عرض النتائج 1 إلى 25 من 276
استغرق البحث 0.01 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: sad2mezo
الأقسام الرئيسية: المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين 03-15-2010, 10:24 PM
مشاركات: 27
المشاهدات: 1,175
أرسلت بواسطة sad2mezo
Red face انت احسن حاجة تعمل سكند تروجان للبكيه هيبقى شغال...

انت احسن حاجة تعمل سكند تروجان للبكيه هيبقى شغال يعنى بس مش هيبقى حلو اوى و لو عاوز تجيب فلوس نزل ارشر هيجيب فلوس حلو شوية من لفلة الووترات بس بردو هيبقى مش قد كده اوى

الخلاصة :: الأكونتين مش حوين...
الأقسام الرئيسية: المهملات 03-15-2010, 09:49 PM
مشاركات: 6
المشاهدات: 460
أرسلت بواسطة sad2mezo
No CoMeNt :rolleyes:

No CoMeNt :rolleyes:
الأقسام الرئيسية: المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين 09-09-2009, 01:10 PM
مشاركات: 24
المشاهدات: 793
أرسلت بواسطة sad2mezo
باينو نسى بدل ما يكتب الدخول كتب ال.........

باينو نسى بدل ما يكتب الدخول كتب ال.........
الأقسام الرئيسية: المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين 09-07-2009, 11:54 PM
مشاركات: 215
المشاهدات: 9,721
أرسلت بواسطة sad2mezo
طيب انا عندى سؤال انا معايا تروجان لو عملتو...

طيب انا عندى سؤال انا معايا تروجان لو عملتو تروجان وريور نينجا هيبقى حلو ولا مش قد كده علشان انا عاوز اعمله صح من الأول علشان مجيش بعد كده و اندم و كمان هيبقى معاه هلث كتير ولا قليل و كمان هيبقى معاه...
الأقسام الرئيسية: المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين 09-07-2009, 03:44 PM
مشاركات: 14
المشاهدات: 440
أرسلت بواسطة sad2mezo
ده من ايه ده يعنى

ده من ايه ده يعنى
الأقسام الرئيسية: المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين 09-07-2009, 02:06 PM
مشاركات: 14
المشاهدات: 440
أرسلت بواسطة sad2mezo
ايه يا جدعان انتو خرفتو علشان رمضان ولا ايه انا...

ايه يا جدعان انتو خرفتو علشان رمضان ولا ايه انا بلعب كونكر من سنة اول مره اسمع عن الأسكيل اللى بتقول عليها دى و على العموم انا هخلينى معاك و هستنى حد يأكد الكلام ده بس ياريت و النبى تجوبونى على باقى...
الأقسام الرئيسية: المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين 09-07-2009, 01:35 PM
مشاركات: 14
المشاهدات: 440
أرسلت بواسطة sad2mezo
الصراحة مش فاهم يعنى انا لو نزلت التروجان فيرست...

الصراحة مش فاهم يعنى انا لو نزلت التروجان فيرست تروجان هياخد اسكلاية ايه ؟؟
و لو نزلت الووتر رويور انزلو ايه سكند ؟؟
الأقسام الرئيسية: المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين 09-07-2009, 01:07 PM
مشاركات: 14
المشاهدات: 440
أرسلت بواسطة sad2mezo
الف شكر على الرد بس انا معايا تروجان و ووتر و...

الف شكر على الرد بس انا معايا تروجان و ووتر و عاوز اخلى واحد منهم ارشر و التانى يأما نينجا او تروجان فياريت حد يقلى انهى احسن ريبرون ليهم
الأقسام الرئيسية: المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين 09-07-2009, 01:05 PM
مشاركات: 14
المشاهدات: 440
أرسلت بواسطة sad2mezo
مع احترامى لموضوع الريبورن انا مش حاطط الموضوع ده...

مع احترامى لموضوع الريبورن انا مش حاطط الموضوع ده علشان اسأل عن حاجة فى الريبورن بس لأ انا بسأل عن حجات تانية غير الريبورن
الأقسام الرئيسية: Chitchat / دردشه 09-07-2009, 12:58 PM
مشاركات: 65
المشاهدات: 2,848
أرسلت بواسطة sad2mezo
انا بقى بعمل حاجة عجيبة من يوم ما حصلت مشكلة...

انا بقى بعمل حاجة عجيبة من يوم ما حصلت مشكلة السجن بتاعة الفيروسات اول لما بفتح بعمل اسكان للجهاز و على رأى المثل اللى اتلسع من الشربة ينفخ فى الذبادى و بعد لما الأسكان يخلص اخش على اللعبة و بعدين...
الأقسام الرئيسية: المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين 09-07-2009, 12:17 PM
مشاركات: 14
المشاهدات: 440
أرسلت بواسطة sad2mezo
كام سؤال مهمين اوى (ارجو الرد)

انا عندى كام سؤال كده مهمين اوى بخصوص الريبورن و ادى الأسئلة اهيه :

1- انهى احسن ريبورن من دول تروجان وريور نينجا ولا ووتر وريور تروجان ؟؟
2- انهى احسن ارشر من دول ووتر تروجان ارشر ولا تروجان...
الأقسام الرئيسية: المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين 09-03-2009, 06:31 PM
مشاركات: 215
المشاهدات: 9,721
أرسلت بواسطة sad2mezo
احسن ريبورن لأى شخصية عاوز تلعب و تعمل بى كى بيها...

احسن ريبورن لأى شخصية عاوز تلعب و تعمل بى كى بيها هو نينجا - وريور - ......... اللى انت عاوزه بقى تروجن او وريور او ارشر او ووتر او فير لأن دلوقتى النينجا هو الكبنج و محدش بيقدر عليه علشان البويزون ...
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 08-24-2009, 01:13 AM
مشاركات: 0
المشاهدات: 260
أرسلت بواسطة sad2mezo
مشكلة فى اللعبة

السلام عليكم احبائى انا عندى مشكلة فى اللعبة و اخص فى الجهاز نفسو انا لسه منزل ويندوز جديد اللى هو ويندوز 7 الجديد ده المهم الراجل اللى نزلى الويندوز نزل معاه برامج و حطلى حجات و برامج كتييييييييييير...
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 07-29-2009, 04:07 PM
مشاركات: 2
المشاهدات: 265
أرسلت بواسطة sad2mezo
تعبت مين يا عم الحج و ممنوع نقل الموضوع ايه بس هو...

تعبت مين يا عم الحج و ممنوع نقل الموضوع ايه بس هو حد هيرضى ينقل الخرافات دى ده انت مترجمها من جوجل و حططها ولا حتى فكرت تنسقه شوية ولا تلونه حرام عليك و الله
الأقسام الرئيسية: Chitchat / دردشه 07-28-2009, 11:14 PM
مشاركات: 32
المشاهدات: 1,100
أرسلت بواسطة sad2mezo
Angry يا راجل حرام عليك دى باينها اتحمرت قبل كده فى زيت...

يا راجل حرام عليك دى باينها اتحمرت قبل كده فى زيت او وقع عليها ميه مغليه :d
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 07-28-2009, 11:09 PM
مشاركات: 2
المشاهدات: 374
أرسلت بواسطة sad2mezo
ممكن مساعدة من اهل الخبرة

ممكن حد يساعدنى و يقولى ارجع الحاجةلما تتاخد منى و اسمى احمر منين لأن انا اتاخد منى حاجة سوبر مش متبلصة عاوز ارجعها ب 20 سبى اس ارجعها منين ؟؟؟
ارجو الرد بسرعة
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 07-26-2009, 11:56 AM
مشاركات: 4
المشاهدات: 264
أرسلت بواسطة sad2mezo
و الله العظيم حرام عليكو يا جدعان انا حاطط...

و الله العظيم حرام عليكو يا جدعان انا حاطط الموضوع علشان حد يعبر و يقولى اعمل ايه مش يبص و يمشى حد يرد و يقولى اعمل ايه
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 07-25-2009, 04:37 PM
مشاركات: 5
المشاهدات: 347
أرسلت بواسطة sad2mezo
لا ده تبع اللعبة و اطمن مفهوش اى حاجة و سليم 100%

لا ده تبع اللعبة و اطمن مفهوش اى حاجة و سليم 100%
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 07-25-2009, 04:36 PM
مشاركات: 10
المشاهدات: 411
أرسلت بواسطة sad2mezo
اكتب فى talk انك عوز تشترى اميرالد و اعرض فى...

اكتب فى talk انك عوز تشترى اميرالد و اعرض فى المركت و انت هتلاقى حد يبعلك بأذن الله
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 07-25-2009, 04:34 PM
مشاركات: 10
المشاهدات: 587
أرسلت بواسطة sad2mezo
كلامك 100 100 و كمان انا ملاحظ ان فى مواضيع...

كلامك 100 100 و كمان انا ملاحظ ان فى مواضيع متثبتة ملهاش اى اهمية ولا بتفدنا فى اى شىء
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 07-25-2009, 04:33 PM
مشاركات: 7
المشاهدات: 348
أرسلت بواسطة sad2mezo
المهارات دى بتاعة اسلحة مختلفة و مش ينفع تتحكم...

المهارات دى بتاعة اسلحة مختلفة و مش ينفع تتحكم فيها و تضربها زى الماجيك و الحجات دى لأ دى بتضرب عشوائى معاك و كل مهارة و ليها سلاحها زى الراجة و الكلوب بتوع التروجان
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 07-25-2009, 04:31 PM
مشاركات: 6
المشاهدات: 303
أرسلت بواسطة sad2mezo
يعنى ايه تعمل باس وورد للبنك ممكن توضيح شوية و...

يعنى ايه تعمل باس وورد للبنك ممكن توضيح شوية و النبى
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 07-25-2009, 04:29 PM
مشاركات: 18
المشاهدات: 833
أرسلت بواسطة sad2mezo
يا لهوى كل ده علشان 12 سبى اس بس

يا لهوى كل ده علشان 12 سبى اس بس
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 07-25-2009, 04:08 PM
مشاركات: 4
المشاهدات: 264
أرسلت بواسطة sad2mezo
لا يمكن يكون نقص فى ملفات انا بقلك شلت اللعبة...

لا يمكن يكون نقص فى ملفات انا بقلك شلت اللعبة عملتلها ان اينسترل و سطبتها من جديد و بردوا نفس الموال مفيش حاجة ظهرت
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 07-25-2009, 03:43 PM
مشاركات: 4
المشاهدات: 264
أرسلت بواسطة sad2mezo
Angry مشكلة عويصة جداااااا

انا و الله العظيم يا هتجنن يا هتهبل فى عندى مشكلة مجننانى و هى ان انا عندى الحصان لما اجى اركبه ما يظهرش الحدوة الصفرة اللى بتنور حوليك و كمان لما اجى اوقع حد بالأسكيل امو مليون بتوقع عادى و ما...
عرض النتائج 1 إلى 25 من 276

 
الانتقال السريع

الساعة الآن »01:22 AM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية