قديم 01-22-2012, 09:48 PM   #8
شاهين.
قهر نشيط

الصورة الرمزية شاهين.

شاهين. has a reputation beyond reputeشاهين. has a reputation beyond reputeشاهين. has a reputation beyond reputeشاهين. has a reputation beyond reputeشاهين. has a reputation beyond reputeشاهين. has a reputation beyond reputeشاهين. has a reputation beyond reputeشاهين. has a reputation beyond reputeشاهين. has a reputation beyond reputeشاهين. has a reputation beyond reputeشاهين. has a reputation beyond repute
Talking

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hmada_spidoor مشاهدة المشاركة
السلام عليكم

عندك حق يا شاهين والمفروض كان يتعمل الموضوع ده من حوالى شهر واكثر

المشاكل اللى انا شفتها ومتأكد منها

اولا: البنج يكون 100 وينط فجأة لارقام غريبه ما شفتها بحياتى باللعبه ولا بره اللعبه مثل 30 الف و 50 الف و100 الف وسبق ورفعت صور وارسلتها للاداره برساله بريد وهذا شئ مو طبيعى لان البنج الاساسى للنت بيكون 100 او 200 بالكتير 300 ويكون بنج العبه 50 الف مثلا كيف هذا ؟؟

ثانيا : اوقات يكون البنج طبيعى ولكن بتظهر مشكلة ان بعض اماكن بحاول انط فيها وما بقدر (يعنى بتكون اللعبه معلقه او واقفه للحظات او بتقطع) يعنى مثلا تقف اللعبه وانا واقف بنص التوام ونصف الخريطه ظاهر والباقى مش ظاهر وبيكون بنج 100 كيف ده وبحاول انط بالمكان اللى لسه مش ظاهر بيه الحراس والناس ما بيرضى الا بعد شوى لما يظهر بنط عادى ونفس الوضع بالحلبة طبعا ومبارزات الفرق والنخبة والرايه وحرب النقابة وللأسف وهذا يكفى اننا بننقتل بكل سهوله بسبب انى مش قادر انط بسبب ان المكان نصفو ظاهر والباقى لا

ثالثا : بكون فاتح اللعبه مرتين وبيكون البنج بلاعب مثلا 30 الف وبالتانى 200 بس كيف ؟؟ مع العلم حصلت وانا باللاعبين بنفس المكان وفى مكان لوحدى كيف ؟؟

نرجو من الكل يكتب المشاكل اللى تواجهو باللعبه عشان اللعبه ما عادت مثل الاول والمفروض اننا نتقدم وباللعبه بيحصل العكس بتتأخر وهذا شئ مؤكد وصحيح

مشكور شاهين (risk#41) على الموضوع واتمنى ترفع شرحى للمشاكل بموضوعك الاصلى او اقتبس منو ونتمنى من الاداره وول جزء من الاهتمام
منور الغالي وشرحك مفهوم ويعطيك الف عافيه وانت الي مشكور ع الشرح

http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=58063 موضوع قيم
شاهين. غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook