عرض النتائج 1 إلى 25 من 28
استغرق البحث 0.01 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: King~Of~War
الأقسام الرئيسية: help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين 05-12-2010, 11:40 PM
مشاركات: 10
المشاهدات: 466
أرسلت بواسطة King~Of~War
يانهار ابيض ده انا قلبى وقع وقولت الحساب راح خلاص

الله يطمن قلبك
الحمد لله انى لقيت ناس عندهم المشكلة مثلى
انا قدمت بلاغات للشركة عشان افتكرت ان حسابى اتسرق منى هههههههههه :d
بس المشكلة وقعت قلبى والله
واقول للشركة والله مش مستحملين الكلام...
الأقسام الرئيسية: help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين 02-05-2010, 11:15 AM
مشاركات: 5
المشاهدات: 452
أرسلت بواسطة King~Of~War
ازاى اتابع القضية ؟

تم التبليغ عن حالة السرقة
بس مطلبش منى الباص **** الاكاونت طلب اسم الهوية واسم الشخصية وكدا

دلوقتى ازاى اقدر اتابع القضية بعد محتفظت بالكود بتاعها ؟
الأقسام الرئيسية: help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين 02-04-2010, 03:27 PM
مشاركات: 5
المشاهدات: 452
أرسلت بواسطة King~Of~War
بارك الله فيك وعافاك شكرا جزيلا ليك ...

بارك الله فيك وعافاك

شكرا جزيلا ليك

همشى على التعليمات وربنا يسهل

والف شكر ليك مرة تانية
الأقسام الرئيسية: help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين 02-04-2010, 03:13 PM
مشاركات: 5
المشاهدات: 452
أرسلت بواسطة King~Of~War
Question اتسرق منى نصل مسموم 130 الرجاء من الادارة تساعدنى فى استرجاعه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بعد ما توقفت خدمة مساعدة اللاعبين اون لاين على موقع كونكر ملقيتش مكان ابلغ فيه عن السرقه غير هنا
بيانات الاكونت المسروق
***
****
*****

انا اتسرق منى نصل...
الأقسام الرئيسية: Videos and Photos-الأفلام والصور 06-21-2009, 12:41 AM
مشاركات: 35
المشاهدات: 2,304
أرسلت بواسطة King~Of~War
المثل بيقول اللى بيته من زجاج ميحدفش الناس بالطوب...

المثل بيقول اللى بيته من زجاج ميحدفش الناس بالطوب

انت عمال تأكد وتغلط وتقول زيرو ده كداااب وغشان

وانت نفسك اكبر غشاش ومزور عشان انت مركب برناكج الخرائط والبرناامج واضح فى كل الصور ياخفيف
...
الأقسام الرئيسية: Videos and Photos-الأفلام والصور 06-20-2009, 08:35 PM
مشاركات: 35
المشاهدات: 2,304
أرسلت بواسطة King~Of~War
انا مين !!

انا مين

انا واحد عندو ضمير وشايف التجاوزات بتاعتكم

هو اللى يتكلم فى الصح يتقالو انت مين ولا يردو على كلامو !!

على العموم انا مش زيرو انا ابن عم زيرو

ولما لأتكم سايقين فيها قلت لازم يترد...
الأقسام الرئيسية: Videos and Photos-الأفلام والصور 06-20-2009, 02:57 PM
مشاركات: 35
المشاهدات: 2,304
أرسلت بواسطة King~Of~War
]ده لازم يستاهل لازم ايه لازم يستاهل ...

]ده لازم يستاهل

لازم ايه

لازم يستاهل

يستاهل ايه ولا لازم ايه ,,, هو ايه اصل الكلام ده هههههههههههههه

يالا مهو زيروو بقى موضه المنتدى والسيرفر اليومين دول خد حقك زيهم هى جات عليك
الأقسام الرئيسية: Videos and Photos-الأفلام والصور 06-20-2009, 02:36 PM
مشاركات: 35
المشاهدات: 2,304
أرسلت بواسطة King~Of~War
هههههههه هو كل اللى عايز يشهر نفسه يتكلم على زيرو ولا ايه

هو كل اللى عايز يعمل لنفسه شهره يجى ويتكلم على زيروو
والله زيروو بيفكرنى بأيام ابراهيم سعيد لاعب كره القدم زمااان هههههههه

كل يوم والتانى واحد يتكلم على زيررو وكل يوم والتانى المنتدى يتكلم على...
الأقسام الرئيسية: Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات 03-27-2009, 04:43 PM
مشاركات: 9
المشاهدات: 1,185
أرسلت بواسطة King~Of~War
شكر لردك

شكر

شكرا لتوضيحك ولردك الغير مهزب
الأقسام الرئيسية: Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات 03-26-2009, 07:58 PM
مشاركات: 9
المشاهدات: 1,185
أرسلت بواسطة King~Of~War
Post ها هو السرفر (علاء الدين ) يختل توازنه بسبب خطأ لعين

بسم الله الرحمن الرحيم
فى خطأ لعين فى اللعبه لابد من اصلاحه عاجلا
الخطأ عباره عن : فى السوق فرن صهر العتاد اللى بيبلص الاسلحه . ده بيبلص انواع مختلفه من الاسلحه فى بعضها والمفروض انه يبلص كل سلاح...
الأقسام الرئيسية: Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات 02-23-2009, 05:23 PM
مشاركات: 7
المشاهدات: 757
أرسلت بواسطة King~Of~War
انا لم اخطأ فى احد وانا اعتزرت لان سبب العلّه...

انا لم اخطأ فى احد
وانا اعتزرت لان سبب العلّه زال
بس عن طريق غير مباشر انا اخدت المهاره عن طريق شرائها
لاكن الخطأ موجود
ونجم الحاوى بيعلم كل من حاوى النار وحاوى الماء
ومهاره النار المفروض...
الأقسام الرئيسية: Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات 02-22-2009, 11:44 PM
مشاركات: 7
المشاهدات: 757
أرسلت بواسطة King~Of~War
Cool لقد تعلمت المهاره اخيرا

لقد تعلمت المهاره اخيرا
واعتزر للمشرف العام
لقد تسرعت فى الحكم عليك
واشكركم جميعا
الأقسام الرئيسية: Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات 02-22-2009, 05:25 PM
مشاركات: 18
المشاهدات: 2,972
أرسلت بواسطة King~Of~War
اية الى انت بتقوله دة !!!! ليه كدا يقول اللى هو عايزه

اولا انت مش من حقك انك تمنعه يقول رأيه ازاى انت تقولو (اية الى انت بتقوله دة) ده منتدى اللى مش فاهم حاجه المفروض نفهمه مش نقولو كدا
ثانيا ازاى مصلحه ان الصفحه تفضل مقفوله والناس اللى انت خايف انهم...
الأقسام الرئيسية: Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات 02-22-2009, 05:02 PM
مشاركات: 7
المشاهدات: 757
أرسلت بواسطة King~Of~War
اصرار على اصلاح خطأ

--------------------------------------------------------------------------------

بسم الله الرحمن الرحيم
انا اقدم اليكم تقرير عن خطأ فى اليسرفر العربى
والخطأ هو : فى شخصيه حاول الماء
: فى...
الأقسام الرئيسية: Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات 02-22-2009, 04:25 PM
مشاركات: 18
المشاهدات: 2,972
أرسلت بواسطة King~Of~War
Smile هيه ديه المصيبه

حسبتك فى التمام
بس فى ملحوظه ان جائزه حرب النقابات 3000 الف سى بى ملغيه من زمان

بس مش معنى الكلام ده ان مفيش احتكار فى اللعبه

نقدر نقول ان الاحتكار احد الاخطاْ الهامه التى ترتبت على كثره...
الأقسام الرئيسية: Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات 02-21-2009, 08:10 PM
مشاركات: 18
المشاهدات: 2,972
أرسلت بواسطة King~Of~War
كلامك جميل وجاى على الجرح بالظبط والله

كلامك جميل جدا والله وجاى على الجرح بالظبط
وانا وناس تانيه كتير منتظرين السرفر الجديد يفتح وان شاء الله هنلعب فيه ونشترى كروت فيه
على الاقل هيبقى السرفر الجديد ده فيه عداله اكتر والفرص متساويه...
الأقسام الرئيسية: Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات 02-20-2009, 10:49 PM
مشاركات: 18
المشاهدات: 2,972
أرسلت بواسطة King~Of~War
Cool محتاجين معاد محدد لفتح صفحه شراء السى بى

السلام عليكم ورحمه الله

طلب بسيط

عايزين حد من المسؤلين يقولنا ميعاد محدد لفتح صفحه شراء السى بى


وشكر لكم
الأقسام الرئيسية: help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين 02-20-2009, 04:36 PM
مشاركات: 5
المشاهدات: 318
أرسلت بواسطة King~Of~War
Wink متحتارش ولا حاجه

بالنسبه لل 1 سبى فهو اكيد كان معاك سيبهات وانت صرفتها واتبقى منهم واحد سبى وانت مش ماخد بالك
او وانت فى الماركت حد ادهولك مقابل شىء مثلا او انت كنت عارض ايتمزات ب 1 سيبى
رجع ذاكرتك وانت هتفتكر...
الأقسام الرئيسية: Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات 02-17-2009, 01:42 AM
مشاركات: 5
المشاهدات: 1,040
أرسلت بواسطة King~Of~War
Exclamation المفروض يكو فى ميعاد محدد

المفروض يكون فى ميعاد محدد لفتح صفحه الشراء
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 02-12-2009, 04:47 AM
مشاركات: 16
المشاهدات: 1,269
أرسلت بواسطة King~Of~War
Exclamation --------------------------------------------------...

--------------------------------------------------------------------------اخى العزيز المشكله تكمن فى ان مديره المنتدى معروفه فى السرفر هيه وبعض اعضاء قسم التطوير وكلهم منحازين داخل نقابه واحده وده له...
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 02-12-2009, 04:46 AM
مشاركات: 16
المشاهدات: 1,269
أرسلت بواسطة King~Of~War
Exclamation --------------------------------------------------...

--------------------------------------------------------------------------اخى العزيز المشكله تكمن فى ان مديره المنتدى معروفه فى السرفر هيه وبعض اعضاء قسم التطوير وكلهم منحازين داخل نقابه واحده وده له...
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 02-12-2009, 04:30 AM
مشاركات: 16
المشاهدات: 1,269
أرسلت بواسطة King~Of~War
Post --------------------------------------------------...

--------------------------------------------------------------------------
بسم الله الرحمن الرحيم
اشكركم على ردكم الطيب
وكنت اتمنى معالجه الامر بصدر وسع وقلب رحب اكثر من ذالك
واريد ان اوضح بعض...
الأقسام الرئيسية: قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 02-11-2009, 05:08 PM
مشاركات: 16
المشاهدات: 1,269
أرسلت بواسطة King~Of~War
طلب هااااااااااام جدا & ومظلمه هامه يجب مراعاتها

بسم الله الرحمن الرحيم
هناك مشكلتان يجب مراعتهما وحلهم فى اقرب وقت وهما كالأتى
1 - اطالب المسؤلين بتشفير الكلمات الخارجه والشتائم ووكلمات سب الدين وخلافه وهذا للاسباب الاتيه :-
* - يجب مراعاه...
الأقسام الرئيسية: Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات 02-06-2009, 03:56 AM
مشاركات: 3
المشاهدات: 785
أرسلت بواسطة King~Of~War
حرااااااااااام والله الخطأ ده

بسم الله الرحمن الرحيم
انا الحمد لله فتحت فى مروحه السماء فتحه بس بعد مجهود جبار جدا وتعبت جدا لغايه مفتحت السوكت ده فيها
على امل انى اعمل جوهره ريفاين احطها فيها
وبقيت اجمع فى جواهر الرعد لغايه...
الأقسام الرئيسية: Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات 01-28-2009, 02:20 PM
مشاركات: 0
المشاهدات: 403
أرسلت بواسطة King~Of~War
Angry مشكله حاوى الماء لم تحل بعد !!!!!!!!

مشكله حاوى الماء لم تحل بعد بالرغم من صيانه السرفر لمرات متكرره ارجو حل مشكله مهاره النار لحاوى الماء انا لا استطيع الحصول عليها مع انى جبت 4 مهارت فى الرعد
انا طارح المشكله من بدرى وكل مبفتح العب...
عرض النتائج 1 إلى 25 من 28

 
الانتقال السريع

الساعة الآن »11:58 PM.


 تعريبCopyright آ©2000 - 2021
قهر اون لاين عربية