المحادثة بين wind و Mr EsLaM
عرض رسائل الزوار 1 إلى 9 من 9
  1. Mr EsLaM
    03-19-2011 07:48 AM
    Mr EsLaM
    السلام عليكم
    ازيك يا wind
    جزاك الله خير اولا

انا مش هكدب عليك وانافق عليك امس انا والمدير كنا بنعمل تيست للping فى السيرفرات
    هو يعمل تيست عندو فى الصين وانا هنا فى مصر علشان نشوف وقعد لحد بعد صلاه الجمعه علشان يظبط موضوع البينج ping
    جميع مشاكلكم كلها عندهم علم بيها سواء هما شافو المواضيع او سواء تبليغ منى او من زملائى المشرفين او تبليغ من الاعبين عبر الرسائل

يعنى الحمد لله بيسعو لحل المشاكل باسرع وقت ولكن علشان يعرفو نسبه الخطاء بيحتاج فحص مرارا وتكرارا لو الامر سهل بيتحل بسرعه لو الامر بيحتاج لوقت فاكيد بكون فى تاخير

والله المستعان
  2. wind
    03-18-2011 04:47 PM
    wind
    انا معاك لك حق توديه المهملات لانه فيه تجريح للأداره والشركه

بس خليك مكان الاعبين

مشاكل سرقات وسب وشتم واخطاء لاتحصى وبينج عالي وبعد كل هذا انقطاع صار شبه يومي

ومافي احد من اداره اللعبه يكلمنا غير بالايميل وماتوقع انه طريقه لاداره لعبه مثل قهر تكون بالايميل فقط

والله لو انك تروح لشركه تي كيو في الصين ويحطوك جي ام علينا يكفينا والله وتصير احلا لعبه هذا لو الاداره تفكر لازم تحط جي ام يفهم الناس والناس تفهمه

كلامي مو تحقير ل ابو بكر وليل شان وفيفيان بس هذا الواقع انه اغلب ردودهم غير مفهومه او انهم مايفهمو اللي نقوله وتوصلهم المعلومه صح

وانت مو مقصر معانا والله والدليل انك ترد عالكل واكرر اللي اقوله لو تحطك الشركه جي ام علينا وتكون جي ام عربي للعبه عربيه يكون افضل!

ومشكور على تعبك معانا
  3. Mr EsLaM
    03-18-2011 10:05 AM
    Mr EsLaM
    مهو الموضوع وديته المهملات ليه
    علشان بيقول ادارة فاشله وسبق وقولت

ان الادارة بتصلح موضوع الانقطاع ده لدرجه انهم بيكونو نايمين واحنا بنكون صاحيين بيصحو من النوم لو حصل انقطاع

يبقى نحترم الناس الى بتشتغل دى حرام وغير انهم هيعملو سيرفرات اضافيه للمشكله دى وينقلوها ليها

وانا بلغت بردو مسكتش وامرى لله
  4. wind
    03-18-2011 06:02 AM
    wind
    السلام عليكم

http://bbs.arab.91.com/showthread.ph...d=1#post521258

ياليت تكلم واحد من المبرمجين او الادمن عشان نعرف ايش مشكله الانقطاع المتكرر
  5. Mr EsLaM
    03-15-2011 10:00 PM
    Mr EsLaM
    لاء مش thief اللص ههههههههه

طبعا لاء عايزك تتخيل ابدع
  6. wind
    03-15-2011 09:40 PM
    wind
    الشخصيه الجديده اسمها thief صح ؟ :d
  7. wind
  8. wind
    08-22-2010 04:17 AM
    wind
    ايوا اكيد فاهم والله انتو فاهمين غلط هو مو سب ولا شي بس نكت وضحك وكذا بس بلهجه غير
  9. Mr EsLaM
    08-22-2010 03:46 AM
    Mr EsLaM
    انتا فاهم س بيله بتقول ا يه هههههههههههه

الساعة الآن »11:32 AM.

تعريب drfouly®