قديم 07-02-2010, 01:59 PM   #136
~shiko~
Banned

~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ~shiko~ إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ~shiko~

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmednabel مشاهدة المشاركة
يا عم سناك موش انت الاقولت خش الموضوع ده وكمان انت شايف نفسك اوى وباشا ايه ده انت تلقيك ماشى بربع جنيه فى جيبك وبتقول حلو كتير ينفعنى لمده 16 سنه قدام ده لو انت راجل متعملش كده عشان طريقه كلمكوا كلكوا كانكم خ و لا ت و دخلت هنا عشان انا اتلقيت الهلب ديسك قالى لا قمت قولت لما اشوف حد محترم ونفسى يقولى طريه حلوه ونفسى عضو واحد يرجع للمنتدى وهو هيرجع احسن منتدى الديفيدى الاول والزيرو الوقتى ده ال3 عشان المواقع التانيه مجانيه فينك يا كتكوت وبس انت الوحيد الا كان مخلى الموقع ده احسن واحد وكان بيرد بطريقه الواحد يهم منها موش انتما هبل وخلاص يلا بلا قرف ده المفروض كتكوت عضويتى موقوفه كل ده عشان عضو واحد يتوقف

ههههههههههههههههههههههه

انا ماشى بربع جنية دة انا اوزنك انت واهلك فلوس

ولما احنا زى ما انت قولت انا مش هقول اللفظ انت تبقى اية

على العموم انا مش هرد بقلة ادب علشان فى بنات فى المنتدى

وبعدين كمان علشان انا متربى

والمواقع الى بتقول عليها افضل مننا

دى بتسرق المواضيع من عندنا خليهم ينفعوك
~shiko~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook