قديم 04-26-2011, 03:37 AM   #106
تايجر
قهر نشيط

الصورة الرمزية تايجر

تايجر will become famous soon enough
Angry

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بريك مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

انا ارى ان سرفر على بابا فيه ناس كتيرة قوى وخصوصا الناس دى بتظهر وقتالمسابقات ولما الجىام يفصل النتعلى بعض النقابه وخصوصا فى النخبه ومنهم انا لما برجع اعاود دخول السرفر بيكون المسابقه خلصت يعنى بقعتامتر من ساعه او نصف ساعه علشان ادخل السرفر تانى وفى كلا الحالتين بمجرد ما الجىام يخرجنى من السرفر وحتى لو دخلت السرفر بسرعه كده كده المسابقه بتكون راحت عليا لانى وقت دخول المسابقه بيكون انتهى ودا حراااااااااااااااااااااااااااام قوى على مدير اللعبه وتقريبا سرفر على بابا الوحيد من السرفرات الى ما نزلوا تقسيم ابدا طب مدير اللعبه يقدر يقولى ليه عمل تقسيم لسرفر سندباد اكتر من 3 مرات مرة وحده وفى اقل من شهرين طب يحنوا على سرفر على بابا شويه وينزلولوا تقسيم مرة وحده بس على الاقل وكمان السرفر على بابا الى عاوز يدخل فيه لازم يكون معاه vip وان مش هفضل اشحن طولت حياتى على اللعبه علشان ال vip وكمان صحابى كلهم معاهم الخدمه دى لكنهم رابطين ناس تانيه فمش ينفع انهم يلغوهم علشانى لازم مدير اللعبه يشوف الموضوع دا ويقراهكويس قوى ولازك ولا بد انوا ينزل تقسيم لسرفر على بابا فى اسرع وقت ومده التقسيم تكون شهر كامل على الاقل علاشن الناس كلها تنقل من سرفر على بابا النحس قوى دا كل الى فى سرفر على بابا اقوياء وانا من الاقوياء لكن لو اى واحد اضعف منى ممكن يموتنى مع انى بموت الى اقوى منوا وانا مش عارف اجيب سىبى من التجاره او م لف النيزك او من اى حاجه لان السرفر كلوا بقى معاه الى ان امعايا ومش عاف اقوى نفسى خاااااااااااااااالص وانا مش محتاج انى اشحن انا شحنت قبل كده اربعه كروت شحن وفاضلى كمان اربعه كورت واخد ال vip وسعتها اقدر ادخل السرفر بدون ما السرفر يقول الاتصال مغلق حاول لاحقا انا تعبت من السرفر النحس قوى دا ياريت يا ريت يا ريت الجىام يرد على الموضوع دا او مشرف المنتدى حتى لازم تشوفلنى حل فى سرفر على بابا دا واشكركم جميعا

تحيات

الاسم : بريك

السرفر : على بابا

الفئه : نينجا محارب فاير

العتاد : +6 وفى طريقى الى العتاد ال+12 مرة وحده

الطبقه : بارون وفى طريقى الى الملك مرة وحده
هع ربك يزيدك عزيزي بريك
حبيبى الموضوع مو vip ولا غيرو الموضوع ان السيرفيرر مرررررررررررة زحمة جدأأأ
والمشكلة انو فى تزايد مستمر الله يزيد ويكتر من الاعبين
بس مافى حسن تنظيم باللعبة والجى ام مهمل تمام السيرفير حقنا
وغير كدة حبي انا vipوعمرى ماسويت نخبة هع مانا يجلى منافس حتى يفصل على
بالتوفيق