قديم 05-24-2009, 07:32 PM   #16
KillEr4EvEr
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية KillEr4EvEr

KillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى KillEr4EvEr إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى KillEr4EvEr

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elgokr مشاهدة المشاركة
اسمحولى جميعاً بالرد لتانى مشاركة فى الموضوع ..

يا شباب من حيث الناس اللى بتقول ليه مفيش اجانب ..
أولاً اول حاجة هالهالك هو توقيتك نفس توقيت الاجنبى طبعاً البعض يكون انعكاس الوقت بنسبة 12 ساعة وانت نازل ..
ثانياً السرفر اللى انت عليه اسمه ايه .. على فكرة يا جماعة السرفرات اللى انتم بتلعبم عليها زى دريم او اسروت تقريباً
كل اللى عليه عربى ومن العواج انك تلاقى اجنبى اد كدة .. دا حتى ارض ليون اللى انا عليه كان ى اوله ناس اجانب كتير بكمية لا تتخيل
الكل ترك السرفر وزهبم الى سرات مع بعض وناس كتير عليها اجانب زيهم ..

يعنى انا بدرجت بقعد فى اوقات الاجانب لما يكونم موجدين الاول كنت بلاقى على الاقل 100 اجنبى مقابل 10 عربى دلوكتى بات العكس ..
ودا من النسبة للناس اللى بتقول ليهمفيش اجانب ادخل مثلاً بعد رستنة السرر ليلاً من النسبة للعرب وانت هتلاقى الاجانب اللى فى السجن ..
لان دا بيكون توقيت كا وقت العصر من نسبلهم ..

طب من النسبة للناس التنية اللى بتقول انا معنديش فيروسات الا ون 32 فقط ..
أولاً اجد برنامج كاشف الفيروسات لعام 2009 كا عالمياً فى هذا العام هو السمنتك نورتن 2009 . ودا للافادة
ثانياً انت مش بتقدر انت عندك فيروسات ايه .. لانى ممكن اخليك تطلع فيروسات تروجن من غير اى برنامج سكان ..
وحبيت ابسطهالك ازاى اثبتلك انك عندك فيروسات هلك شو معايا كدة ...

انت عندك جهاز كمبيوتر ايوة عندى .. طبعاً موصل عليه نت لان او ول او ديل ايو الاغلب موصل لان ..
ديماً بتشتغل بتحميل الافلام او الالعاب او مقطع فديو او غيره اكيد مفيش حد عنده نت ومش بيحمل
طبعاً بتحتاج لبرناج بيسعدك لو رابط مباشر وحبيت تعمل ايقاف مؤقت وتكمل تانى مينفعش من خلال برنامج Windows Dowin
الخاص بالوندوز الاكش بى او فييستا .. ومنها منطر نستخدم برنامج IDM او FlashD او ...... الخ
اللى هو انتر نت دونلود منجر او فلاش دونلود او او او او ... الخ ..

طبعاً انحنا شغلين بكدة و 85% بيشتغلم بــ برنامج IDM لانه المميز والاسرع وسهل الاستخدام ..
طيب هل لديك تفعيل شخصى لا طب ازاى بتشتغل بى بشتغل بى من خلال خراج او برنامج والد السريال نامبر واللى بيكونم مربوطين بيرس تروجن قوى للغاية ..

بلاش كدة البعض منك ش بتشتغل بــ برنامج الفوتى شوب طب بلاش كدة مش بتشتغل بــ برنامج شخصى خاص بك او بعملك ..
بلاش كدة خلينا نقلل شوية مش بتحملم العاب Game من خلال النت وتكون اللعبة مساحتها 7.5 جيجا وما اعلى او اقل ويصادك لم تعمل الا بعد ادخل الاسطوانة الخاص باللعبة او انك تستخدم كراك للعبة حتى تتجاوز هذه المشكلة

ياجماعة ياجماعة ياجماعة ياشباب .. للمرة المليون

اى واحد عنده اى برنامج ويمتلك به الكراك الخاص به حتى تتجاوز الفيروس مينتشرش وانك تحتفظ بالكراك خلى الكراك فى ملف مضغوط ويفضل يكون الضغط بامتداد rar لان الملف دا بيمنع انتشار الفيرس من الملف خارج الملف المضغوط دا حاجة

وعلى كرة من اول عام 2009 معظم برامج بنسبة 98% التى تستخدم زى السرعة او فتح البنك او غيره فى كونكر نظيفة بنسبة 100% من فيروسات التروجن .. ولاكن ن الملفات التى اصابت الجميع واللى عمل به الجميع وهو برنامج اضافة الاتمزات الفرى على الستار تور لفتح السوكت دا اللى كان يشمل ملف التروجن والل اصاب ملفات اللعبة ..

هالكم حاجة بس بجد تجوبونى عليه بصراحة

تقدر تقول اقسم بالله العظيم انا جهازى مشتغلش عليه برنامج اللى بيخلى حتى لو معينة محولة استخدامه على اى ايميل على شان تفتح سوككت بالاتمزات الفرى ..

انا اعرف حاجة ومامن بيها جداً وهى كما تدين تدان ..

الجيم خلاك تلعب مجانى ونزلك اتمزات فرى سوبر حتى تستمتع زى الناس اللى بام فتحين سوكت و تو سوكت وانت لسة بتلبس اليت ويونيك ..

يعنى بجد حرام عليكم لو الجيم كان يعمل بحساب بجد كان اول ما تجيب لفن 70 ولو انت لابس حاجة اليت بس كان ممكن يقولك من اين لك هذا على شان يكسب دا حاجة

وثانياً متنسوش ان فريق TQ عندهناس شغالا كتيرة جداً يعنى مهش واحد ولا اتنين وبيخدم راتب على الى هم بيعملوه فى سغلهم

دا اللى هم عملينه لا يقل عن 1500 عامل على شان بس يلحق يعمل كل الجديد ودا على الاقل

فتعال كدة قولى منين الراتب اللى هيطلعها يعنى انت تلعب مجانى وهو يصرف من جيبه ..

وانت يا مؤمن بالله زى منا مؤمن بالله فلا تظلم احد طول ما انت لا تحاسب نفسك فالظلم حرام

واتمنا مكنش طولت عليكم الصراحة انا كنت عايز اتكلم اكتر من كدة ويارب مكنش اخطات فى كتابة الكلام لان الكى بورد عندى بيعلق ..

والتوفيق للجميع ان شاء الله
والله العظيم بجد مبدع
وانا مش هتكلم تاني بعد رد اخي الجوكر
وارجو عدم الحديث او تكرار هذا الامر
لان هذا الامر ليس خطا من الشركة ولكنه غش من اللاعبين
وبالنسبه للاخ اللي بيقول الكلام مش بيوصل
احنا يوميا بنعمل تقارير وكل الكلام اللي بينزل في المنتدي بنبلغه للادارة وهيه بتتعامل معاه
وقصه العب الاصدار العربي دي حاجة ترجعلك
احنا شعب غريب
دلوقتي الاصدار الانجليزي نازل للثقافه الاوربيه وكل اللي فيه سؤاء يناسبنا او ميناسبناش ليس لنا اي علاقه به
والشركة عشان تحللنا مشاكلنا في اللغه و الانتهاكات من الاجانت لنا وغير هذا اصدرت اللعبه باللغه العربيه و نحن فقط من يتحكم فيها حسب ثقافتنا وتقاليدنا
اما قصه الحصان والتالس مان اولا اللعبه دي زيها زي اي لعبه واحد مصممها وبالعكس دي شركة كبيرة مصمماها لازم يدخلها ربح زي ما انت لو رحت فتحت اي مشروع بتنتظر منه ربح وبتشوف هتشغل نفسك ازاي
وفي نفس الوقت الحاجات دي بتزود متعه اللعبه بدل ما تبقا ممله ومفيهاش تجديد وبتقلب الموازين من جديد
ارجو انكم تكونوا فهمتوني
وتقبلوا مروري

Arabian conquer"Qahr"'s support team
Thank U All

KillEr4EvEr غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 05-24-2009, 08:03 PM   #17
king_10
قهر جديد

الصورة الرمزية king_10

king_10 is on a distinguished road

تقدر تقول اقسم بالله العظيم انا جهازى مشتغلش عليه برنامج اللى بيخلى حتى لو معينة محولة استخدامه على اى ايميل على شان تفتح سوككت بالاتمزات الفرى ..

اقسم بالله العظيم اقسم بالله العظيم انى عمرى من ساعه ما بدأت العب لعبه كونكر اون لاين عمرى ما نزلت اى برنامج من برامج الغش فى اللعبه

وعلى العموم انا مش هتكلم فى الموضوع تانى بدال محدش فى الموقع مصدقنا بالرغم من العدد الكبير جدا الى بيشتكى من الحكايه دى

وشكرا للاخ كيلر فور ايفر اتهامنا بالغش وانا اسف انى لعبت اللعبه او اشتركت فى المنتدى معاكم

السلام عليكم ورحمة الله بروكاته
king_10 غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 05-24-2009, 08:06 PM   #18
الجاامد
قهر فعال

الصورة الرمزية الجاامد

الجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى الجاامد إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى الجاامد إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى الجاامد إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى الجاامد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KillEr4EvEr مشاهدة المشاركة
والله العظيم بجد مبدع
وانا مش هتكلم تاني بعد رد اخي الجوكر
وارجو عدم الحديث او تكرار هذا الامر
لان هذا الامر ليس خطا من الشركة ولكنه غش من اللاعبين
وبالنسبه للاخ اللي بيقول الكلام مش بيوصل
احنا يوميا بنعمل تقارير وكل الكلام اللي بينزل في المنتدي بنبلغه للادارة وهيه بتتعامل معاه
وقصه العب الاصدار العربي دي حاجة ترجعلك
احنا شعب غريب
دلوقتي الاصدار الانجليزي نازل للثقافه الاوربيه وكل اللي فيه سؤاء يناسبنا او ميناسبناش ليس لنا اي علاقه به
والشركة عشان تحللنا مشاكلنا في اللغه و الانتهاكات من الاجانت لنا وغير هذا اصدرت اللعبه باللغه العربيه و نحن فقط من يتحكم فيها حسب ثقافتنا وتقاليدنا
اما قصه الحصان والتالس مان اولا اللعبه دي زيها زي اي لعبه واحد مصممها وبالعكس دي شركة كبيرة مصمماها لازم يدخلها ربح زي ما انت لو رحت فتحت اي مشروع بتنتظر منه ربح وبتشوف هتشغل نفسك ازاي
وفي نفس الوقت الحاجات دي بتزود متعه اللعبه بدل ما تبقا ممله ومفيهاش تجديد وبتقلب الموازين من جديد
ارجو انكم تكونوا فهمتوني
وتقبلوا مروري
الموضوع مافيهوش اي كلام تاني بعد
كلام محمد(KillEr4EvEr) وكلام جوكر
الاتنين جابلكو الموضع مالآخر يعني محدش يرغي فيه تاني
بجد بجد الجوكر انسان بيفهم
ومحمد كمل كلامه يعني محدش يتكلم بقي
تقبلو مروري
وحققو المعجزة صحو القتيل مالقتل
أقتلني قتلي ما هيعيد دولتك تاني
بكتب بدمي حياة تانية لأوطاني
دمي ده ولا الربيع الأتنين بلون أخضر
وببتسم من سعادتي ولا أحزاني

وَلَوْ كُنتُ أَعْلَمُ الْغَيْبَ لاسْتَكْثَرْتُ مِنَ الْخَيْرِ وَمَا مَسَّنِيَ السُّوءُ إِنْ أَنَا إِلَّا نَذِيرٌ وَبَشِيرٌ لِقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ

تواجد قليل بسبب العمل
الجاامد غير متواجد حالياً   Share with Facebook

العلامات المرجعية