عرض النتائج 1 إلى 25 من 73
استغرق البحث 0.01 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: CrAzY_MagiC
الأقسام الرئيسية: Community/المنتدى العام 07-03-2013, 11:03 AM
مشاركات: 56
المشاهدات: 57
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
بالنسبه لمصر مش هتبقى موافقه للاعبين ابدا انا...

بالنسبه لمصر مش هتبقى موافقه للاعبين ابدا انا بكلم على مصر وغير كده هنعمل ايه فى صلاه التراويح التوقيت القديم افضل بكتير ولوا عاوزين تغيروه يبقى الايام زى ما هى بس تنقصوا فى الوقت مش تزوده...
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 07-21-2012, 01:05 AM
مشاركات: 4
المشاهدات: 280
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
وللاسف عندى نفس المشكله عاوزين حل يا جماعه نرجوا...

وللاسف عندى نفس المشكله عاوزين حل يا جماعه نرجوا الرد السريع
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 03-16-2012, 02:21 AM
مشاركات: 12
المشاهدات: 492
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
قسم بالله حاولت لكن الصوره تلتقط لكن لكن الهمس مش...

قسم بالله حاولت لكن الصوره تلتقط لكن لكن الهمس مش بيجى فى الصور مش عارف ليه كأنه بيتمسح منها:(:mad:
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 03-11-2012, 11:57 PM
مشاركات: 12
المشاهدات: 492
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
والله على رئيك بس حرام وربنا كل ما واحد يعوز يسرق...

والله على رئيك بس حرام وربنا كل ما واحد يعوز يسرق يقعد يحلف بالله حرام وربنا يا جدعان ربنا يكون فى عونا يارب والف شكر ليك على المشاركه والف شكر للكل على المداخله والمشاركه الجميله واتمنى من كل من...
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 03-10-2012, 11:22 AM
مشاركات: 12
المشاهدات: 492
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
يا جماعه الادراره على مكلمه هيكون ال 7 ايام عدوا...

يا جماعه الادراره على مكلمه هيكون ال 7 ايام عدوا وكمان ممكن العتاد يروح على ومحتاج 1520 سى بى اجيبهم منين :(:(:(:(:( والواد اللى اسمه albrt ده شخصيه غير محترمه ومش سرقنى لواحدى ده ناس كتيررر ممكن حد...
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 03-09-2012, 08:36 AM
مشاركات: 12
المشاهدات: 492
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
لكن الاداره ما هتساعدنى هتقولى ممنوع تدوال...

لكن الاداره ما هتساعدنى هتقولى ممنوع تدوال الحسابات داخل اللعبه وللاسف العتاد متصادر ب1520 سى بى وقسم بالله عمرى ما شحنت اعمل ايه بس يارب صبرنى :(:(:(
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 03-09-2012, 08:35 AM
مشاركات: 12
المشاهدات: 492
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
على الاقل حضرتك رديت على موضوعى وعبرتنى شكرا ليك...

على الاقل حضرتك رديت على موضوعى وعبرتنى شكرا ليك كتير وتسلم على ذوقك ومساعدتك لى
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 03-09-2012, 08:10 AM
مشاركات: 12
المشاهدات: 492
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
ارجوا المساعده اتسرقت وتم مصادره عتادى ارجوا الدخول الله يخليكوا

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

فى الاول احب اول انى اتسرقت كنت بكتب فى العالم مطلوب خبره محاربين او رهبان واحد رد عليا وقالى معى عرضته عليه السعر وافق واعطيته الاشياء قالى انه بأذن الله هيعملى...
الأقسام الرئيسية: help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين 03-02-2012, 02:36 PM
مشاركات: 8
المشاهدات: 438
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
شكرا للمساعده شكرا لكم جميعا

شكرا للمساعده شكرا لكم جميعا
الأقسام الرئيسية: help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين 03-02-2012, 02:34 PM
مشاركات: 8
المشاهدات: 438
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
شكرا اخى فعلت والحمد لله بعد غلق كونكر بعمل...

شكرا اخى فعلت والحمد لله بعد غلق كونكر بعمل بكلامك بترجع لدقته الحقيقيه شكرا :)
الأقسام الرئيسية: help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين 03-02-2012, 02:32 PM
مشاركات: 8
المشاهدات: 438
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
شكرا لمشاركتك كلامك صحيح اخى تقريبا هذه اخر دقه...

شكرا لمشاركتك كلامك صحيح اخى تقريبا هذه اخر دقه لها :)
الأقسام الرئيسية: help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين 02-26-2012, 07:47 PM
مشاركات: 8
المشاهدات: 438
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
Post اولا شكرا لردود حضرتك ثانيا هذه الصوره سوف توضح...

اولا شكرا لردود حضرتك ثانيا هذه الصوره سوف توضح ما مشكلتى
http://www10.0zz0.com/2012/02/26/17/537753297.jpg (http://www.0zz0.com)
مساحه شاشه كونكر الكامله 1024x768 وشاشه ال20 بوصه 1600x900 فكيف...
الأقسام الرئيسية: help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين 02-26-2012, 12:22 AM
مشاركات: 59
المشاهدات: 3,508
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
Post ارجوا من حضرتك الدخول على الموضوع ده...

ارجوا من حضرتك الدخول على الموضوع ده http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=86778 ويارب تقدر تساعدنى ولك جزيلا الشكر:)
الأقسام الرئيسية: help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين 02-26-2012, 12:08 AM
مشاركات: 8
المشاهدات: 438
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
Exclamation ارجوا المساعده من الجميع ولكم جزيلا الشكر

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
يا شباب الحمد لله اشتريت شاشه جديده 20 بوصه LED اعقبالكم يارب ويارب تعود عليا بالخير يارب ولما جيت افتح كونكر لقيت دقه كونكر...
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 01-15-2012, 08:13 PM
مشاركات: 9
المشاهدات: 844
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
والله ما اردت الا ان انفع الناس فقط والله اعلم...

والله ما اردت الا ان انفع الناس فقط والله اعلم بنيتى ولكم جزيلا الشكر والسلام ختام:)
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 01-15-2012, 01:40 PM
مشاركات: 9
المشاهدات: 844
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
ولتأكيد ليس معى الا سى بى مقيد ويمكن ارفع بيه...

ولتأكيد ليس معى الا سى بى مقيد ويمكن ارفع بيه وهذه الصوره توضح ذلك
http://www12.0zz0.com/2012/01/15/11/140513491.jpg (http://www.0zz0.com)

وشكرا لكم :)
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 01-15-2012, 01:37 PM
مشاركات: 9
المشاهدات: 844
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
لزمن يكون معك حق مستوى التعليه بالمعنى عشان تتطور...

لزمن يكون معك حق مستوى التعليه بالمعنى عشان تتطور مستوى الضباب السام مستوى 3 لزمن يكون معاك 121 سى بى لوا معاك اقل من ذلك لا يمكن وهتلاقى النظام قالك لا تملك السى بى الكافى لتطوير الضباب السام بالمثل...
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 01-15-2012, 01:34 PM
مشاركات: 9
المشاهدات: 844
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
ارجوا من المنتدى التثبيت حتى يستطيع الجميع...

ارجوا من المنتدى التثبيت حتى يستطيع الجميع الاستفاده من هذا الموضوع
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 01-15-2012, 01:31 PM
مشاركات: 9
المشاهدات: 844
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
نورت موضوعى وشكرا لك ويارب اكون افدتكم

نورت موضوعى وشكرا لك ويارب اكون افدتكم
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 01-15-2012, 01:21 PM
مشاركات: 9
المشاهدات: 844
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
وداعا لكتب الاتقان واهلا بالسى بى طريقه جديد لاتقان المهرات بالسى بى مقيد او غير مقيد

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اليوم وجدت طريقه لرفع مستوى المهارات بدون كتب اتقان اللى احنا بنصرف عليها سى بى كتير ولكن جبتلكم طريقه لا يعرفه الكثير وهى رفع مستوى المهارات بالسى بى المقيد والغير...
الأقسام الرئيسية: القسم العام 01-08-2012, 02:14 PM
مشاركات: 23
المشاهدات: 2,000
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
Smile انى الحمد لله خرجت لانى كنت مظلوم بجد والحمد لله...

انى الحمد لله خرجت لانى كنت مظلوم بجد والحمد لله الجى ام اظهر ذلك ولكن الجى ام حل الامر والف شكر ليه لذلك واتمنى منه ان يخرج جميع المظلومين اللى فى السجن وعلى رئى المثل اللى قال ياما فى السجن...
الأقسام الرئيسية: القسم العام 01-08-2012, 12:29 PM
مشاركات: 23
المشاهدات: 2,000
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
واظاهر ان ده موضوعى لوحدى مش موضوع الكل لان مفيش...

واظاهر ان ده موضوعى لوحدى مش موضوع الكل لان مفيش اى حد بيشارك خالص :mad::mad:ولوا برد واحد
الأقسام الرئيسية: القسم العام 01-08-2012, 12:28 PM
مشاركات: 23
المشاهدات: 2,000
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
وعلى العموم يا جماعه برنامج الحفر ده هو اللى...

وعلى العموم يا جماعه برنامج الحفر ده هو اللى بيزود البنج وبيخلى الواحد يطلع من المسابقات يعنى دى مش مشكلتى لواحدى او مشكلة اللى بيشحنوا بس بل بالعكس دى مشكله كل اللى بيلعب قهر كونكر

...
الأقسام الرئيسية: القسم العام 01-08-2012, 12:23 PM
مشاركات: 23
المشاهدات: 2,000
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
والله حرام على الناس اللى بتشحن دول المفرود دول...

والله حرام على الناس اللى بتشحن دول المفرود دول اول ناس يتكلموا والعموم اظاهر ان مفيش حل جزرى للمشكله دى
بسم الله الرحمن الرحيم
قل هل يستوي الذين...
الأقسام الرئيسية: القسم العام 01-08-2012, 12:20 PM
مشاركات: 23
المشاهدات: 2,000
أرسلت بواسطة CrAzY_MagiC
Question اللى كان مكدبنى فين؟:confused: مشوفتش حد يعنى...

اللى كان مكدبنى فين؟:confused: مشوفتش حد يعنى بيرد او بيحاول يرد :) مش غرور والله بس ليه انتم دايما بتستغنوا عن حقكم ولا كل اشتغل ببرنامج الحفر والله حرام ممكن يا جى ام تحل المشكله دى سررريع ولا مفيش...
عرض النتائج 1 إلى 25 من 73

 
الانتقال السريع

الساعة الآن »09:47 AM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية