عرض النتائج 1 إلى 25 من 466
استغرق البحث 0.02 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: *ملك*King*
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 11-24-2010, 09:25 AM
مشاركات: 2
المشاهدات: 604
أرسلت بواسطة *ملك*King*
لكل من يرغب في تجربة شخصية المونك او الراهب الجديدة وحل مشكلة الاوتو باتش

السلام عليكم


اول شئ هتنزل الكلينت او عميل التشغيل (اللعبة) من رابط واحد من الرابطين التاليين

ftp://216.93.167.128/en_zf/Conquertest_v2010.exe
...
الأقسام الرئيسية: المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين 11-24-2010, 09:23 AM
مشاركات: 5
المشاهدات: 824
أرسلت بواسطة *ملك*King*
لكل من يرغب في تجربة شخصية المونك او الراهب الجديدة وحل مشكلة الاوتو باتش

السلام عليكم


اول شئ هتنزل الكلينت او عميل التشغيل (اللعبة) من رابط واحد من الرابطين التاليين

ftp://216.93.167.128/en_zf/Conquertest_v2010.exe

...
الأقسام الرئيسية: Videos and Photos-الأفلام والصور 09-25-2010, 11:14 AM
مشاركات: 28
المشاهدات: 2,382
أرسلت بواسطة *ملك*King*
Talking شكرا لولو لردك انا بقالى 10 ايام مافتحت ...

شكرا لولو لردك انا بقالى 10 ايام مافتحت



شكرا لردك
بس برامج ايه اللى يلعب بيها الفاير ؟
وهي الافات خلتوها برامج !!!!؟
سبحان الله
الأقسام الرئيسية: Videos and Photos-الأفلام والصور 09-14-2010, 08:31 AM
مشاركات: 28
المشاهدات: 2,382
أرسلت بواسطة *ملك*King*
Talking http://img716.imageshack.us/img716/251/sharesatgui...

http://img716.imageshack.us/img716/251/sharesatguild2.jpg


صورة طازة
مدعوس اما الكل واما نقابته هههههههههههههه :p
الأقسام الرئيسية: Videos and Photos-الأفلام والصور 09-12-2010, 12:35 PM
مشاركات: 42
المشاهدات: 3,296
أرسلت بواسطة *ملك*King*
ههههههههههههه بالتنقية وبتضربني ب 4500 طيب ولو...

ههههههههههههه بالتنقية وبتضربني ب 4500
طيب ولو علي كلامك لو هتضيف التنقية
السيف انت بيزود هجوم 1000 وطبعا هيقل من نسبة دفاعي لانه مش 1000 ضرر
ولو الف ضرر يعني 5500 ؟ 11 الف !!!!؟
ازاى جات بقي 16...
الأقسام الرئيسية: Videos and Photos-الأفلام والصور 09-12-2010, 11:42 AM
مشاركات: 28
المشاهدات: 2,382
أرسلت بواسطة *ملك*King*
شكرا اختي الكريمة علي الرد بالنسبة لوكتبت في اي...

شكرا اختي الكريمة علي الرد
بالنسبة لوكتبت في اي مكان الناس هتقوللي ليه مغطي المكان ده
نفسي اعرف ايه لازمة انكم تعرفو ايه اللى موجود في الافات ؟؟؟
مالها علاقة بالموضوع لو حاطط دم كتير النينجا...
الأقسام الرئيسية: Videos and Photos-الأفلام والصور 09-12-2010, 11:33 AM
مشاركات: 42
المشاهدات: 3,296
أرسلت بواسطة *ملك*King*
Talking :D هههههههه اولا انا مايشرفني ارد علي ناس امثالك...

:D هههههههه اولا انا مايشرفني ارد علي ناس امثالك وعلي راي المثل ضربني وبكي وسبقني واشتكي
وفعلا لو انا موجود ماكنت عبرتك وكنت عملتلك بلاك ليست
بس ولد اخويا اللى كان بيلعب بالايميل من قبل العيد...
الأقسام الرئيسية: Videos and Photos-الأفلام والصور 09-09-2010, 02:51 PM
مشاركات: 28
المشاهدات: 2,382
أرسلت بواسطة *ملك*King*
Smile وعليكم السلام وانت بخير وبصحة وسعادة عيدكم...

وعليكم السلام
وانت بخير وبصحة وسعادة عيدكم مبارك
نورتي اختي الموضوع ومش بهتم بكلام هؤلاء كل شوي بيطلعولي اتهام ومش فاهمين انها لعبة ههههههه واقلهم موتو بقهركم
وشكرا اختي الكريمة لردك الجميل وان...
الأقسام الرئيسية: Videos and Photos-الأفلام والصور 09-09-2010, 01:20 PM
مشاركات: 28
المشاهدات: 2,382
أرسلت بواسطة *ملك*King*
Talking هههههههههههههه شوفو قهرهم هههههههههههههههه ...

هههههههههههههه شوفو قهرهم هههههههههههههههه
جايبين فريق +12 و +8 علشان يموتوني هههههههههه
مش قادرين كل واحد لوحده وايه وانا +7
لاني مربيلهم رعب وقهر هع هع هع
...
الأقسام الرئيسية: Videos and Photos-الأفلام والصور 09-09-2010, 01:17 PM
مشاركات: 28
المشاهدات: 2,382
أرسلت بواسطة *ملك*King*
Talking ههههههههههههههه اتهامات وكلام مرسل ماليه اى...

ههههههههههههههه اتهامات وكلام مرسل ماليه اى مصداقية وتقول اتحداك طيب هات الدليل

وصرقوع نقصني كام ؟ ده مش ضرباته ده من الرفلكت لما اجي بضربه
وكمان لما بيضرب قوس فهو مروحة +12 وانا برج +7
يعني مش...
الأقسام الرئيسية: Videos and Photos-الأفلام والصور 09-08-2010, 06:22 PM
مشاركات: 28
المشاهدات: 2,382
أرسلت بواسطة *ملك*King*
Smile سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم :) ...

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
:)
شكرا لمرورك
الأقسام الرئيسية: Videos and Photos-الأفلام والصور 09-08-2010, 01:24 AM
مشاركات: 28
المشاهدات: 2,382
أرسلت بواسطة *ملك*King*
Smile شكرا اخي الكريم لردك هههههههه وبالنسبة للدم...

شكرا اخي الكريم لردك
هههههههه وبالنسبة للدم انامش عارف ليه تاعب الناس وفيها ايه وزي ماقلت ده من نظام اللعبة طيب لو هتشلوه يبقي كدة النينجا والتروجان هيموتو من كام ضربة من الفاير قبل مايتلفاه ولا...
الأقسام الرئيسية: Videos and Photos-الأفلام والصور 09-07-2010, 03:20 PM
مشاركات: 28
المشاهدات: 2,382
أرسلت بواسطة *ملك*King*
Talking فضيحة ملوك سيرفر علي بابا وال +12 تعالى وكركر من الضحك

السلام عليكم :D

اللى جاي يبارك ويضحك ويستمتع بالصور او الفيديو ينور ويشرف الموضوع
واللى جاي يسب ويشتم ويقول كلام بذئ فرجاء عدم الدخول او كتابة تعليق
توجد لعبة واعلي مافي خيالكم في اللعبة اعملوه...
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 09-07-2010, 02:51 PM
مشاركات: 14
المشاهدات: 722
أرسلت بواسطة *ملك*King*
ده واجب انهم يعملوه والا هتبقي نسخة عربية رديئة...

ده واجب انهم يعملوه
والا هتبقي نسخة عربية رديئة وبيقلل من سمعة الشركة اصلا
الأقسام الرئيسية: المهملات 09-07-2010, 08:23 AM
مشاركات: 44
المشاهدات: 4,506
أرسلت بواسطة *ملك*King*
شكرا لردك اخي الكريم ياريت تفهمهم انها لعبة ...

شكرا لردك اخي الكريم
ياريت تفهمهم انها لعبة
تكلمهم يمين يشتمو تكلمهم شمال بيشتمو سبحان الله
اللهم اهدي عبيدك



طيب ماانا عارف انه كله بيموت بس هم بينكرو اللى حصل وبيبرروه انه بالغلط او انه...
الأقسام الرئيسية: المهملات 09-07-2010, 05:40 AM
مشاركات: 44
المشاهدات: 4,506
أرسلت بواسطة *ملك*King*
شكرا اخي الكريم لردك اوك شكرا لمرورك...

شكرا اخي الكريم لردك



اوك شكرا لمرورك وان شاء الله تصير +12



مافها شئ اللى مقهور عنده اربع حطان يخبط فيها زي ماهو عاوز
الأقسام الرئيسية: المهملات 09-07-2010, 12:44 AM
مشاركات: 44
المشاهدات: 4,506
أرسلت بواسطة *ملك*King*
شكرا اخي الكريم لردك وربنا يوفقك وتموت...

شكرا اخي الكريم لردك

وربنا يوفقك وتموت الملوك زيي ههههههههههه :cool:
الأقسام الرئيسية: المهملات 09-07-2010, 12:31 AM
مشاركات: 44
المشاهدات: 4,506
أرسلت بواسطة *ملك*King*
Talking شخصية مش مؤدبة ولسانك فالت بتشتمي زي ........ ...

شخصية مش مؤدبة ولسانك فالت بتشتمي زي ........
والله ما اعرف ازاي انت بنت انسانة .....
ربنا يهديكي
اول مرة اشوف بت ماتستحي وتقول لشخص زاني .......الخ
واحنا في شهر كريم والحمد لله بكسب حسانات منك...
الأقسام الرئيسية: المهملات 09-07-2010, 12:25 AM
مشاركات: 44
المشاهدات: 4,506
أرسلت بواسطة *ملك*King*
شوف شرس ما رد على موضوعك ولما قلت له عارف ايش رد...

شوف شرس ما رد على موضوعك ولما قلت له عارف ايش رد علي وقال

فلت له شفت الموضوع
قال اي موضوع
قلت الى منزله ملك كينج الى في المنتدى
قال مين ملك كينج
قلت له حاوي نار نوب معنا في السيفر ...
الأقسام الرئيسية: المهملات 09-07-2010, 12:25 AM
مشاركات: 44
المشاهدات: 4,506
أرسلت بواسطة *ملك*King*
[quote=مادرا;367340]في البدايه برد عليك سريع وراح...

[quote=مادرا;367340]في البدايه برد عليك سريع وراح اجهز لك موضوع قريب يا كينج اوضح فيه للسيفرات كلها كيف النوبات يقتلونك انت ومن معك من فل 12

ههههههههههه اوزن الكلام يعني انت بتقول النوبات اللى ...
الأقسام الرئيسية: المهملات 09-07-2010, 12:21 AM
مشاركات: 44
المشاهدات: 4,506
أرسلت بواسطة *ملك*King*
هههههههههههههههه انا اليوم قاتلك في الحلبة ...

هههههههههههههههه
انا اليوم قاتلك في الحلبة
http://a.imageshack.us/img517/2163/sarqu3on7alba3.jpg
ماتتكلم بقي
مش علشان قاهرك تبرطم ههههههههه
...
الأقسام الرئيسية: المهملات 09-06-2010, 04:08 PM
مشاركات: 44
المشاهدات: 4,506
أرسلت بواسطة *ملك*King*
Talking ههههههههههههههه امتي موتني ؟ وثانيا عتادك +6...

ههههههههههههههه

امتي موتني ؟ وثانيا عتادك +6
تعالى ولعبني لوحدك واملي خزنتك دم والبس عتاد شرس ال +12
انا جايب صور لمواجهات فردية هاتلي صورة انا وانت بنصارع وانت فزت!؟
وانا مسمي الفيديو جبناء...
الأقسام الرئيسية: المهملات 09-06-2010, 02:05 PM
مشاركات: 44
المشاهدات: 4,506
أرسلت بواسطة *ملك*King*
Talking شكرا اخي لردك ده اول فيديو بعمله لاني...

شكرا اخي لردك



ده اول فيديو بعمله لاني مستخدم ويندوز موفي ميكر مش بنزل برامج مسروقة !
وكمان انا شغلي مش كمبيوتر ولامختص فوتوشوب ولا انتاج
وبطلو اسلوب التريقة هههههههههههه علشان انتم مقهورين!
الأقسام الرئيسية: المهملات 09-06-2010, 01:02 AM
مشاركات: 44
المشاهدات: 4,506
أرسلت بواسطة *ملك*King*
Talking فضيحة ملوك سيرفر علي بابا وال +12 تعالى وكركر من الضحك (منعا للمشاكل)

السلام عليكم

اخواني دي اولا لعبة ومحدش يفهم موضوعي خلاف كدة او يتعصب

بس انتم هتشوفو ازاي انهم ملوك ونوبات بيعتمدو علي عتاد ولقب اللى مديهم نقاط قوة وبس


فضيحتهم انهم بيموتو من ناس +5 الى...
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 09-03-2010, 03:05 PM
مشاركات: 50
المشاهدات: 3,689
أرسلت بواسطة *ملك*King*
مش عارف ليه الناس بتكره الفاير مع انه اضعف دفاع...

مش عارف ليه الناس بتكره الفاير مع انه اضعف دفاع في اللعبة وبيموت من ضربة واحدة والناس بتستغل كدة وتلعب ببرامج غش زي امبوت

وبتشتكو من هجومه مع انه موجود الحل لكل حاجة

1-دلوقتي بتشتكو من الضربة...
عرض النتائج 1 إلى 25 من 466

 
الانتقال السريع

الساعة الآن »12:09 AM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية