ..؟؟

وبعد الكلام الكتير دا كلوااااااااااااااااااااااااااا احب ان اقول .......؟

احب اهنى اخواتى واحباب عمرى داخل وخارج اللعبه( BIRoOoOo - xp.hegazy -klckxcknxkcxcki - حلمى )
واحب اهنى صحابى بردوا ( ~GhOsTKiNg~ -~GàMê.ôVèR~ -Jana -|~IvIa|R|tiN~| -zcvxnm21)

الاسم : بريك
السرفر : عطارد
الرتبه : بارون
المستوى: 119 ثابت على المستوى دا ان شاء الله
النوع : نينجا محارب راهب
[/SIZE][/COLOR][/CENTER]

آخر تعديل بواسطة بريك ، 01-11-2012 الساعة 11:37 PM
بريك غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-11-2012, 11:00 PM   #24
BiRoOoOo
قهر جديد

الصورة الرمزية BiRoOoOo

BiRoOoOo will become famous soon enoughBiRoOoOo will become famous soon enough

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anashamdy2010 مشاهدة المشاركة
يشرفنى انا اكون اول واحد يتلكم بعدك يا بيرو (باسم ) الكلام ده صح ميه الميه بس هى فين الاداره ومتاخزنيش فى الكلمه انت برده معاك برنامج حفر معك اخوكم ~zaza~ سيرفر عطارد

حبيبى انا اول واحد نفسى برنامج الحفر يقف عارف ليه لانى صرفت على اللعبة وشحنت بملغ يعمل مثل اكونتك 1000 اكونت

لو فضل البرنامج شغال بالطريقة دى حلاقى ناس +12 كمان شهر مصرفوش جنيه على اللعبة يبقى كدا حرام عليا الى صرفتووو ويبقى كدا سرفر تهيس مش سرفر عادى يعنى اروح العب تهيس احسن بقا
مستوى 140
النوع :راهب نقى

آخر تعديل بواسطة BiRoOoOo ، 01-11-2012 الساعة 11:06 PM
BiRoOoOo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-11-2012, 11:37 PM   #25
seso
قهر نشيط

الصورة الرمزية seso

seso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond repute

الفكره جميله بس انت مفكرتش فى الناس الى بتعتمد على المناجم بطريقه شرعيه هتعمل ايه؟........ انت ممكن تقول هخش اقتل بتوع الحفر بس غيرك هيخش يقتل الناس الثانيه
وان اجتمعوا على ان يضروك بشئ لن يضروك الا بشئ قد كتبه الله عليك
SESO
seso غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-12-2012, 12:18 AM   #26
dr.garhy
قهر نشيط

الصورة الرمزية dr.garhy

يا جدعان لحد دلوقتى مفيش ولا واحد من الادارة عبرنا ولو حتى شارك برائية عاوزين حل قاطع نعمل اية انا لحد دلوقتى داخل ب5 ايميلات ليا وقتلت نوبات كتير بس المرة دى استفدت معلومة جديدة دة اسم واحد من الرجالة اللى مشغلة البرنامج mr.ABDALA قتل النوب ***** وانا بقتل فى النوبات وملحقتش اصورو وهو بيقول ابعد عنى وشوفلك حد غيري
الرتبة بارون
المستوى 109 حتى الموت
قديم 01-12-2012, 12:31 AM   #27
masryvb
قهر جديد

الصورة الرمزية masryvb

فعلا يريت حد من الادارة او الجي ام يعبرنا ولو مروة واحده فى تاريخ المنتدى والعبه ونحس فعلا ان في حد بيسمعنا

وفى حلول كتيرررررر بس الي ينفذ

انا دلوقت حاسس انى بلعب كونكر تهييس من الى بيحصل فى اللعبه

الموقع الخاص بي

http://www.madena.net/quran

للرفع الصور والملفات

http://www.madena.net/up

لترجمة النصوص والكلمات

http://www.madena.net/trans.html

masryvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-12-2012, 06:32 AM   #28
عائده
قهر نشيط

الصورة الرمزية عائده

عائده has a reputation beyond reputeعائده has a reputation beyond reputeعائده has a reputation beyond reputeعائده has a reputation beyond reputeعائده has a reputation beyond reputeعائده has a reputation beyond reputeعائده has a reputation beyond reputeعائده has a reputation beyond reputeعائده has a reputation beyond reputeعائده has a reputation beyond reputeعائده has a reputation beyond repute

وربي انا صرت ما اعرف كيف الم سي بي بسبب البرنامج
عائده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-12-2012, 06:40 AM   #29
Magician
قهر نشيط

الصورة الرمزية Magician

Magician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond reputeMagician has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر Skype إلى Magician

ياااريت وربي لو القتل مسموح بالمناجم لاروح ادعسهم طول اليوم 24 ساعه >>>> بس كثيره 24 ساعه كيف اخش سوني3 والعب بلاك اوبس _|_
>Drrrrrb AL56R<
Magician غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-12-2012, 10:31 AM   #30
masryvb
قهر جديد

الصورة الرمزية masryvb

طيب بقي فين الادارة عشان التنفيذ

ولا نشوف معلم ياخد المصلحه دي مقاولة على بعضيها وينجز معانا ههههههههههههههههههه

الموقع الخاص بي