المحادثة بين الماندو و Mr EsLaM
عرض رسائل الزوار 41 إلى 50 من 74
  1. الماندو
    07-28-2010 11:54 AM
    الماندو
    انا عارف اسلام وكلامي في المجموعه مكنش ليك كان لدريم اللي عماله تقفل الموضيع وتهدد طول ما هي ماشيه معرفش جرالها ايه بقي بزمتك دي دريم **** زمان اللي كنا نعرفها وانا عارف انك انسان محترم وراجل بمعني الكلمه

    والكلام ده مش نفاق ولا خوف وربنا يعلم بس مينفعش اللي بيحصل زتونه عرض وجهه نظر الكل هاجمه مع ان الموضوع اهبل اصلا وميستاهلش الضجه دي كلها لكن بيان الشيطان تدخل بينا وحصل ما حصل

    يا ريتك بما انك مشرف قدوه لينا والكل بيحبك تجمعنا من جديد وشكل ما وضحت قبل كده في الموضويع الخاصه بقسم الدردشه عاوزين نفهم ونوعي ودي بقي مهمتك يا بطل انك ترجع الناس تاني وتتلم حولين بعضها
  2. الماندو
    07-28-2010 11:44 AM
    الماندو
    لو سمحت احنا مش عملنا حاجه مخالفه للقوانين ولو المجموعه مخالفه للقوانين هاتلي نص القانون اللي بيحرم المجموعه دي وانا الغيها بنفسي وانت انسان عزيز علي قلبي وربنا يعلم بالموده اللي بكنها ليك بس مينفعش اللي حصل ده وانا فعلا كنت عاوز اصلح اللي حصل بينك وبين زتونه وده هيحصل ان شاء الله بس ان زتونه ياخد باند ده اللي مش يتسكت عليه
  3. الماندو
    07-28-2010 11:34 AM
    الماندو
    ليه تتلغي المجموعه

    احنا لا هاجمنا حد ولا شتمنا حد
  4. الماندو
    07-28-2010 02:43 AM
    الماندو
    دول الكلمتين اللي كنت عاوز اسمعهم منك وان شاء الله نحل الامر علي طول

    وعلي راي المثل الامعاء الدقيقه في البطن بتتخانق .

    ربنا يكرمك يا رب
  5. الماندو
    07-28-2010 02:39 AM
    الماندو
    طيب خلي قلبك كبير واللي في الخير ربنا يقدمه ولو ليك حق هتاخده بس مينفعش تختلفو بعد كل ده

    بس قول يا رب وهي هتفرج ان شاء الله احنا داخلين علي ايام مفترجه ومد ايدك بالسلام المره دي عشان

    في شخص كمان عاوزك تسامحه بس اشوفه الاول بس زتونه الاول وبعدين اللي بعده وانا عارف ان قلبك كبير وهتسانح وانت عارف زتونه اكتر مني
  6. الماندو
    07-28-2010 02:21 AM
    الماندو
    دي ست جامده اوي وانا مفهمتش الشعر اول ما قراته بايني كنت مهيس او عاوز انعس

    معلش اتاخرت في الرد عليك عشان مكنتش بدخل اليومين اللي فاتو

    بس سؤال تكتيكي هو ليه بقيتو تقفلو الموضوع علي طول المشرف يكتب الرد ويسنكر رغم ان مفيش حد تعرض للاداره او قرارتها بكلمه

    يلا ربنا يوفقك ويعينك علي المتاعب اللي بتقابلها ويا ريت لو تعرف تطيب زتونه بكلمه يبقي جزاك الله خيرا وفي الاول والاخر احنا اخوات
  7. الماندو
    06-18-2010 02:17 PM
    الماندو
    يابا اسلام كيفك

    لو سمحت ظبطلنا الكرسي **** الاعتراف عشان نستضيف اوا بقي اوس اوس استوي خلاص :d
  8. الماندو
    04-25-2010 05:07 AM
    الماندو
    في واحد ابن حلال عمل موضوع هبقي ادورلك عالرابط , بس اخبار الوالد ايه طمنا
  9. Mr EsLaM
    04-25-2010 01:29 AM
    Mr EsLaM
    الله يسلمك انتو عرفتو ازاى ؟
  10. الماندو
    04-24-2010 06:11 PM
    الماندو
    هلا اسلام كيف حالك , وكيف حال الوالد , ان شاء الله يكون قام بالسلامه وربنا يديله الصحه والعمر المبارك ان شاء الله

الساعة الآن »02:02 PM.


 تعريبCopyright آ©2000 - 2021
قهر اون لاين عربية