Arabic Conquer Forum - مجتمع الكونكر العربى

Arabic Conquer Forum - مجتمع الكونكر العربى (http://bbs.arab.99.com/index.php)
-   المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين (http://bbs.arab.99.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   حصريا وبعد عناء طويل اعرف ازاى تجيب حصان نادر وكمان +6 بنسبة 80% (http://bbs.arab.99.com/showthread.php?t=36938)

~madoo~ 08-21-2010 06:58 PM

حصريا وبعد عناء طويل اعرف ازاى تجيب حصان نادر وكمان +6 بنسبة 80%

النهاردة جيبلكوا طريقة ازاى تجيب بيها حصان نادر +6 بنسبة لاتقل ما بين ال 70 و 80 %
طبعا كله عارف مسابقة الElittePkWarالجديدة
باختصار شديد يا رجالة لازم تكون اعلى من لل 130 او حتى لفل 130 والاستف بتاعك لا يقل عن +8
ثانيا فى وقت الاليت بى كى وار هتخش طبعا هتقولى مش انا الى هخدها مشهاخد الحصان +6وال 3 دراجون بول هقوللك انا بقوللك دى احسن طريقه بس لو عرفت تكسب علشان اكيد المفوليين +12 والكنجات بيخشوا وهما الى بيكسبوا
المهم بعد اما تكسب وتاخد المركز الاول هتلروح تستلم الجايزة منالElitePkEnvory وبعديها تفتحها هتلاقى جاللك حصان +6 و3دراجون بول وكام حاجه كده المهم الحصان الى هيطلعلك هيكون نادرر بنسبة 70 الى 80 % :eek:
ودى صور بتاكد كلامى واحد عندى فى السرفر كسب ZebraSteed +6 منو وغير كده برده كسب قبل كده منه ForsStiibleالحصان الى لونه لبنى على تلجى نادر برده
دى صورة لما اول لما كسب الاليتبى كى :p

ودى صورة لما فتح الهدية وجاله الزيبرا وطبعا السيستم بيكتب

ودى صورة وهو عليه بس من الارشر ***** علشان هو معاه استيد لونه ابيض +11 مقفول عليه هو هيفتح الاستيد الابيض ده بعد 5 ايام علشان يضربه على الزيبرا ويبقا +11

ودى صورة الحصان النادر الاول الى كسبه برده من المسابقة بتاعت الاسبوع الى فاتت بس هو بيكسب اسا ظلام لانى الكينج عندنا بيقتله وان هت لكن هو بيضرب ماجيك وبعديها بيفضل يجرى لغايد لما العداد يخلص والجولة تبقا ليه شوفتتوا بقا النوبات كتيرة ازاى هههههههه
ده الواتر ***** برده

وفى النهاية ارجو ان ينال موضوعى اعجابكم وشكرا ;)
واى استسفار انا موجود

abotrika22 08-21-2010 10:11 PM

اوك دى حاجة معروقة للكل بس دى صعبة اوى انك تكسبها وبعدين انت بتقول تكون استطفتك +8 ودى حاجة بالنسبة لواحد زى مستحيلة ولا يمكن هتحصل

الخارق2010 08-22-2010 02:22 AM

شوفت امبارح nightking مكنش عارف يلمس the.Black ازاي

LordSmsm 08-22-2010 02:24 AM

هههههههههههههه

ولا يا محمود انت جبت The.Black

عندك فى البيت

هههههههههههههههه

ماشاء الله ده انا بحاول اكلمه مبيردش :rolleyes:

عفريــــــــــــــــــــــت

~madoo~ 08-22-2010 02:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abotrika22 (المشاركة 350074)
اوك دى حاجة معروقة للكل بس دى صعبة اوى انك تكسبها وبعدين انت بتقول تكون استطفتك +8 ودى حاجة بالنسبة لواحد زى مستحيلة ولا يمكن هتحصل

[CENTER]يا برنس اولا انا مش بتكلم ليك انت لوحدك انا بكلم مثلا الناس الى استفهم عالى وكده يقدرو يجبهوا مش انت بس الى فول +4/CENTER]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخارق2010 (المشاركة 350327)
شوفت امبارح nightking مكنش عارف يلمس the.Black ازاي

شوفت بس The.Black طلع نوب كبير علشان يضرب وان ماجيك ب 200 ويجرى علشان اسلام النيت كينج ميجبوش وان هت بالTowfoldBladeبتاعت النينجا بس هنعمل اهي ظلم وخلاص

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة LordSmsm (المشاركة 350329)
هههههههههههههه

ولا يا محمود انت جبت The.Black

عندك فى البيت

هههههههههههههههه

ماشاء الله ده انا بحاول اكلمه مبيردش :rolleyes:

عفريــــــــــــــــــــــت

يا حسن انت يا عفريت مش انا و رتهوللك امبارح
على فكرة يا جماعة حسن واللهى حريف فحت فى الTowfoldBlade:eek:
:rolleyes:

LordSmsm 08-22-2010 02:56 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~madoo~ (المشاركة 350350)
[center]يا برنس اولا انا مش بتكلم ليك انت لوحدك انا بكلم مثلا الناس الى استفهم عالى وكده يقدرو يجبهوا مش انت بس الى فول +4/center]

شوفت بس the.black طلع نوب كبير علشان يضرب وان ماجيك ب 200 ويجرى علشان اسلام النيت كينج ميجبوش وان هت بالtowfoldbladeبتاعت النينجا بس هنعمل اهي ظلم وخلاص

يا حسن انت يا عفريت مش انا و رتهوللك امبارح
على فكرة يا جماعة حسن واللهى حريف فحت فى الtowfoldblade:eek:

هههههههههههههه

ايوة شوفته بس معرفش انك واصل اوى كده

انك تجيبه البيت عندك

ويارترى أكلته حاجة و لا لا :d

~madoo~ 08-22-2010 03:59 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lordsmsm (المشاركة 350357)
هههههههههههههه

ايوة شوفته بس معرفش انك واصل اوى كده

انك تجيبه البيت عندك

ويارترى أكلته حاجة و لا لا :d

هو باكو بسكويت وكوباية شاى بلبن وبعدان انا رحت البسين وهو نام على السرير ههههههههههههه

Mr.Miro 08-22-2010 04:43 AM

موضوع جميل وحلو ومستفيد منه والله تسلم يا جميل على الموضوع ده و ياريت الاعضاء كلها تستفيد منه كمان وشكرا تقبل مرورى

.:EmY:. 08-22-2010 05:10 PM

[Q

شوفت بس The.Black طلع نوب كبير علشان يضرب وان ماجيك ب 200 ويجرى علشان اسلام النيت كينج ميجبوش وان هت بالTowfoldBladeبتاعت النينجا بس هنعمل اهي ظلم وخلاص

:( صدقنى مش ظلم والحركه ديه اتعمل فيا كتيييير اوى وثانيا هو بيلعب بى ال towfoldblade لو كان مساك بلده او سورد ولبعنى Ss كان هيبا فيها كلام تانى الناس كلها عرفنى انا مش بخاف بس لمما يموتنى ون هت ظلم يبا حقى اللعب بحرتى وانا مضربتهوش مايجك واحد انا لعب معه عادى بس كانت بجرى حبه عشان اخلص الوقت :D
وثانيا الحرب خدعه :)

وشكرا للموضوع الجميل وعلى فكره كلام صحه انا كسبها 4 مرات كل مره حصان شكل حصنين نادرين و2 unslove يعينى مش معروف ازى تعملها

~madoo~ 08-22-2010 05:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .:EmY:. (المشاركة 350798)
[Q

:( صدقنى مش ظلم والحركه ديه اتعمل فيا كتيييير اوى وثانيا هو بيلعب بى ال towfoldblade لو كان مساك بلده او سورد ولبعنى Ss كان هيبا فيها كلام تانى الناس كلها عرفنى انا مش بخاف بس لمما يموتنى ون هت ظلم يبا حقى اللعب بحرتى وانا مضربتهوش مايجك واحد انا لعب معه عادى بس كانت بجرى حبه عشان اخلص الوقت :D
وثانيا الحرب خدعه :)

وشكرا للموضوع الجميل وعلى فكره كلام صحه انا كسبها 4 مرات كل مره حصان شكل حصنين نادرين و2 unslove يعينى مش معروف ازى تعملها

بص يا حج هيثم اولا شكرا على ردك ثانيا انت لو هتلعب جد كنتش لعبت ماجيك وبعدان متدوش ولا حتى اسكنت سورد او فاست بلاده واحد انت اديته ماجيك او 3 وبس وبعدان جريت طب ليه كده خلى العبة نظيفة احسن :D
فكر فى كلامى وانت لو بقيت كده اعرف انك هتتقل لانى مش النيت كينج بس ده انت عايز كده wawa and chaiwawa19
على ما اعتقد الاتنين دول يغنوا عن النيت :eek:

.:EmY:. 08-22-2010 06:32 PM

معلومه صغيره
1- اولا انا استريك مش هيثم
2- النيت بيلعب بى كليك يعنى لو قربت منه خلاص
3- واو وشيواوه بموته سكن سورد
والسيرفر كلوا عارف انى بلعب لعب محترم بس بعرف اللعب لعب تانى معا الناس اللى مش محترمه
سلام

~madoo~ 08-22-2010 06:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .:EmY:. (المشاركة 350879)
معلومه صغيره
1- اولا انا استريك مش هيثم
2- النيت بيلعب بى كليك يعنى لو قربت منه خلاص
3- واو وشيواوه بموته سكن سورد
والسيرفر كلوا عارف انى بلعب لعب محترم بس بعرف اللعب لعب تانى معا الناس اللى مش محترمه
سلام

:p:p:p:p:p:pLol

هو انت علشان بيموتك هتفتى فيه ميا كداب بطل كدب بقا :mad:
مش علشان بتموت تبقا تتفشخر علينا

.:EmY:. 08-22-2010 07:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~madoo~ (المشاركة 350885)
:p:p:p:p:p:plol

هو انت علشان بيموتك هتفتى فيه ميا كداب بطل كدب بقا :mad:
مش علشان بتموت تبقا تتفشخر علينا

شكرا انا شكلى قليت من نفسى لما حبيت ارد وافهمك سلام

~madoo~ 08-22-2010 07:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .:EmY:. (المشاركة 350909)
شكرا انا شكلى قليت من نفسى لما حبيت ارد وافهمك سلام

NoComment you wil stil ...........:eek:...................:eek:

kRYsTaL 08-22-2010 07:26 PM

..ثانكس ..:)

الساعة الآن »12:36 AM.

تعريبCopyright آ©2000 - 2021
قهر اون لاين عربية