Arabic Conquer Forum - مجتمع الكونكر العربى

Arabic Conquer Forum - مجتمع الكونكر العربى (http://bbs.arab.99.com/index.php)
-   المهملات (http://bbs.arab.99.com/forumdisplay.php?f=5)
-   -   هام جدااااااااااااااااا (http://bbs.arab.99.com/showthread.php?t=16299)

ramez202 12-06-2009 07:07 AM

هام جدااااااااااااااااا

السلام وعليكم ورحمه الله وبركاته

كنت عاوز اوضح حاجه بس لكل اللى بيلعبوا معانا انى دى لعبه مجرد للتسليه
لكن لو حد داخل يلعب كله هدفه فى اللعبه انو يشتم فى الاعبين التانيين تبقى وحشه اوى
كله عارف اكيد devil0x0 صاحب الاكونت ده داخل بس يشتم الناس واقذر الشتائم طبعا الاداره على حد ما سمعت انها بندت الاكونت بس دة مش كفايا انا واحد من الناس وناس كتير سيبنا اللعبه بسبب لسانه القذر
لو هو اتبند بس ورجع تانى يبقى دة مش عقاب وانا بطلب من كل مشرف ياريت يفكر لو حد من الاجانب مثلا دخل لعب وشاف الشتائم دى معتقدش تبقى فى حق كونكر عموما انهم عملوا كونكر للعرب
للعلم الاداره مانعه مبادله العتاد مع الاعبين فى لاعب معانا اسمه روبن هود وهو مشهور جدا الاكونت **** ديفل لما اتبند كان لابس عتاد روبن يعنى تبديل عتاد وعلى ما اعتقد ده ممنوع
تانى حاجه devil0x0 كان ليه اكونت هنا على المنتدى وتم وقفه بردوا بسبب لسانه القذر
ياريت الادارة تتعامل مع هذا الشخص بدون رافه علشان يكون عبرة للغير انا بطلب باند للاكونت بكل محتوياته للابد من عتاد و اكونت على الاقل نبقى واثقين انى فى حد بيحمينا لو كل واحد شتم يتعاقب دى لعبه مش مجال للسب

ولكم مننا جزيل الشكر

MITHAM5 12-06-2009 07:20 AM

نعم دفل كرهني اللعبة كل ماشوف اذاعة اشوف هوشه باديها دفل

شتم ماينقال لوع جبدي

medmedooo 12-06-2009 07:21 AM

عندك حق
devil0x0
علطول بسمعو على عالم ومحداثة وكمان الاذاعة يقول اقذر شتايم
لناس تانية
انا بطالب بحذف اكونتو

me or hem 12-06-2009 07:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramez202 (المشاركة 146956)
السلام وعليكم ورحمه الله وبركاته

كنت عاوز اوضح حاجه بس لكل اللى بيلعبوا معانا انى دى لعبه مجرد للتسليه
لكن لو حد داخل يلعب كله هدفه فى اللعبه انو يشتم فى الاعبين التانيين تبقى وحشه اوى
كله عارف اكيد devil0x0 صاحب الاكونت ده داخل بس يشتم الناس واقذر الشتائم طبعا الاداره على حد ما سمعت انها بندت الاكونت بس دة مش كفايا انا واحد من الناس وناس كتير سيبنا اللعبه بسبب لسانه القذر
لو هو اتبند بس ورجع تانى يبقى دة مش عقاب وانا بطلب من كل مشرف ياريت يفكر لو حد من الاجانب مثلا دخل لعب وشاف الشتائم دى معتقدش تبقى فى حق كونكر عموما انهم عملوا كونكر للعرب
للعلم الاداره مانعه مبادله العتاد مع الاعبين فى لاعب معانا اسمه روبن هود وهو مشهور جدا الاكونت **** ديفل لما اتبند كان لابس عتاد روبن يعنى تبديل عتاد وعلى ما اعتقد ده ممنوع
تانى حاجه devil0x0 كان ليه اكونت هنا على المنتدى وتم وقفه بردوا بسبب لسانه القذر
ياريت الادارة تتعامل مع هذا الشخص بدون رافه علشان يكون عبرة للغير انا بطلب باند للاكونت بكل محتوياته للابد من عتاد و اكونت على الاقل نبقى واثقين انى فى حد بيحمينا لو كل واحد شتم يتعاقب دى لعبه مش مجال للسب

ولكم مننا جزيل الشكر

والله وانتو ما قصرتو سبيتو الكعبة انتو اول ناس لازم تاكل بند الكعبة هذي مو حاجة ثانية فهمتو قصدي
اول واحد يتبند اوووكا وديفل يتبند بس بعد ما يرجع عتاد روبن
ولازم حق يعني هو شتمك وانت شتمتو وانتو اللي سبيتو الكعبة اول وهو اللي بدا سلام

ramez202 12-06-2009 07:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة me or hem (المشاركة 146960)
والله وانتو ما قصرتو سبيتو الكعبة انتو اول ناس لازم تاكل بند الكعبة هذي مو حاجة ثانية فهمتو قصدي
اول واحد يتبند اوووكا وديفل يتبند بس بعد ما يرجع عتاد روبن
ولازم حق يعني هو شتمك وانت شتمتو وانتو اللي سبيتو الكعبة اول وهو اللي بدا سلام

شكرا لمرورك اخى
بس احب اضيف توضيح صغير اوكا اسمه محمد يبقى ازاى يغلط فى الاسلام ؟؟؟؟؟؟

city hunter 12-06-2009 07:43 AM

معاك حق رموز ديفل مش مكره واحد او اتنين مكرهه اللعبه كلها ومكرهني انا كمان انا بقول يمكن ساعات روبن بيزهق منو وهو صاحبو
وباذن الله ياخد جزائه ومحدش يتظلم

aransa 12-06-2009 07:44 AM

انا بضم صوتى لصوتك يا رامز بجد الانسان دا مش محترم وكمانى يارامز المشكله مش فى الشتيمه وبس دا بيغلط فى الدين وبيشتم اخواتنا المسحيين ومش هطول عليكم وبجد يارامز الموضوع دا مهم جدا وارجو من الاداره تبنيدو الى الابد ليكون عبره لمن يفعل هذه الافعال المهينه لديننا وشكرا

زهرة الربيع 12-06-2009 07:46 AM

{ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا يَسْخَرْ قَومٌ مِنْ قَوْمٍ عَسَى أَنْ يَكُونُوا خَيْرًا مِنْهُمْ وَلا نِسَاءٌ مِنْ نِسَاءٍ عَسَى أَنْ يَكُنَّ خَيْرًا مِنْهُنَّ وَلا تَلْمِزُوا

أَنْفُسَكُمْ وَلا تَنَابَزُوا بِالألْقَابِ بِئْسَ الاسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الإيمَانِ وَمَنْ لَمْ يَتُبْ فَأُولَئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ }

اخي العزيز رامز

طبعا مش الايكونت دة بس الي بينطق باسواء الالفاظ

فيه ناس كتير لا تراعي لا دين ولا اخلاق

ولا تراعي وجود فتيات

وعندما نتحدث لهم بوجود فتيات في اللعبه

نجد الاسواء من رد فعلهم

لقد نهانا الله عن اللفظ والقول السىء

قال تعالى: { وَيْلٌ لِكُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ }

ورغم ذلك قد نسى الانسان كلام الله واحاديث رسولنا الكريم

فادعوا الله لهم بالقلب المنير

( اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت ، خلقتني وأنا عبدك ، وأنا على عهدك ووعدك ما أستطعت، أعوذ بك من شر ماصنعت ،

أبوء لك بنعمتك علي وأبوء لك بذنبي فأغفر لي ، فإنهلايغفر الذنوب إلا أنت )

medomatrix88 12-06-2009 08:20 AM

انا موافق كل الناس الى بتقول علية فعلا شخصية مش محترمة واكتر دليل على انة من ساعة ما نقل لسيرفر على بابا وسير فر علاعلاء الدين بقى اكتر احتراما من الاول والحمد الله انى فضلت فى سيرفر علاء ادين لانة الاصل

DEVILOXO 12-06-2009 09:12 AM

طبعا كثر علي الكلام من الرايح والجاي كلو بيقول دفل مش محترم دفل فيه ودفل يبغاله باند انا موافق ياشباب اخذ باند بس لمن يجي واحد يتبلى علي ويقول ابوي مسجون قدام عيونكم ويجي يقول امي تلعب وتشحت باللعبه عشان تديني سي بي ويقول اختي لها صوره ويقول اني بشحت عتاد روبن وبيقول ويقول مايحقلي ارد وبعدين لمن يجي واحد زي ماقال شخص في احد الردود ان المسيح اخوانا لمن يجي واحد مسيحي ويسبني ويسب الاسلام والرسول والصحابه وزوجات الرسول والقران والكعبه والحجر الاسود تتوقع مني اني اسكت واقلو شكرا لك اخي الشاتم المسيحي صح وعلى رامز نفسه ذا الي منزل الموضوع انا عندي مليون صوره وهوه بيشتم والي يقول ماني محترم خله يطل بالمرايه ويشوف هوه ويش سوالي لجل انا تعاملت معه بقلت احترام انا ماني طفل لجل اسب الرايح والجاي والحمد لله رجال باللعبه واولهم ميلانو ويبلغ من العمر 29 سنه ويحترمني كامل االاحترام واذا انكم تقولو اني اتمصلح معاه عشانه اكونت قوي لا صاحب ميلانو المحروم وانا والمحروم كنا اعداء لابعد درجه وواظربو على ذالك الكثيير ثانيا الاخ رامز يقول مبادلت عتاد ياعسل انت مالك اكونت باللعبه انت تاخذ اكونت اووكا بعتاد مجبور وعندي صوور تاكد هذا الشي حبوب العب غيرها انا تبندت صح لاكن بعد مارجع رح اشوف الي يسبوو وحرفع صورهم ونشوف اجراء الاداره معهم وعلى فكره ياعسل تقول اخذت باند من المنتدى لو تذكر انك انت الي قلتلي يادفل ابا ادخل بحسابك عشان موضوع سرقت تارو وماكنت اتوقعها منك انك تشتم بحسابي لاكن يقولك خير تفعل شر تلقى دايم كنت اعتبرك اخوي الصغير واحاول اصلح فيك لاكن للاسف الدنيا توري الناس ان زي مافيها ابن الحلال فيها الي مو كويس وشكرا
اتمنى الرد على كلامي بكامل الاحترام والي حيغلط ماحرد عليه

DarK SouL 12-06-2009 09:13 AM

اعتقد في قانون باللعبه والكل يمشي علي سواء لسانه فاحش وسواء لسانه خارج عن الاخلاق

اول مرة باند يوم كامل وبعدها اسبوع وبعدها شهر وبعدها على طول

ده القانون

HaMaD_H2 12-06-2009 09:14 AM

حدخل انا في الموضوع بمأنو دفل صاحبي ورامز صاحبي برضه

انو يرامز انا اعرف دفل اشكل من نفسي واعرفك انتا كمااان وذا على الشتايم دفل بيشتم وانتا يرامز بتشتم

نجي هنادفل ليه شتم ؟؟؟ انا حقولك عشان بعض من الناس الي كونت اعتبرهم اصحاب سبو الرسول + دين الاسلام + الكعبه

ودفل رد عليهم وشتمهم دفاع على الاسلام هوا صحيح انو غلط اننا نرد السيئه بسيئه لاكن الكلام الي قولتوه على دييننا كان قوي جدآآ دفل رد عليكم وفضل ديننا الحنيف على اللعبه وذا على الشتايم يرامز لسانك بيكنس ويرش لساني انا بيكنس ويرش كمان لاكن المرجله مش في الشتم وعيب حركات الاطفال الي عاملين تعملوها واعيد واكرر دفل مو اول واحد يشتممم دفل عمره مادخل دول وشتم دول كل الي شتمه اشخاص معينين ليه مما بندتو الي بيشتمو دول وانا من الناس الي من ايام بدايه سيرفر علاء الدين وانا مو جود واعرف العالم الكويسه ويلا يا بااشااا وبأذن الله انا ححاول ارجع اكونت دفل لنه كل السيرفر بيشتم ونتمنا انهم يحطو ناس تراقب الاذاعه سلام ياقمر

luchia 12-06-2009 09:14 AM

انا اعرف دفل زين تيب

وهو مايسب ولا يشتم الا

اللي يسبوه وثانيه يااخ

رامز محد شافك وانتا

تسب نانسي هه ولا

حاميها حراميها

DarK SouL 12-06-2009 09:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة deviloxo (المشاركة 146986)
طبعا كثر علي الكلام من الرايح والجاي كلو بيقول دفل مش محترم دفل فيه ودفل يبغاله باند انا موافق ياشباب اخذ باند بس لمن يجي واحد يتبلى علي ويقول ابوي مسجون قدام عيونكم ويجي يقول امي تلعب وتشحت باللعبه عشان تديني سي بي ويقول اختي لها صوره ويقول اني بشحت عتاد روبن وبيقول ويقول مايحقلي ارد وبعدين لمن يجي واحد زي ماقال شخص في احد الردود ان المسيح اخوانا لمن يجي واحد مسيحي ويسبني ويسب الاسلام والرسول والصحابه وزوجات الرسول والقران والكعبه والحجر الاسود تتوقع مني اني اسكت واقلو شكرا لك اخي الشاتم المسيحي صح وعلى رامز نفسه ذا الي منزل الموضوع انا عندي مليون صوره وهوه بيشتم والي يقول ماني محترم خله يطل بالمرايه ويشوف هوه ويش سوالي لجل انا تعاملت معه بقلت احترام انا ماني طفل لجل اسب الرايح والجاي والحمد لله رجال باللعبه واولهم ميلانو ويبلغ من العمر 29 سنه ويحترمني كامل االاحترام واذا انكم تقولو اني اتمصلح معاه عشانه اكونت قوي لا صاحب ميلانو المحروم وانا والمحروم كنا اعداء لابعد درجه وواظربو على ذالك الكثيير ثانيا الاخ رامز يقول مبادلت عتاد ياعسل انت مالك اكونت باللعبه انت تاخذ اكونت اووكا بعتاد مجبور وعندي صوور تاكد هذا الشي حبوب العب غيرها انا تبندت صح لاكن بعد مارجع رح اشوف الي يسبوو وحرفع صورهم ونشوف اجراء الاداره معهم وعلى فكره ياعسل تقول اخذت باند من المنتدى لو تذكر انك انت الي قلتلي يادفل ابا ادخل بحسابك عشان موضوع سرقت تارو وماكنت اتوقعها منك انك تشتم بحسابي لاكن يقولك خير تفعل شر تلقى دايم كنت اعتبرك اخوي الصغير واحاول اصلح فيك لاكن للاسف الدنيا توري الناس ان زي مافيها ابن الحلال فيها الي مو كويس وشكرا
اتمنى الرد على كلامي بكامل الاحترام والي حيغلط ماحرد عليه

هذا الكلام ولابلاش

وانا ماالومك لما واحد يشتم عرضك ولا يشتم شرفك عليك فيه واشتم فيه لين تقول بس

كل شي الا مسالة الشرف هذي حساسة

وانا معاك وانت صادق

DEVILOXO 12-06-2009 09:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamad_h2 (المشاركة 146988)
حدخل انا في الموضوع بمأنو دفل صاحبي ورامز صاحبي برضه

انو يرامز انا اعرف دفل اشكل من نفسي واعرفك انتا كمااان وذا على الشتايم دفل بيشتم وانتا يرامز بتشتم

نجي هنادفل ليه شتم ؟؟؟ انا حقولك عشان بعض من الناس الي كونت اعتبرهم اصحاب سبو الرسول + دين الاسلام + الكعبه

ودفل رد عليهم وشتمهم دفاع على الاسلام هوا صحيح انو غلط اننا نرد السيئه بسيئه لاكن الكلام الي قولتوه على دييننا كان قوي جدآآ دفل رد عليكم وفضل ديننا الحنيف على اللعبه وذا على الشتايم يرامز لسانك بيكنس ويرش لساني انا بيكنس ويرش كمان لاكن المرجله مش في الشتم وعيب حركات الاطفال الي عاملين تعملوها واعيد واكرر دفل مو اول واحد يشتممم دفل عمره مادخل دول وشتم دول كل الي شتمه اشخاص معينين ليه مما بندتو الي بيشتمو دول وانا من الناس الي من ايام بدايه سيرفر علاء الدين وانا مو جود واعرف العالم الكويسه ويلا يا بااشااا وبأذن الله انا ححاول ارجع اكونت دفل لنه كل السيرفر بيشتم ونتمنا انهم يحطو ناس تراقب الاذاعه سلام ياقمر

هلا نورت الموضوع اخوي حماده اهو هذا من الناس الي يعرفوني ويعرفون رامز بعد ومع ذالك شايفين كلامه وقال دفل ماشتم الا الي شتموووه وزي ماقالت الاخت لوتي تكفيني هذي الردين

الساعة الآن »11:15 AM.

تعريب drfouly®