قديم 12-30-2011, 04:42 PM   #5
Inkheart1
قهر نشيط

الصورة الرمزية Inkheart1

Inkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m!do مشاهدة المشاركة
ياريت والله يتشال احنا زهقنا والله من القرف **** البرنامج ده

والمخيف ف الموضوع ان الجى ام لحد دلوقتى مش لاقى له حل وفى ناس بتكبر على حس البرنامج .. !

واحنا قاعديين :d
شكرا للمشاركه ورينا يسهل ويلاقوا حل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maood مشاهدة المشاركة
انا فى رأي الغاء المناجم صعب جدا وفيه حل تانى وهو لاحداثيات طبعا انا لحظت شي وعلى اكثر من سيرفر انهم بيقفو وبيتحركو فى احداثيات نفسها فمثل فى نهايه التؤام على يسار دوامه قلعه العنقاء يوجد تجمعات لى شخصيات التابعه لى البرنامج و السوق تجدهم يتحركون فى الخط المائل من عراف التناسخ الى للى يلف فى الجواهر ونيازك وبعدين يروحو الى الخزنه السوق وفى خط تانى للى هو فى مدينه التؤام لم اكون جاس فى التؤام جنب الحارس 2 فى المدخل اليمين القيهم بقفزو 10 الشخصيات من فوق الشخصيه وين بدي القهم ماالقيهم بيروحو جهت طريق جزيره الطيور والله اعلم وين يروحو با الظبط .
هدا للى اعرفه يعنى لو يلقون حل فى لاحداثيات هده وكيفيه التفاعل معها يقدرو يحلو المشكله والسلام عليكم

موضوع الاماكن الى بتظهر فيها الحسابات دى كلها احداثيات يمكن تغيرها على البرنامج شكرا للمشاركه

أعز أصدقاء شباب
bombo17|Nicolas$cage!!

أعز أصدقاء بنات
love*you|*moon*|TheCat
Server:Shar~Zad
*
كلمنى بإحساسك نفسى أعرف إيه جواك
أنا قولت على إلي فى قلبى وإلي بيجرالى معاك
*
*أنا مش بحبك أنا بموت فى كل حاجه فيك
حياتى جمبك مش بعيش غير وانا قدام عنيك
سلمت قلبى وروحى ليه