الموضوع: خبراء كونكر
قديم 09-12-2013, 01:09 AM   #2
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momega مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

كنت عاوز استفسر عن بعض التفاصيل و اخد رايكم ... انا معايا اكونت فاير لفل 131 مش ريبورن ومش ناوى انزل غير ع لفل 135 ان شاء الله والاستفه الحاليه 1soc ايليت ع سوبر +3 و +4

أولا: ع أخر الشهر هيكون معايا تقريبا 11 الف CPS عاوز اعرف ايه هى اهم حاجه اشتريها فى الاستف بس يكون +7 fan و tower
ثانيا: اروح فين دلوقتى علشان الفلف لحد مثلا لفل 135 وياريت تكون الاماكن اوالمهمات بالصور .
ثالثا: بصراحة لعب الفاير ده ممتع جدا لابعد الحدود بس ليه الدفينس ***** ضعيف جدا كده ... وناوى ان شاء الله يبقي فاير بيور ايه رأيكم
رابعا: انا معايا اكونت برايت او قرصان نزلته ريبورن من لفل 130 برايت برضه لفل 70 دلوقتي بس مش حاسس باى استمتاع بلعبه ياتري اقدر انزله ف الاسكند ايه عاوز رأيكم ...

وأسف ع الاطاله وشكرا
بالنسبة للأسطفة مقدرش اقولك تجيب ايه بالظبط لان الاسعار تختلف من سيرفر لأخر اظن 11 الف هيجيبو تور و فانه بس لو فاض سى بى اس يبقى هات باك سورد مثلا +6 ليفل 130 او اعلى و بدلة كويسة و حاول تخلى الاسطفة كلها +5 1 سوكت

اللفلفة مفيش مكان تتلفل لو عايز تجيب 135 يبقى تخش الدث سيتى على طول و تعمل كوست الحرب و الارينة و لازم تخش كلان

الدفنس ممكن تعليه بانك تحك جميات tortoise فى الاسطفة بس لو اسطفتك مش 2 سوكت +5 او +6 على الاقل يبقى بلاش خسارة لان الجماية بتبقى غالية بلاش فير بيور الاحسن نينجا ورير فير

القرصان انزل سكند و ياما تحول ارشر وتر ورير ارشر او وتر ورير قرصان

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook