قديم 05-24-2012, 11:00 AM   #1
bisho444
قهر نشيط

الصورة الرمزية bisho444

bisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond repute
افتراضي بخصوص الغاء كرة التنين فى الريبورن

شباب المنتدى الكرام بعد صباح الخير ,
انتشرت فى الآونة الاخيرة اشاعه عن الغاء كرة التنين فى الميلاد الاول ( الريبورن ) وتم تأكيدها بالامس فى باتش جديد خاص بكونكر الاجنبى

و كان هناك فئتين

الاولى ايدت هذا بشده >> اغلبهم من كونكر الانجليزى
وهذا بسبب انتشار امبوتات التلفيف فى السيرفرات الاجنبية ( رفع الاكونت 110 واخذ كورة التنين )
والسبب الثانى هو ان اغلبيه الى يلعبو الاجنبى يشحنون ( ناس معاها فلوس )

اما الفئة الثانية معارضة بشده لالغاء الكرة ( واولهم انا طبعا )
والاسباب هى >>
1- لا توجد الا فئة قليلة تشحن فى اللعبه يعنى الناس هيتخرب بيوتها
2- بعد المشاكل التى دامت 5 ايام الحمد لله ما شفنا امبوت واحد من يومها ودا انجاز كبير للادارة بسبب نقل السيرفرات

والمطلوب كالاتى : إعادة النظر فى الغاء كرة التنين لانها ستسبب غصب عارم بين اللاعبين وانا شخصيا لو اتلغت ممكن اسيب اللعبه لان ما معى عتاد وبلفلف اكونتات رهبان وارجو ايضا النظر فى الاسباب وعمل استطلاعات للرأى مثل ما يحدث فى الاجنبى ويا ريت مش اى حاجة تحصل فى الاجنبى تحصل فى العربى (حسب رغبه اللاعبين طبعا )

ودور المشرفين الان : توصيل صوتى للادارة قبل ما تتلغى الكورة وان شاء الله بيصير خير

وارجو من اللاعبين ابداء ارائهم وتوضيح اسبابهم فى الردود (بدون سباب او شتيمة ) وانا متواصل معكم