قديم 12-16-2012, 05:38 PM   #12
mr.wesam
قهر نشيط

الصورة الرمزية mr.wesam

mr.wesam has a reputation beyond reputemr.wesam has a reputation beyond reputemr.wesam has a reputation beyond reputemr.wesam has a reputation beyond reputemr.wesam has a reputation beyond reputemr.wesam has a reputation beyond reputemr.wesam has a reputation beyond reputemr.wesam has a reputation beyond reputemr.wesam has a reputation beyond reputemr.wesam has a reputation beyond reputemr.wesam has a reputation beyond repute

رغم انى غير متواجد فى سيرفركم

لكن سمعت كثير عن خرق جنتل مان لقوانين اللعبه

وهذه حقيقه فعلا لان فى شخص فى سيرفرنا اسمه Ali.Adel فى سيرفر دنيازاد

هذا الشخص يسب ازاعه واعترف اكتر من مره فى لازاعه انه يستخدم برامج غش واكتر من 100 شخص بلغ فيه

وكان يتحظر ويتفك تانى يووم بعد الصيانه

والله هذا حصل الشخص دا ما كان يفووت على حظره 48 ساعه والاداره ترد وتقوم تم حظره وتانى يووم الاقيه فى السيرفر

ومره واحد صديقه صوور كلامه وهو بيقووله انه يعرف شخص من المشرفين او من مديرى اللعبه لذلك يقوم بفك حظره دائما

ولو راجعت الاداره سجلات هذا الشخص راح تلاقيه اتحظر اكتر من 50 مره وانا اراهن بذلك

انا ارى ان الاداره غير صادقه والله وفعلا فى اشخاص مقربين من الاداره لا يتم حظرهم او يتم حظرهم لمده ساعات

نرجووا ان تنظف الاداره اعضائها من المشرفين واللى عاوز دليل على حظر الشخص دا وفكه تانى يوم يقولى وبنزل صوور لذلك

رجااء يا استاذ ابو بكر تختار مشرفينك ومساعدينك لان يووجد منهم ناس مرتشيه واصحآب رشووه وهدايا

وانا متاكد مليون فى الميه من ذلك

لك الله يا مصر

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب
mr.wesam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook