عرض النتائج 1 إلى 10 من 10
استغرق البحث 0.00 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: ahmed_elking453
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 07-25-2010, 10:07 PM
مشاركات: 6
المشاهدات: 1,422
أرسلت بواسطة ahmed_elking453
خد السى بى قبل لما يضيع عليكم يا شباب ...

خد السى بى قبل لما يضيع عليكم يا شباب


وعلى رأى المثل ( الطمع يقل ما جمع )
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 07-25-2010, 09:58 PM
مشاركات: 6
المشاهدات: 1,422
أرسلت بواسطة ahmed_elking453
Smile ~~trogan~~

شباب انا اخدت 340 سى بى الحمد لله وبعدين انا عتادى كلو مش مجانى علشان كده انا مش محتاجو جامد العتاد


اولا >>> برج راقى +3 مش مقيد

ثانيا >>>> والمروحه +4 بس مقيد


ثالثا>>>>زى 110 راقى +3...
الأقسام الرئيسية: القسم العام 06-16-2010, 10:45 AM
مشاركات: 3
المشاهدات: 265
أرسلت بواسطة ahmed_elking453
يا شباب علاء الدين محتاج ناس تساعدنى فى السكند

يا شباب انا معى ايميل ارشر ريبورن هو دلوقتى لفل 118 عايز اتعرف على ناس تساعدنى فى مهمه السكند ارجو الرد
اسم الاميل :-(*el*3*omda*)
اللفل:-118
انا عايز اتعرف على الناس الى عايزين يساعدونى ارجو...
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 06-14-2010, 09:42 PM
مشاركات: 0
المشاهدات: 147
أرسلت بواسطة ahmed_elking453
شباب خشواحلولى المشكله دى

انا اللعبه عندى شغاله زى الفل العب عادى مره واحده القيها قلبت وتهنج عقبال ما ينط النطه اكون اتشليت اعمل ايه
ملحوظه:اانا عامل اوتو باتش مش محمل باتش لازق فى بعضه
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 06-14-2010, 09:34 PM
مشاركات: 24
المشاهدات: 1,094
أرسلت بواسطة ahmed_elking453
وانا اطالب بنقلى اميلاتى لسيرفر ناتشر فى...

وانا اطالب بنقلى اميلاتى لسيرفر ناتشر فى الانجليزى حالا هههههههههههههه
الأقسام الرئيسية: القسم العام 06-14-2010, 12:45 AM
مشاركات: 3
المشاهدات: 303
أرسلت بواسطة ahmed_elking453
اى حد يعرف نعمل ايه فى حكايه الشنطه بتاعت ال 20 سى بى الفرى دى يخش

يا جماعه ابوس اديكم ستعدونى اكتب ايه فى مكان بطاقه المبتدى ساعدونى
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 01-11-2010, 06:48 PM
مشاركات: 26
إستطلاع: دمج
المشاهدات: 1,002
أرسلت بواسطة ahmed_elking453
333333333333333333

333333333333333333
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 01-11-2010, 06:47 PM
مشاركات: 26
إستطلاع: دمج
المشاهدات: 1,002
أرسلت بواسطة ahmed_elking453
يارييت الجي ام مايطنشش علشان دي فكره هايله بصراحه...

يارييت الجي ام مايطنشش علشان دي فكره هايله بصراحه
:cool::cool::cool:
الأقسام الرئيسية: help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين 07-22-2009, 06:57 PM
مشاركات: 551
المشاهدات: 59,868
أرسلت بواسطة ahmed_elking453
يا جماعه اى حد يعرف يكلم مدير العبه فى كونكر...

يا جماعه اى حد يعرف يكلم مدير العبه فى كونكر العربى يا ريت يكلمنى على الايميل ده

ahmed_elking453@yahoo.com
الأقسام الرئيسية: help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين 07-22-2009, 06:41 PM
مشاركات: 13
المشاهدات: 6,933
أرسلت بواسطة ahmed_elking453
طلب مساعده عاااااجل

(السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ) انا عامل ايميل رامى فى النسخه العربيه لكونكر ومستوى 113 وفى الاخر اتسرق منى بكل سهوله ومعيش السوأل والاجابه وياريت اللى يعرف يكلم الجى ام ياريت يقولى فى اقرب وقت...
عرض النتائج 1 إلى 10 من 10

 
الانتقال السريع

الساعة الآن »04:52 AM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية