قديم 10-15-2011, 11:38 PM   #1468
>Butcher<
قهر جديد

الصورة الرمزية >Butcher<

>Butcher< is infamous around these parts>Butcher< is infamous around these parts>Butcher< is infamous around these parts>Butcher< is infamous around these parts>Butcher< is infamous around these parts>Butcher< is infamous around these parts>Butcher< is infamous around these parts>Butcher< is infamous around these parts>Butcher< is infamous around these parts>Butcher< is infamous around these parts>Butcher< is infamous around these parts

يا جماعه انا عندى اكونت ميلاد 129 و انا كنت عايز اعمله حاوى ماء نقى فكنت ناسى بيناته و بعدين لقتها فى ملف عندى على الجهاز فقولت لو لقيت الاميل هنزل السكند فجبت الموقع و اول اميل دخلته كان هو الى صح بس جيت افتح الاميل لقيته مبيتفتحش باى باسوارد (نسيت الباص **** الاميل) قولت اما اجرب اميل تانى كل اما ادخل واحد يقول لى ادخالك خطاء و حجات غريبه كدا لحد ما دخلت كتير و قال لى استنفزت محولات اليوم او حاجه زى كدا جيب افتح الاكونت جوه اللعبه لقيته مش بيفتح و الكلام دا كان من حوالى شهر و انا عايز افتحه و انزله السكند مش عارف اعمل اه اصل الاكونت دا نازل الميلاد 130 و هو الان 129 و فارس و مليان ضواء حارس و اشياء ممكن حد يساعندنى و يقول لى اعمل اه

تخيل انك بالاخرة و متاكد انك لا تدخل الجنة ثم تاتي جبال من الحسنات لا تعرف متى فعلتها

يلا ارسل هذه رسالة الى جميع الاصدقاء ليقراونها

"لا يهمنى متى واين سأموت، لكن يهمنى ان يبقى الثوار منتصبين، يملأون الارض ضجيجاً، كى لا ينام العالم بكل ثقله فوق اجساد البائسين والفقراء والمظلومين"

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

ان افدتك بمشاركاتي او بمواضيعي قيمني

و شكرا
>Butcher< غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook