Arabic Conquer Forum - مجتمع الكونكر العربى

Arabic Conquer Forum - مجتمع الكونكر العربى (http://bbs.arab.99.com/index.php)
-   قسم الإتحادات (http://bbs.arab.99.com/forumdisplay.php?f=77)
-   -   لاني ممعيش سي بي هذا كل الي عاوز اقوله انا كونان في الاذاعه (http://bbs.arab.99.com/showthread.php?t=39898)

alhammadi-2 09-16-2010 11:40 AM

لاني ممعيش سي بي هذا كل الي عاوز اقوله في الاذاعه انا كونان

........................................

بومهدي 09-21-2010 01:35 PM

يابن الحلال هدي اعصابك والله الدنيا ماتسوى وحلو ذا الي 10000 في ااذاعة اشكرك وزين موضوع العشائر يوم الجمعة كيف تفكر في العشائر والشعلة والنخبة احسن والله جامدين انسى العشائر وخلهم على جمب يا اخي بس سلامتك

Cursed 09-29-2010 05:02 AM

كونان نووووووووووووووووب :p:p:p

MouloudiA 09-29-2010 05:21 AM

اشطة ملخبطة بالعسل الابيض ههههههه
خخخخخخخ

mido_love_saffya 10-01-2010 02:41 PM

سلام كبير للخال كونان

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا خال كونان انت اجمد واحد بالسيرفر وانت راح تذبحهم كلهم من اول الجوكر ويوريوور لحد ترنيدو

الاسم: funny_girl222
hgsالسيرفر:علاء الدين
نينجا 120 نينجا 131 ولسا انشاء موش هنزل السكند:(:(

1144 10-02-2010 01:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alhammadi-2 (المشاركة 376282)
بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله على العافيه والصحه والنعم كلها ولا الاه اللا الله محمد رسول الله صلى الله عليه وسلم وان لله وانا اليه لراجعون والله اكبر على الظالم واستغفرك اللهم واتوب اليك

اشطه ملخبطه بالعسل الابيض

اما بعد .....

خواطر اخوكم كونان

اول شي سيرفر علاء الدين باااااااز-تحطم -فشل- مفكك -خرب ...... صار تعبان ومش ممتع زي زمان

ليه ؟

اول سبب العيال الي بتشتم اذاعه كل يوم
والمصيبه الكبيره في واحد انا كلمته امس لما شفته كتب 10 الف اذاعه قلت له حرام عليك هدي عيب .. طبعا شتم فيا وفي اهلي الاحياء والميتين المهم حاولت افهم منه ليه هو يعمل كده وهو بيشتم فيا نصحته شتم فيا كلمته وقلت له قال الله وقال الرسول كده وكده شتم فيا حاولت اتفاهم معاه من اكثر من باب وهو شتم فيا لما زهقت خطرت ليا فكره وهي (( قلت له بالحرف انت عبيـــــــــط وواد *** ووسخ ومش متربي بس اكيد حتفهم بالحسابات قالي بكل وقاحه اه انا كده قلت له تعال افهمك ياد اولا انته اكونتك نوب وعتادك تعبان زيك بس لو انته فكرت شويه كنت عملت لك +12 النهرده طبعا اندهش قال ازاي قلت له ياد انته كاتب 10 الف اذاعه للحين قال لي اه صح قلت له الاذاعه دي ب خمسة سي بي يعني 5*10000=50 الف سي بي ايوه بحلق لي في عنيه زيكم كده ارسل لي دي :eek: علشان كده انا عرفت انه بحلق بعنيه المهم تاب وكتب اخر اذاعه وكانت اعتذار للكل وتوبه )هههههه

المهم نرجع للسبب
التاني رئيس كل من نقابت هابي وكنج

**ايوه يريوور والجوكر دووووول صح قرايبي بس معاندين بعض اقول لهم تعالوا نعمل تحالف او نوزع الاكونتات +12 بين نقابتين او ثلاث يردو يقولوا لا , طب يريوور مرتاح ومش فارقه معاه ليه لان معاه 6 فل 12+ وكم واحد معاهم حاقات +12

******بس الي يقهر الواحد الجوكر متنح ليه مش عارف كل ما اقوله مش نافع كده بس انا وانته فل +12 يقول الامور طيبه ولا يهمك نحن وحوش ومن الكلام ده الخايب (ياختي عليك ) انا شو اعمل احبه اوي ومش عايز اسيبه لوحده ضدهم حيفرموه

لحظه شويه نرجع لايام زمان :):rolleyes:
كان يامكان لما كان في حد يضرب احد او يدخل عشيرة حد كان اصحاب النقابه الواحده يساعدوا بعض وكانت ايام عسل ايام عبدالله وسالم ومحدش بيزعل والاذاعه محترمه

بس نرجع للحاظر
هسع لما قلت لهم حعمل عشيره تضرب في الكل علشان حرب النقابه صارت ممله قالوا اوكي ووافقوا اولهم جيفارا الخايب بس بحبه ده خالي

اول يوم دخلت على يريوور وكلمته على الموبايل والهمس قلت له يلا شد حيلك بكره انا عندك قال اوك تعال دخلت عليه والله لا يفرجيكم كلهم فل +12 6 او 10 اكونتات المهم ارض العشيرة مليانه من يريووور الى الواد الصغنن جيفارا طبعا نطيت نطه شويه بينهم وودعت كلمتهم وانا شبح قلت ليه كلكم جايين انتوا ما تتجمعوا كده إلا مشان تضربوا عمود النقابة رد الصغنن فيهم جيفارا طبعا وهو الوحيد الي يكتب اذاعه ياكوكو انته نوب قلت حلوا وانته وحش بعديها في كم يوم عملت خطه ماتخرش الميه جبت 6 اكونتات وقدمت على كل العشاير تبعهم وانا رحت لعشيرة الصغنن الخال جيفارا في اخر دقيقه

والمفاجئه : والله الاقيهم كلهم موجودين قدامي وانا والله لوحدي جاي وطبعا نطيت نطه ونطتين وضرت يريوور ضرب واحده صغننه وكمان كانت بشويش علشان لايزعل مني والاقيهم كلهم بربطت المعلم علي طبعا رحت فيها وبعد شويه يجي الخال جيفارا من بعيد عندي وانا شبح بيرقص قلت له ياد كنت مستخبي في الزاوية ومعاك كل دول انته نوب

طبعا غلس علي وكتب اذاعاة انه هو عمل وعمل فييا حاقات في العشيره
وانا مارديتش عليه وطنشت له ..

بس عندي طلب ورجاء من كل الشباب والاكونتات الي بالسيرفر
ويا ريت الكل يساعدني ويعمل الي بقوله , كل زعيم عشيره يوم الجمعه الموافق 17/09/2010
وقت الحرب يروح كل واحد ويقدم على عشيره اي عشيره مش مهم وانا بروح على يريوور او جيفارا وحدي وهيك بصطفرت ب واحد منهم وانتوا وشطارتكم يمكن تاخذوا عشيرت حد منهم والمحظوظ فيكم حياخذ تبع الجوكر او قوقل ما هم معاهم اكثر من عشيره ومش حيقدروو يدافعوا عنهم في نفس الوقت وانا مش فارقه معي المهم اغلس عليهم وانفذ الخطه الي لغاية اليوم ما تنفذتش

واذا محدش ساعدني ولاقيتهم كلهم علي وتكرر نفس الموقف بجي لكم يوم السبت وحزور العشاير في العنقاء والقرود واغلس على اصحابها حتى لو كانوا حبايبي القدماء طرواده وخالد وابوزيد

ايوووووووه ابوزيد في ايامك كلمني وحديك اكونتي تلعب فيه منا كنت نا سيك انته احسن من لعب نينجا

وصدقوني اذا محدش ساعدني بجد حروح اي نقابه تانيه تساعدني حتى لو كانت نقابه شاكتي او خالد بس يكونو جدعان زي منا عارفهم وانا مش عايز عشيره

انا حغير واظرب على ده يوم وعلى ده يوم تاني والي عاوز حجر +2 يكلمني لما افوز

اه صح قبل ما انسى فاكرين لما قلت اني جبت 6 اكونتات وقدمت على كل العشاير مشان اصطفرت في جيفارا , دي كانت خطه حلوه صح , ومتخرش الميه بس في واحد معايه في العشيره راح بلغ وقال لهم اني عند جيفارا وهم ارسلوا النسوان يدافعوا عن العشاير
المهم رحت وطرت الكل من العشيره وكمان الي دخل حطرده يوم الجمعه علشان محدش يفسد عليا

وزور والجوكر النينجا وكل من معايه في العشيره سوري بس يوم الجمعه حطرد الكل وبعد العشاير لو عاوزين تردوا ويلكم فيكم

نقابه خالد كنج استورم شدوا الحيل عاوزكم عند العشاير والعمود بكره الجمعه
ومستر نوكيا حمدالله على السلامه بس وين العتاد مين لشطه منك
وسلام على كل البنات الموزز اولهم الامورات زوجات الملوك

وارجوا ان تكون خواطر مش ثقيله عليكم
والسموحه منكم اذا غلط في حد بدون قصد ...

واللله كونان احسن في في السيرفر لكن زعلان منك قتلتني في السروج اناgsawq علاء الدين مستوي 129 بعد الميلاد الاول بضاعتي فاخر كله بلص+3 وزجاجة السحرية وزي الطموح ثابات كلمني همس اخي

المرعب* 10-10-2010 11:16 AM

كونان انت انسان محترم ولاكن دلوقتى الوكيس مش بينفع

alhammadi-2 10-10-2010 11:26 AM

........................................

amyr115 10-10-2010 02:00 PM

مشكوووووور على الموضوع

بس ليه لوم عليك يا حلو

يوم لقيت كونان عمل تنساخ نينجا اول شى توقعت ان يعمل فول +12

ثانى شى انا ميت من قايمه الملوك وبقول امت بقى نلاقى كونان ملك اول

حبيبى تقبل مرورى

صهصها 10-11-2010 04:41 AM

عن جد والله احلى واحد بالسيرفر هو كونان لانى ما رايت منه شى يبغض الجميع دووووووم محترم اى حد يحكى له يرد مو يتكبر مثل الاخرون هو وجيفارا ايظا لكم كل احتراماتى وان شا الله دوم بينكم المحبه والشهادة ( اشهد أن لا اله الا الله وأن محمد رسول الله )

الشخصيه : ما ابى اقول ...............

Prince_Koko 10-17-2010 11:31 PM

ألاسم: كونـان :cool:
المهنة : حبيبي
الشخصيه : واد بيجيب من الاخر اشطة عليك

انت الاحسن انت الاس و الباقي خش
واشطات عليك و يريووور برضو حبيبي عشان ما يزعل مني :)

b0ss 04-17-2011 07:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Cursed (المشاركة 388289)
كونان نووووووووووووووووب :p:p:p

صحيح هههههههههههههههههههه:D

..AMONH.. 04-28-2011 09:24 PM

احلى شي با الموضوع
اقتباس:

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه
ابقى جيب لي منها المره الجايه :D:D

بس كلامك كله حقيقه للاسف
شو نسووي واقع مرير ؛_؛

تحياتوو
:cool: