قصة حياة الرئيس
من الروعة ان تكون شخصية متوسطة اي انك لست قوي بما يجب او ضعيف لدرجة انك لا تسطيع ان تستمع باللعبة..اسم شخصيتي الرئيس
هذة الشخصية التي احببتها كثيرا فهي اغرب الشخصيات الموجودة في عالم كونكر ليس قهر فقط انما كونكر بصفة عامة...لماذا..!!!؟؟
بدون ان اتحدث كثيرا كل ما في الموضوع ان الرئيس شخصية ليست قوية لكنها قاهرة 120 بعد السكند وبعد 6 تناسخات متتالية لم يفعلها شخص في عالم كونكر باكملة
بداية نينجا ثم ريبورن ارشر ثم سكند نينجا ثم تناسخ1 ارشر ثم تناسخ2 ارشر ثم تناسخ 3 راهب ثم الثلاث تناسخات الاخري نينجا
الخلاصة ...
الرئيس هزم اكبر شخصيات باللعبة ليس لانهم مدير او نائي قد يكونوا ضعفاء انما هل من المعقول ان برج فاخر +5 ان يهزم ابراج فاخرة مستوي 7 و 6 و 8 لا اعرف من اين هذة القوة وكانني محظوظ ولكن انا مسرور جدا بهذة الشخصية التي اود ان اطلق عليها قاهرة الاقوياء او بالانجليزي كلر لجنتس استمتعوا بالصور ولا تستغربوا انا لا اعرف كيف ولكن هذا هوة ما اراة بعيني !!
الوحيد الي يقدر يدخل السوق وهوة ميت !
زاكي شخصية زي متوسطة كنت ساعتها في نزال الفريق بس ظبط ال 3 لوحدي وكل واحد كان مخرجلي الحارس هههه
لا تعليق خاربها حتي في السجن ههههه
الواد دة قوي جدا بس السرعة تغلب القوة لان الحمد لله انا سريع جدا لدرجة اني موتة وقعدت هههههه بعيد كمان
الصورة بتتكلم
انا هسيب الصورة تتكلم لوحدها
اليوم دة كان يوم مسخرة كان فزاع وطبعا كل الناس في سيرفر شهرذاد عارفين مين فزاع كان عاوز يقتل واحدة بس محروج لان برجها +6 فكنت موجود هناك وطلب  مني...
كل الي في سيرفر شهر ذاد عارفين بلاك والمركز الكام بين الملوك و برجة كام يعني بجد والله انا محظو هههه
مش هتكلم الصورة بتتكلم لوحدها الرئيس المركز الكام في التبرع للقتل  لا تعليق
فضلت اضرب فية لحد ما كفر وزهق و خرج بصوا الفرق في النقاط
سرعة الضربة وتاثير انا ساعتها كان دمي عالي جدا
دة المدير الي قتلتة مش قوي اوي بس بردة انا +5 برج وهوة زي ما انتوا شايفين ههههههه
مدير اقوي نقابة باللعبة
عتاد نائب الرئيس الذي تم قتلة
نائب الرئيس من اقوي النقابات الموجود بالعبة

الساعة الآن »07:46 AM.

تعريب drfouly®