Arabic Conquer Forum - مجتمع الكونكر العربى

Arabic Conquer Forum - مجتمع الكونكر العربى (http://bbs.arab.99.com/index.php)
-   القسم العام (http://bbs.arab.99.com/forumdisplay.php?f=99)
-   -   فكره توقف من يستخدمو البرامج وتحتاج لدعم من الاعضاء وممكن تبدنها الادراه (http://bbs.arab.99.com/showthread.php?t=99313)

فهد على 01-10-2014 02:35 AM

فكره توقف من يستخدمو البرامج وتحتاج لدعم من الاعضاء وممكن تبدنها الادراه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وبعد طبعا كلنا ملاحظين كثرت البرامج وكل يوم بزياده والاداره نبعت لها فديهات ونصور وبالاخر لا ترد او تصعبها علينا المهم برامج الغش الحين كل يوم بزياده وكل يوم فى انتشار اكثر والغش كثر بالعبه الحين الناس تشحن وترفع عتاد وتصرف على العبه ويجى واحد بدون اى شى كل ما عليه يسوى عتاد+6مقيد بدون شحن ويشغل برنامج ويكسب واحد شاحن طيب هوه ده عدل وانتا يالى تغش هل انتا كدا شايف انك كسبت قتل فوزت بمجهودك؟ طيب هوه بيغش وراضى الاداره وين فى كل ده المفروض الادراه تحل لنا مشاكلنا وتخلى جو العبه خالى من برامج وغش احب اقولكم العبه الحين تفقد كل يوم بريقها وشهرتها التى اكتسبتها بسنوات عديده وكل ده عشان ايه برنامج مش عارفين يوقفوه المهم نخش بالموضوع والله المستعان انا عندى فكره ممكن بيها نحل شوى موضوع البرامج طبعا عشان تصور فديو لواحد وهوه بيلعب برامج وترفع للاداره ممكن ما ترد وده الطبيعى او ترد وتصعب عليك الموضوع او بالاخر تقول لم يثبت انه بيلعب برامج طيب انا عندى فكره تثبت البرامج بكل سهوله طبعا كلنا ملاحظين ناس كتير تسوى اختصرات بالعبه الحين وكانهم يلعبون كرش بكل مكان بالعبه تلقى اختصار همه يعدو منه انتا تحاول تعدى منه لا تعرف لانه ما يعدى منه الا الى مشغل برنامج فكرتى الحين الاداره كل فتره تنزل بمسابقات افضل صوره ملتقطه وافضل فديو وتحط جوايز لافضل 3صور او 3فديو طيب ليه متسوى مسابقه افضل فديو وصور لكن تخليها افضل فديو يكشف لاعب يستخدم برامج غش وبكدا هتخلى الكل يحترم نفسه وبنفس الوقت هتخلى الاعضاء نفسها تساعد فى كشف مستخدمى البرامج والاداره يجيها فديها لحد عندها وهيه تقيم مستخدمى البرامج وعمتن انا من هنا هبدا بنفسى ولو الادراه ما نفزت الموضوع هنبدا من سرفر دينازاد وانا الى هسوى مسابقه وهحط جوايزها انا وهاخد الفديهات والصور وارفعها للادراه وهرفعها على اليوتيوب وبنحط رابطها هنا عشان الكل يشوف الى يغشو بعد منشوف رد المشرفين والاداره لو ما نفزت الفكره بنفزها احنا ويكفى اننا هنسبت الغش وسكوت الاداره عليه والموضوع شباب مهو متوقف على فكرتى يريت الى عندو افكار توقف برامج الغش يطرها والى عندو تعديل للفكره يقول المهم كلنا نكون يد واحده لحد منخلى العبه نظيفه من البرامج ونخلى شعار حملتنا ضد البرامج قهر اونلاين نظيفه ويريت الكل ينشر الموضوع بكل السرفرات

البرنجى 01-10-2014 02:52 AM

مجود رائع بس ياريت يتنفذ

والله يا محمود كلامك فى محلة الان ملك يلعب برامج وامير برده يلعب برامج ونوبات تلعب برامج طب دلوقتى اللى مش بيلعب ببرامج يعمل اى يترك اللعبة مثلا !!!!! وكمان نحب نسال الادارة هى ساكتة لية على الملوك والامراء اللى تلعب برامج مثل برنامج سبيد هاك !.... لو هى ساكتة عشان البرنمج مش محرم اللعب بى داخل اللعبة ياريت تقولنا نلعب بى ولو مش عندها معلومات عن اللى بيلعب ده مشكلة كبيرة ولكن كما ذكر لاخ فهد على ومشكور على مجهودة احنا نقدر نساعد بس ياريت انتو كمان تاخده موقف وتثبتو انكو واقفين ضد البرامج بجد وربنا يوفقك وتقدر تعمل حاجة يارب يا فهد:)

أبو عمار 01-10-2014 02:56 PM

مرحبا فهد انا Dantey_Neroاخوه ل Break35 اشتقتلك
أوي اوي اوي بشأن برامج الهكر شي صعب جدا وخاصة في دنيازاد
لأن العرب و المجتمع العربي قوم فاسد لا يمكن تحضرهم تقبل
ارق تحياتي

mohamed.123 01-11-2014 12:29 AM

فهد اتعبت نفسك المنتدى انقرض ماراح تلاقي جواب

وبنسبه للبرامج ارسلنا صور واضحه ولا جانا رد

اصبر فأن الله مع الصابرين

فهد على 01-11-2014 02:21 AM

يجماعه احنا بنحاول لان وصلنا لمرحله خلاص بنفكر نتركها بسبب البرامج الواحد يشحن ويصرف ويجى واحد يجيب برنامج غش ويلعب ويقتل كانه فل12

أبو عمار 01-11-2014 08:47 PM

نعم كلامك صح يعني بيجي واحد متدرب مثلا 3سنوات
احتراف نينجا بيجي واحد بحمل برنامج زوم هاك ب10دقائق
و بيدعس عليه بلمح البصر يعني والله دا اسمو قلة احترام

فهد على 01-12-2014 04:51 PM

المشكله هنا مهو فى الى بيلعب برامج لكن الاداره وين من كل ده

rafikzhaw 01-12-2014 05:11 PM

الموضوع لو اتفعل هيكون تمام بس مش عندنا فى دنيازاد وبس لازم فى كل السيرفرات واتمنى رقابه الاداره ترجع زى زماااااااااااااان لما كنا نخاف نشغل كليكر لاجل نطور السم يقولك لا ياعم دا ممكن يحظر الحساب لكن دلوقتى صارت سداح مداح على راى السادات حفظ الله الاداره ولاعبى كونكر العريقه

rafikzhaw 01-12-2014 05:12 PM

الموضوع لو اتفعل هيكون تمام بس مش عندنا فى دنيازاد وبس لازم فى كل السيرفرات واتمنى رقابه الاداره ترجع زى زماااااااااااااان لما كنا نخاف نشغل كليكر لاجل نطور السم يقولك لا ياعم دا ممكن يحظر الحساب لكن دلوقتى صارت سداح مداح على راى السادات حفظ الله الاداره ولاعبى كونكر العريقه

pola_ezzat 01-12-2014 05:42 PM

والله كلامك ميه ميه بس والله الحل عند الادارة اتمني انهم يدخلوا علي الموضوع ويجدوا حل لبرامج الغش:mad:

mohamed.123 01-13-2014 08:22 PM

شباب بمناسبة هــ الموضوع ماجانا رد

نحول لتبادل ....الهاكات والي عنده لايبخل يطرحه هــــــــــــــــــــــنا

فهد على 01-13-2014 08:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو عمار (المشاركة 825653)
مرحبا فهد انا dantey_neroاخوه ل break35 اشتقتلك
أوي اوي اوي بشأن برامج الهكر شي صعب جدا وخاصة في دنيازاد
لأن العرب و المجتمع العربي قوم فاسد لا يمكن تحضرهم تقبل
ارق تحياتي

يسلمووو وانا كمان اشتقتلك كتييييييييير منور والله
الله يعين عليهم

SAMI88 04-18-2014 02:47 AM

يوووووه للحين البرامج على خبري ماصار شي بالاداره هههههههههههههههههههههه

الله يعينكممم بسس تقبل مروري ^_^

>>>تاركك كونكر قديم
:d

الساعة الآن »10:01 AM.